صدّیقی: دفاع مقدس عشق به شهادت را به فرهنگ تبدیل کرده است

یکی نیست از این آخوند همیشه گریان هذیان ووارونه گوی سئوال کند که چنانچه جنگ خانمانسوز تجاوزگرانه موهبت الهی که دفاع مقدس با پسوند جدید عشق به شهادت جازده و و تبدیل شدن به فرهنگ   شده است . برای چه این دجال دروغگوی مدافع عشق به شهادت و امثالهم  ازاین عشق زبونانه فرار کرده و  نرفته جبهه  جنگ  تا کشته شوند؟
صدّیقی: دفاع مقدس عشق به شهادت را به فرهنگ تبدیل کرده است
تهران- ایرنا - خطیب نماز جمعه تهران دفاع مقدس را یک عزم ملی که همه مردم در آن حضور داشتند دانست و گفت:دفاع مقدس، عشق به شهادت را به فرهنگ تبدیل کرده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدّیقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته در دانشگاه تهران گفت: جوانان و ملت ما اگر جنگ ۴۰ سال هم طول می‌کشید زیر پرچم امام (ره) استقامت و مقاومت می‌کردند و دست از جنگ که طولانی‌ترین جنگ نابرابر در تاریخ جهان است، بر نمی‌داشتند.
خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: شهادت و عشق به شهادت در میان اعمالی که انسان را اوج می‌دهد و در پیشگاه خدا آبرومند می‌کند، در والاترین جایگاه قرار دارد. این عشق به شهادت درجنگ هشت ساله به فرهنگ تبدیل شده است. سربازان ما  در مراحلی که برای نقاط مین گذاری شده پنج نفر لازم داشتند ۲۰۰ نفر داوطلب می‌شدند و برای مقام شهادت اشتیاق داشتند.
وی گفت: ملت ما هشت سال تا پیروزی را به دست نیاورند کوتاه نیامدند؛ جوانان و امت و ملت ما اگر جنگ ۴۰ سال هم طول می‌کشید زیر پرچم امام استقامت و مقاومت می‌کردند و دست از جنگ، که طولانی‌ترین جنگ نابرابر در تاریخ جهان بود، بر نمی‌داشتند.
امام جمعه موقت تهران به انسجام و وحدت در زمان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سربازان ما در خط شکنی و نیایش مسابقه می‌دادند چراکه همگی متعبد و ولایتمدار بودند و صلابت و بی باکی داشتند.

ادامه دارد...