دولت مسبب آشفتگی بازار نان


دولت مسبب آشفتگی بازار نان    8 مهر – 98
چرا تبعیض قایل شده یا حق کشی شده است .چون حق قدرت بالاتر از قدرت دولت نادیده گرفته شده است . در حالی که  این قدرت مسئول ومقصر اصلی نه  آشفتگی بازار نان که عامل همه بحران ها ونابسامانی های کنونی کشوراست؟
نماینده مردم رباط‌کریم گران کردن نان را کاری غلط دانست و گفت: دولت، نان، نانوایی‌ها و اتحادیه نانوایان را به حال خود رها کرده لذا آزادپزها به فروش نان به قیمت بالا و نانوایان دولتی با فروش آرد و گاهی گران کردن نان مبادرت می‌ورزند.
    دولت مسبب آشفتگی بازار نان
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در گفت‌وگو با فارس درباره گران شدن نان گفت: گران کردن نان در سال جاری باتوجه به خریدگندم توسط جهاد کشاورزی کیلویی 1700 تومان امری نادرست و غلط است.
نوروزی درباره وضعیت جریان نان بیان داشت : متاسفانه دولت، نان، نانوایی‌ها و اتحادیه نانوایان را به حال خود رها کرده فلذا آزادپزها با فروش نان به قیمت بالا و نانوایان دولتی با فروش آرد و گاها گران کردن نان مبادرت می‌ورزند.
نماینده مردم رباط کریم علت بهم ریختگی بازار نان را نبود متولی دانست و گفت: انتظار ما این است با احیای وزارت بازرگانی، وزیر بازرگانی و مدیران کل ورود کرده و با کمک اصناف، اتحادیه‌ها و تعزیرات جلوی .... گرفته شود.
قیمت نان در شهر تهران بالغ 50 درصد افزایش یافته و این درحالی است که سقف قیمت نان در نرخ نامه مصوب هیئت آرد و نان استان در شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود.