کیهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 8 مهر - 98
روزنامه‌های زنجیره‌ای از حریت کیهان یاد بگیرند که فقط در جهت مصلحت اسلام و نظام قلم می‌زند نه بر اساس مطامع حزب و گروه.
2907---0912
تحلیل آقای شریعتمداری خوب بود متشکریم. ضمنا از شما می‌خواهم تحلیل کنید که منظور رئیس‌جمهور از این جمله «اگر زیاد می‌خواهید زیادتر هزینه کنید» چه بوده است؟
4881---0910
کیهان: در یادداشت روز شنبه به این نکته پرداخته‌ایم.
عملکرد هیئت اعزامی کشور به نیویورک از این جهت که مواضع سازش‌ناپذیری نظام در برابر آمریکا بیان شد عزتمندانه بود ولی دیدار با سران اروپا در حالی که به تعهدات برجام پایبند نبوده و هر سه کشور ایران را عامل انفجار آرامکو دانسته‌اند نشان از ضعف داشت.نیک‌نام
امروزه حقانیت ما و مقاومت و ایستادگی ملت‌ها در برابر ظلم و ستم و زیاده‌خواهی استکبار به ثمر نشسته است. لذا دولتمردان نباید تحت تاثیر گفته‌ها و سخنان و نیرنگ‌های به اصطلاح دلسوزانه اروپایی‌های بدعهد و خبیث و شیطان بزرگ قرار گیرند و از حقوق و منافع ملی ایران کوتاه بیایند و نباید زیر بار هیچ تعهد و خواسته‌های نامشروع آنها بروند.
7196---0901
انتظار داشتیم آقای رئیس‌جمهور از عدم وفاداری کشورهای اروپایی به برجام و سنگ‌اندازی‌های چندین‌ساله آنان بر سر پیشرفت ایران ناراحت شده و این ناراحتی را در دیدار با اروپایی‌ها نشان می‌داد. خیلی برایمان عجیب بود که شاهد قهقهه ایشان در این دیدارها بودیم!
6043---0916
اروپایی‌ها وقتی که بدون شلیک حتی یک گلوله توان هسته‌ای ایران را در برجام متوقف کرده‌اند باید هم در دیدارهای خود بخندند و در واقع نیشخند بزنند، ولی قهقهه آقای روحانی برای چیست؟!
3107---0902
مگر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه نمی‌گفتند ما اروپا را با خود همراه کردیم و آمریکا منزوی شد؟ پس سخن وزیر خزانه‌داری آمریکا که صریحا اعلام کرد اروپا بدون اجازه آمریکا برای تحریم‌های ایران هیچ کاری نمی‌کند، چیست؟
5716---0912
قهقهه آقای روحانی ریاست محترم جمهوری با بیگانگان و اخم و عصبانیت ایشان در مواجهه‌ با نیروهای خودی بیانگر این است که باید ایشان در آیه قرآن که همراهان پیامبر اکرم را اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم توصیف می‌کند برای یک بار هم شده با دقت تدبر کند و سعی در عمل کردن به آن داشته باشد.
1581---0936
ملاقات رئیس‌جمهور کشورمان با مکرون خبیث واقعا تن دادن به توهین آشکار به ملت بزرگ ایران بود. این دردها را چگونه می‌توان درمان کرد؟
4835---0919
برخی اصلاح‌طلبان از جمله خرم می‌گویند از درون اصلاح‌طلبان توسط عده‌ای فرصت‌طلب ضربه خورده‌اند! پس ملت چه بگوید که بیشتر از سی‌ سال است که از جناح قدرت‌طلب و فرصت‌طلب شما ضربه‌های سهمگینی را متحمل می‌شود؟
2977---0933
برداشت دولت از تکیه بر جوانان تاکنون این بوده که فقط در مواقعی مثل هنگام انتخابات بر موج احساسات آن‌ها تکیه بزند تا بتواند از آن‌ها بهره‌برداری کند؟
6858---0919
عزتمندانه این بود که پس از بیانیه محکومیت ایران از سوی سه کشور اروپایی، رئیس‌جمهور با آن خبیثان دیدار نمی‌کرد.رحیمیان از شهرکرد
چهار نهاد ستاد اجرایی فرمان امام، قرارگاه خاتم، آستان قدس و بنیاد مستضعفان بدون بودجه دولتی اجرای تمام پروژه‌های تعطیل شده دولت را به دست گرفته‌اند ولی چه کنیم که هر تازه به دوران رسیده‌ای اجازه دارد به این نهادها تهمت بزند و حاشیه‌سازی کند.
