نامه‌هاوصدای شما

جایگزینی مراکز درمانی و آموزشی دولتی در آسمان‌خراش‌ها و مجتمع‌های تجاری
سال‌هاست در تهران و به ویژه در کلان‌شهرها ساخت و ساز مجتمع‌های تجاری و برج‌نشینی‌ ترویج یافته و در کنار این‌گونه مجتمع‌‌های تجاری، رستوران‌های لاک‌چری و غیره با غذاهای متنوع و نام‌های خارجی و برندهای مختلف و قیمت‌های آن‌چنانی قد کشیده‌اند و در واقع پاتوقی برای گشت و گذار و تفریح جوانان و خانواده‌ها شده و عده‌ای هم شبیه مانکن‌ها در این‌گونه مجامع ظاهر می‌شوند که هیچ‌گونه منافاتی با شرایط جامعه اسلامی ندارند! بنابراین، از مدیران شهری و دیگر مسئولان و نهادهای ذی‌ربط انتظار می‌رود ایجاد ساخت مراکز درمانی و آموزشی و رفاهی دولتی را جایگزین مجتمع‌های تجاری و برج‌سازی‌ها کنند.کاظم‌زاده – تهران
*یکی از مراجعان به بیمارستان رازی: برای مداوای عارضه پوستی خود به بیمارستان تخصصی پوست رازی مراجعه کردم که گفتند باید ساعت 5/4 بامداد بیایی و در صف نام‌نویسی کنی تا پس از آن درمانگاه ساعت 8 صبح کارش را شروع و سپس معاینه‌ می‌شوی. حال این سوال پیش می‌آید آیا برای یک ویزیت ساده پوست باید شبانه آمد و در صف‌های طویل ایستاد و نوبت گرفت؟
*
پارسا از اهالی محل: حدود 14 سال است که روکش آسفالت خیابان خاوران، حدفاصل مخبر (عارف) تا بزرگراه امام علی(ع) مرمت و بازسازی نشده و همین امر باعث تصادف و خرابی اتومبیلهای رهگذری می‌شود. تذکر بدهید تا رسیدگی شود.