كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 11 خرداد -98
كيهان و خوانندگان
* از جنايت به شهادت رساندن يك طلبه روحاني در همدان چند روز بيشتر نگذشته كه در شهر كازرون فرد قداره بند ديگري امام جمعه محترم اين شهر را در جلوي منزل به قتل مي رساند. از مسئولان نيروي انتظامي و قوه قضائيه خواهان يافتن سرنخ اين قضيه هستيم.
4190?0917
* سفر نخست وزير ژاپن به كشورمان بي نتيجه خواهد بود زيرا پذيرفتن 12 شرط آمريكا يك خودكشي است كه كشورمان هيچ گاه به آن تن نخواهد داد.
0883?031
* اصلا شايد گره كور اقتصادي كشور هم به دليل همين نوع نظرسنجي داخل خودرويي آقاي روحاني از اوضاع اقتصادي كشور است. چون وقتي واقعيت به درستي ديده نشود راه حل ها هم غلط خواهد بود.
9891?0918
* ازدواج جوانان بشدت كاهش يافته و طلاق فزوني گرفته است و اين موضوع را مي توان از كاهش برگزاري مراسم عروسي و شلوغي جلوي دادسراهاي خانواده مشاهده كرد. آيا آقاي روحاني در هنگام عبور با خودرو از اين صحنه هاي دردآور هم نظرسنجي كرده است؟
4842?021
* آقاي روحاني! وقتي از پشت شيشه دودي صورت ها را مي بينيد كه با سيلي سرخ نگه داشته ايم تصور مي كنيد كه صورت ما گل انداخته و خوشحاليم و به همين علت از واقعيت ها فاصله داريد.
8048?0937
* پيشنهاد مي كنم آقاي روحاني براي نظرسنجي دقيق تر يك بار از خودرو پياده شوند و در ميان مردم قدم بزنند تا آمار دقيقي از دستاوردهاي دولت را بدست آورند و بعضا آن ها را لمس كند.
9891?0918
* آقاي روحاني رياست محترم جمهوري در حريم شخصي خود آزادند كه هر حرفي را هر چند نسنجيده و نپخته بزنند ولي در مقام رياست جمهوري اجازه ندارند حرف هاي سبك و سطحي مثل نظرسنجي از داخل اتومبيل و پشت شيشه هاي دودي به زبان بياورند!
0700?0901
* اگر روانشناسي و رفتارشناسي ملت توسط رئيس جمهور محترم با شيوه بي نظيري مثل نگريستن از داخل ماشين در حال حركت باشد خدا به داد زن و بچه هايمان برسد!
1603?0911
* نجفي از حاميان فتنه 88 بود همان فتنه اي كه خون بسياري از جوانان انقلابي به دست فتنه گران ريخته شد. حالا تعجب نبايد كرد كه خون شهداي فتنه 88 گريبان مسببان فتنه را بگيرد.
3885?021
* تا ديروز با زندگي لاكچري، اشرافي گري، تجمل پرستي، تجديدفراش و پورشه سواري اصلاح طلبان مواجه بوديم امروز كارشان به قتل همسر دوم با اسلحه نيز كشيده شده است.
0594?0912
* اعضاي شوراي شهر تهران با اين كاري كه نجفي شهردار سابق تهران انجام داده چگونه مي توانند با مردم روبه رو شده و ادامه كار بدهند. اين لكه ننگ به اين زودي ها از روي پيشاني اين جماعت پاك نخواهد شد.
4326?0930
* لازم است وزارت اطلاعات نسبت به خلع سلاح مسئولان واداده، فتنه گر و بازنشسته اقدام نمايد تا شاهد چنين جناياتي نباشيم!
2846?0935
* كساني كه بحث رفراندوم را مطرح مي كنند، لطفا ابتدا يك رفراندوم بگيرند و ببينند چند نفر خواستار تداوم مديريت خودشان هستند؟!
4247?0917
* هر دم از اين باغ بري مي رسد/ تازه تر از تازه تري مي رسد. چشم هر سه دولت مدعيان اصلاحات روشن! بعد از غارت هاي سنگين بيت المال و آن حقوق هاي نجومي، چشممان به جنايت قتل توسط نجفي مسئول آموزش عالي دولت تدبير و نامزد آموزش و پرورش دولت تدبير روشن!
نيكنام - قم
* كاش همزمان با تشييع جنازه همسر دوم شهردار سابق تهران جنازه اصلاح طلبي ادعايي نيز تشييع شود به اميد آنكه مردم كشورمان از آسيب هاي اين جماعت مرفه بي درد براي هميشه نجات پيدا كنند.
9050?0915
* طبيعي است كه ترتيب دهنده مجلس رقاصي و طرفدار فراگيري قليان كشي كارش به تجديد فراش و سرانجام ارتكاب جنايت كشيده بشود.
3104?0912
* نجفي با اعمال و كردارش مصداق بارزي از كساني است كه در انتخابات براي اغفال مردم و رسيدن به قدرت جاي شهيد و جلاد را عوض كردند. اميدواريم اين حوادث باعث عبرت گرفتن بشوند.
8270?0912
* جاي بسي تاسف است كه 8 ماه از بازداشت دانشمند برجسته ايراني در آمريكا مي گذرد ولي وزارت امور خارجه كشورمان آن را در سكوت خبري قرار داده و به جاي پيگيري و آزادي وي با سناتور يهودي صهيونيست شيطان بزرگ براي بازكردن باب مذاكره مجدد به رايزني مشغول است! لطفا براي عزت پاسپورت ايران هم شده تلاش كنيد!
سوري
* از وقتي كه پزشكان ملزم به داشتن كارت خوان در دفتر مطب خود شده اند برخي از پزشكان براي فرار از ماليات به روش ديگري روي آورده اند و آن اين است كه فقط مقدار كمي از پول ويزيت را از طريق كارت خوان دريافت مي كنند مابقي را بايد پول نقد بدهيم. اميدواريم رسيدگي شود.
0220?0935
* رهن منزل كه تابستان گذشته در محمدشهر كرج با 15 ميليون تومان به راحتي صورت مي گرفت امسال به 65 ميليون رسيده است. منزل كه متري 800 هزارتومان بود به 4 ميليون رسيده است؟! اين از نتايج دولت خدمتگزار تدبير است! حال مسئولان وزارت راه و شهرسازي پاسخ دهند كه متقاضيان مسكن و اجاره با اين اوضاع آشفته چگونه قادر به خريد مسكن و اجاره هستند؟!
قلي زاده
* اضافه كار كاركنان آموزش و پرورش حدود 8 ماه است كه پرداخت نشده است. لطفا مسئولان امر پيگيري نمايند.
1317?0913