6158---0936
بعد از پروژه دروغ کمبود اختیارات رئیس‌جمهور نوبت به پروژه دروغ کمبود مالی دولت نسبت به بعضی‌ نهادها رسیده است. اصلاح‌طلبان دروغگو برای تحت شعاع قرار دادن موضوع ناکارآمدی دولت هر روز دنبال حاشیه‌سازی جدید هستند.
6043---0916
این مطلب که رنگ سیاه می‌تواند افسردگی ایجاد کند مربوط به وقتی است که هیچ مفهوم انرژی‌بخشی بر آن مترتب نباشد رنگ سیاه نشانه عزاداری امام حسین(ع) بر روی در و دیوار شهر شورآفرین و انرژی‌زا  و درست در جهت مخالف افسردگی است. همچنین سیاهی چادر بانوان هم چون در اطاعت از امر خداوند است همواره حس خوشایند و معنویت الهی به همراه دارد.
7616---0918
حدود سه و نیم سال است که چهره نماینده شهرم را ندیده‌ام ولی نزدیکی‌های انتخابات سرو کله‌شان پیدا می‌شود و به ارایه وعده‌‌های غیرشفاف می‌پردازند.ولی ان‌شاءالله این دفعه مردم با بصیرت فرد اصلح مقبول و انقلابی و معتقد به اقتصاد مقاومتی‌ها را انتخاب خواهند کرد.
7434---0914
آقای رئیسی به حدی امید در کشور را زیاد کرده که بعضی از مردم برای حل کم‌کاری‌های دولت از ایشان کمک می‌خواهند!
2977---0933
برگزاری هفته همایش راه ابریشم با صرف بودجه کلان از بیت‌المال توسط شهرداری در این شرایط سخت اقتصادی کشور اصلا قابل دفاع نیست و هیچ دستاوردی ندارد.
5568---0936
آقای ظریف که قبل از سفر به آمریکا می‌گوید زیتون روی میز است به سرنوشت یاسر عرفات که در همین سازمان ملل شاخه زیتون به دشمنان نشان داد نگاهی بیندازد و درس عبرت بگیرد.
8902---0914
در سال 78 زباله‌های شهر بابل را در روستای «درارکلا» با قوه قهریه مقامات شهری و استانی دفن کردند و همچنان ادامه دارد طی این مدت مردم مظلوم روستا از بوی تعفن زباله در رنج و سختی هستند. در آن سالها نیز تنها روزنامه که از این فاجعه گزارش تهیه و منعکس کرد کیهان بود که مورد بی‌مهری مسئولان استان قرار گرفت! با توجه به تغییر رویکرد دستگاه قضایی، امیدواریم رئیس محترم دستگاه قضا اهالی روستا را از این معضل 20 ساله برهاند.
5241---0912
ما مستأجران برای اجاره خانه باید اجاره بهای سنگینی پرداخت کنیم، پول کمیسیون بنگاه و هزینه اسباب‌کشی هم که به جای خود. عده‌ای هم با داشتن چندین واحد مسکونی با خون کردن دل مستأجران برای خود کسب و کار ناعادلانه‌ای به راه انداخته‌اند! مثلا موجر خانه‌ای که در سال 97 آن را با 60 میلیون تومان رهن داده امسال 150 میلیون طلب می‌کند. چرا نظارتی بر قیمت مسکن نیست؟
5608---021 
و 1746---0922
کارخانه ‌]...[ تبریز در روزهای جمعه و سایر ایام تعطیل هم کارگران را مجبور به حضور در محل کار می‌کند و به قانون کار بی‌توجه است. اگر کارگران اعتراض کنند با تهدید اخراج مواجه خواهند شد. پس کارگر زحمتکش کی باید استراحت کند و به نظافت و نیازهای منزل برسد؟!موسوی
کیهان: نام کارخانه در دفتر روزنامه محفوظ است.
دولت ادعا می‌کند گوشت ارزان شده ولی بنده برای مریض یک عدد ماهیچه گوسفند را به قیمت 50 هزار تومان خریدم. متأسفانه برخی دولتمردان خیلی صداقت ندارند.
9554---0901