یاسوج| باران راه ارتباطی «مورزرد زیلایی» را قطع کرد؛ وعده مسئولان ۴۰ ساله شد + تصویر

یاسوج| باران راه ارتباطی «مورزرد زیلایی» را قطع کرد؛ وعده مسئولان ۴۰ ساله شد + تصویر9ابان-98
اعتراف به 40 سال وعده دادن های دروغ شده است که فقط شامل حال دولت روحانی نمی شود.
با نخستین بارش پاییزی تردد در محور ارتباطی «مورزرد زیلایی» از توابع بخش محروم مارگون بویراحمد به سختی امکان‌پذیر است و در واقع وعده ۴۰ ساله مسئولان برای ایجاد راه مناسب برای اهالی این دیار محقق نشده است.
    یاسوج| باران راه ارتباطی «مورزرد زیلایی» را قطع کرد؛ وعده مسئولان 40 ساله شد + تصویر
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در 120 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منطقه «موردزرد زیلایی» با بیش از 10 روستا و 100 خانوار واقع شده که با مشکلات متعددی از جمله نبود راه ارتباطی مناسب دست و پنجه نرم می‌کنند.
جاده روستایی منطقه محروم مورزرد زیلایی بویراحمد با نخستین بارش قطع می‌شود به گونه‌ای که ساکنان این منطقه حتی برای تامین سوخت مورد نیاز در زمستان با مشکل روبه‌رو می‌شوند.
در سال‌های اخیر احداث جاده مناسب از جمله مهمترین مطالبه مردم روستاهای مورزرد زیلایی با جمعیتی افزون بر یک هزار نفر بوده که در هیاهوی تبلیغاتی مسئولان از گذشته دور تاکنون گم شده است.
با نخستین بارش جاده منطقه محروم مورزرد زیلایی مسدود می‌شود و تا رسیدن اردیبهشت ماه ارتباط این روستاها با مرکز بخش مارگون و همچنین یاسوج مرکز استان قطع می‌شود و البته انگار جغرافیایی مردم این منطقه با جغرافیای مدیران و متولیان امر تفاوت ندارد زیرا در برنامه‌ریزی آنان انگار فراموش شده و یا محلی از اعراب ندارند.
مردم روستاهای مورزرد دیگر امیدی به مسئولان ندارند زیرا وعده‌های امروز و فردای مسئولان دستگاه‌های اجرایی آنان را از آینده روشن و بهره‌مند از خدمات ابتدائی یک زندگی ساده ناامید کرده است و انگار روستانشینان مورزرد به پایان خط رسیده‌اند.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل خاکی بودن راه ارتباطی روستاهای مورزرد زیلایی با بارش برف و باران با مشکل روبه‌رو می‌شود زیرا خاکی بودن کار بازگشایی جاده را برای راهداران سخت می‌کند.
اوحدی‌نیا افزود: بحث آسفالت و جاده سازی جزو وظایف اداره کل راه و شهرسازی بوده و در حوزه اختیارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیست و البته در زمینه آسفالت نشدن این جاده بدون شک توجیه لازم از جمله کمبود اعتبار برای متولیان امر وجود دارد.
بیشتر بخوانید