خامنه‌ای: نباید اجازه داد حقایق دفاع مقدس کهنه، فراموش و یا انکار شود


امام خامنه‌ای: نباید اجازه داد حقایق دفاع مقدس کهنه، فراموش و یا انکار شود 11  مهر -98
هنوز آثار ویرانی و نارسایی های آب آشامیدنی و   برق و بهداشت وتغذیه  ومحیط زیست و بدی هوای ناشی از جنگ خانمانسوز 8 ساله در استان های جنگ زده  به خصوص در شهرهای استان نفت خوزستان باقی باقی است وهرروز مشکلات شهر وندان  استان بیشترمی شود .ولی خامنه ای رمال همیشه نشئه ووارونه گوی وکتمان کننده حقایق در شرایطی که انگشت اتهام همه کارشناسان نظامی به خصوص در منطقه به سوی پاسداران نشانه رفته است که عامل تهاجم به تأسیسات نفتی آرامکوی عربستان بوده است . همچنین مشابه همین سیاست تجاوزگری جنگی و تروریستی در مورد امارات و بحرین و... اعمال  می شود و اسراییل تهدید به محو ازروی کره زمین می گردد اما ولی خامنه ای رمال بلندگوی پاسداران جنگ افروز باشیادی ورمالی وحقه بازی همچنان مانور تبلیغاتی از دفاع مقدس داده و تأکید برعدم فراموش وکهنه نشدنش کرده است .چون سیاست جنگ افروزی موهبتا لهی ونان دانی پاسداران وآخوندها وشرکای شان وتوجیه گرهمه مشکلات وبحران ها ونارسایی های فراگستر بوده است.
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی که در تاریخ ۸ مهر ۹۸ برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در اراک منتشر شد.
    امام خامنه‌ای: نباید اجازه داد حقایق دفاع مقدس کهنه، فراموش و یا انکار شود
به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از پایگاه‌اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، با تأکید بر لزوم جمع‌آوری خاطرات گرانبهای پدران، مادران و همسران شهدا افزودند: شهادت، موهبت و امتیازی است که خداوند متعال نصیب این برجستگان کرده است و شرح حال و زندگانی شهیدان، جانبازان و رزمندگانی که در این مسیر درخشان قرار دارند، سراسر درس، و نشان‌دهنده مراتب بالای معنوی آنان است.
رهبر انقلاب اسلامی برجسته‌تر و درخشنده‌تر شدن یاد شهیدان را روحیه‌بخش، امیدبخش و جهت‌بخش خواندند و خاطرنشان کردند: از جمله مواردی که باید در ثبت خاطرات خانواده‌های شهدا موضوع سؤال و بررسی قرار بگیرد، انگیزه‌های آنان از موافقت با حضور فرزندان و همسرانشان در میدان جهاد در راه خدا است.
ایشان انگیزه شهیدان از جهاد را کسب رضای الهی و ذکر و نام حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام برشمردند و گفتند: نباید اجازه داد این حقایقِ برجسته، کهنه و فراموش شود، و یا مجالی برای انکار آنها به‌وجود آید، همچنان‌که امروز برخی افراد، پاره‌ای از بیّنات انقلاب را صراحتاً انکار می‌کنند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: برگزاری اینگونه اجتماعات و گردهمایی‌ها نباید پایان کار تلقی شود، بلکه باید به مثابه آغاز راه در آشنا کردن جوانان و نوجوانان با معارف انقلاب و دفاع مقدس باشد.