قوه قضائیه با قانون‌شکنان قاطعانه برخورد می‌کند


 بیش از 40 سال شعارهای پوچ ووارونه دادن تبدیل به بی اعتمادی کامل شده است ولی قوه فاسد قضاییه که کانون فساد وتبعیض وبی عدالتی است بدون برخورد با ریشه فساد در این دستگاه ادعای مضحک قاطع  با قانون شکنان کرده است  در حالی که در رأس شان خامنه ای رمال رهبر ام الفساد قرار دارد.
قوه قضائیه با قانون‌شکنان قاطعانه برخورد می‌کند
اصفهان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: قوه قضائیه در برخورد با قانون‌شکنان باید با اقتدار و قاطعانه عمل و بدون ملاحظه با مُتخلفان برخورد کند.
علی اصفهانی روز دوشنبه در مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان نائین افزود: اقتدار دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سایر قوای امنیتی نباید شکسته بشود زیرا اگر این اقتدار شکسته شود، به دنبال آن امنیت جامعه نیز از بین خواهد رفت.
وی تاکید کرد: مطمئن باشید که با جرایم خشن و سازمان یافته و هرگونه اخلال در امنیت و نظم عمومی جامعه، قاطعانه برخورد کرده و اجازه نمی دهیم که افرادی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی، امنیت مردم را به خطر بیندازند.
دادستان استان اصفهان در باره جنگ اقتصادی کنونی علیه کشور افزود: رویکرد فعلی قوه قضایی علاوه بر برخورد با مفسدان اقتصادی، حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است.
اصفهانی با اشاره به این که تولیدکنندگان، رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، افزود: در حال حاضر وظیفه ما در قوه قضائیه و سایر قوا این است که با تمام وجود از تولید ملی حمایت کنیم و در این راه کمک حال این عزیزان باشیم.
دادستان جدید نائین نیز در این مراسم گفت: سه مقوله را در اولویت کاری خود قرار داده ام که شامل عملگرایی دلسوزانه، صداقت و شفافیت در مسیر کار و جدیت در اجرای احکام قضایی است.
مهدی طارمی تصریح کرد: هرچه صداقت و شفافیت پررنگتر باشد، علاوه بر این که مرضی رضای حق تعالی است، باعث خشنودی و رضایت مردم و مراجعان قوه قضائیه است.
وی اضافه کرد: همچنین در صدور احکام قضایی و در اجرای احکام قطعی و لازم اجرا، با هیچ شخصی رودربایستی نخواهیم داشت و ملاک عمل ما قانون است.
در این مراسم مهدی طارمی به عنوان دادستان جدید شهرستان نائین معرفی شد و از خدمات سیدنصرالدین صالحی که به عنوان دادستان جدید شاهین شهر معرفی شده است، تجلیل بعمل آمد.
طارمی پیش از این به عنوان یکی از قضات دادگستری کاشان فعالیت داشته و سابقه معاونت دادستان اردستان را در کارنامه خود دارد.