کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 9 آبان - 98
* یکی از حامیان فتنه در حمایت از FATF گفته «ویترین ایران را خراب نکنید!» به وی که نقش اساسی در فتنه 88 و در راهپیمایی 25 خرداد 88 داشت، باید گفت کسانی ویترین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را خراب کردند که فتنه 88 را به وجود آوردند و اینها همان مدعیان اصلاح‌طلبی هستند که رسوایی و خیانت آنها بر هیچکس پوشیده نمانده است.
عسگری و طاهری
*
آقای لاریجانی! کدام کارخانه به بهانه مبارزه با مفاسد تعطیل شده است؟ چرا فرافکنی می‌کنید؟ شما چشم خود را روی فلج شدن کشور بستید که هر شب خبر تلخ تعطیلی کارخانه‌ها را می‌شنویم و زمانی که قوه قضاییه با اقتدار دست مفسدین را قطع می‌کند و کارگران به سر کارشان بر می‌گردند ناله سر می‌دهید که کارخانه‌ها را به بهانه مبارزه با فساد تعطیل نکنید؟!
طباطبایی- قم
*
دولت با نگاه به خارج موجب شد بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل و کارگران آنها بیکار بشوند. مشکل به حدی حاد شده که امروز رئیس قوه قضائیه برای حل مشکل کارخانه‌ها پا پیش گذاشته در حالی که اگر لج‌بازی‌های دولت با امکانات و توانایی‌های داخلی نبود و به ظرفیت‌های داخل کشور توجه می‌شد خیلی از مشکلات امروز به وجود نمی‌آمد.
7345---0912
*
برجام پر از خطا را آنانی امضاء کردند که می‌گفتند چون با کدخدای غرب بسته‌اند دیگر نگران آینده نباید باشیم اما امروز زیر همه گفته‌های‌شان زده‌اند و وانمود می‌کنند دچار آلزایمر شده‌اند! اما حافظه مردم وعده‌های پوچ برجامی را هرگز فراموش نخواهد کرد.
3767---0919
*
کسانی که علی‌رغم خباثت‌های چندین‌باره شیطان بزرگ و دولت‌های خبیث اروپایی باز هم از مذاکره سخن می‌گویند از سرنوشت لیبی و قذافی که تمام دار و ندار خود را تقدیم غرب کرد عبرت بگیرند و لیبی ویران امروز را همیشه مدنظر داشته باشند!
4190---0917
*
با توجه به اینکه بخش اعظم مشکل مسکن در تهران است دولت به جای ساخت مسکن در شهرهایی که مشکلات چندانی ندارند باید برای حل مسکن شهروندانی که در تهران با مرارت و سختی اجاره‌نشینی به سر می‌برند و قادر به پرداخت اجاره‌بها نیستند تدبیری بیندیشد که در کوتاه‌مدت با ساخت مسکن مهر یا اجتماعی یا هر عنوان دیگر بتوانند ظرف یکی دوسال صاحب خانه شوند. لطفاً از شعار هم پرهیز کنند.
کریمی
*
اگر قرار باشد از مردم بپرسند که از دولت وقت چقدر رضایت دارید مطمئناً نمره‌ای که به این دولت می‌دهند کمتر از صفر است.
2500----021
*
عده‌ای در ایران می‌گفتند که باید با داعش گفت‌وگو کرد نه جنگ یا از حضور نظامی کشورمان انتقاد می‌کردند و... اما حالا که آمریکا مدعی کشتن البغدادی شده همین عده از هلاکت ابوبکر بغدادی توسط آمریکا ذوق‌زده شده‌اند! واقعاً بیگانه‌پرستی در این اندازه رسوا ندیده بودیم.
2596----021
*
با جسارت‌هایی که دولت بحرین علیه جبهه مقاومت به‌ویژه ایران می‌کند وقت آن رسیده که طرح بازپس‌گیری این جزیره ایرانی در مجلس شورای اسلامی ما کلید بخورد.
3107---0902
*
طرح رفراندوم از وظایف قوه مقننه است چرا باید رئیس دولت در کار دیگر قوا دخالت بکند؟ آیا غیر از این است که این حاشیه‌سازی‌ها برای فرار از پاسخگویی به مشکلات است؟
3107---0902
*
فکر نمی‌کنم در کشوری به تولیدکننده‌اش وام 23 درصد سود بدهند. دریافت چنین وامی و ناتوانی بنده در بازپرداخت آن با توجه به وفور کالای قاچاق در کشور باعث شد که من ورشکسته شوم و کارخانه با 51 نفر کارگر تعطیل شود و بانک منزل مسکونی من و دخترم را تصاحب کند. آیا فریادرسی هست؟
4881---0910
*
تورم فقط در دولت آقای روحانی بود که به 53 درصد رسید. پس درآمد دولت هم افزایش داشته درآمدی که متأسفانه از جیب اقشار آسیب‌پذیر و کارگران برداشته شده است. تورم در اقلام پرمصرف و ضروری، رشدی جهشی داشته است.
3297---013
*
قیمت لبنیات دوباره 10 تا 15 درصد گران شد، این موضوع در طی 2 سال اخیر بارها تکرار شده و مسئولین نظارتی مدعی‌اند شرکت‌های مختلف جریمه شده‌اند اما نمی‌گویند چرا قیمت‌ها به روال قبل بازنگشته. امیدوارم قوه قضائیه به این رویه آزاردهنده برای مردم پایان دهد. افزایش قیمت لبنیات و در نتیجه حذف آن از سبد غذایی برخی از اقشار باعث اختلال در رشد کودکان این اقشار خواهد شد. مسئولان چه می‌کنند؟
مرتضوی و 9715---021
*
افرادی مدعی‌اند تمدن بزرگ ایران را باید دوباره احیا کرد. اما همین افراد حامی و ترویج‌دهنده فرهنگ بی‌بندوباری غربی در ایران هستند! کاش حداقل درک درستی از تمدن عفیف و نجیب ایرانی داشتند.
ساکی
*
به علت بی‌تدبیری در جذب و به‌کارگیری فرهنگیان و بازنشسته شدن تعداد زیادی از دبیران، متأسفانه شاهد به‌هم‌ریختگی در امر آموزش هستیم. برخی دبیران در دو نوبت و گاهی در هفته 48 ساعت تدریس می‌کنند و برخی دیگر از دبیران در دروس غیرتخصصی خود بالاجبار مشغول تدریس هستند. با این حال چه آینده‌ای در انتظار آینده‌سازان جامعه است؟
6857--0915
*
در بسیاری از شهرها و روستاهای استان اصفهان افراد سالمندی تنها زندگی می‌کنند که سواد کافی ندارند و با حذف قبوض کاغذی انرژی قادر نخواهند بود به راحتی قبض را پرداخت کنند از مسئولین درخواست دارم چاره‌ای بیندیشند تا سالمندان دچار مشکل نشوند.
3536---031