فرمانده کل سپاه: ظرفیت انهدام اسرائیل فراهم است

فرمانده کل سپاه: ظرفیت انهدام اسرائیل فراهم است 9مهر-98
 بیش از 40 سال است که بطور شعاری اسراییل تهدید به نابودی و محو ازروی کره زمین می شود . اما مدتی پیش خامنه ای رمال وعده 25 سال دیگر نانودی اسراییل داد . حال که روحانی به ارمنستان رفت و صحبت از امکان مذاکره 5+1 کرد و سخنگوی وزارت خارجه عید کلیمی ها را به 3 زبان فارسی وانگلیسی وعبری تبریک گفت ناگهان سردار سوپر مشنگ رئیس گزمکان موشک خبری هوا کرد و گفت ظرفیت انهدام اسراییل فراهم است .
حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران
فرمانده کل سپاه پاسداران می‌گوید جمهوری اسلامی «ظرفیت نابودی» اسرائیل را فراهم کرد و باید این «رژیم» از «جغرافیای عالم حذف شود».
حسین سلامی که در مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه سخن می‌گفت تاکید کرد که این موضوع «هدفی دست‌یافتنی است».
آقای سلامی همچنین گفت: «ما در گام دوم به بسیج جهانی اسلام می‌اندیشیم. گام دوم انقلاب گام بر هم زدن صورت فلکی قدرت به نفع انقلاب است و انقلاب اسلامی ایران بر فراز آن خواهد بود».
علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، نیز پیش از این از «ویران کردن تل‌آویو و حیفا» و اینکه اسرائیل سال ۱۴۱۹ خورشیدی را نخواهد دید، سخن گفته است.
با این حال محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، سال گذشته تهدید به «محو» اسرائیل از سوی مقام‌های جمهوری اسلامی را تکذیب کرده بود.
آقای ظریف گفته بود: «ما چه موقع گفتیم که اسرائیل را نابود می‌کنیم؟ فقط یک نفر را پیدا کنید و به ما نشان دهید که این حرف را زده باشد. هیچ کس چنین حرفی نزده است».