مخاطبان «فارس من» خواستار پیگیری قضایی اظهارات اخیر جهانگیری شدند

مخاطبان «فارس من» خواستار پیگیری قضایی اظهارات اخیر جهانگیری شدند5ابان-98
این تاکتیک تبلیغاتی تهاجمی علیه روحانی و جهانگیری  هم مکمل ترفند گزارش قبلی رسانه خبری اطلاعات سپاه پاسداران فارس است.
در پی اظهارات معاون اول رئیس‌جمهور درباره تأیید لوایح مربوط به FATF‌ از سوی رهبر انقلاب، مخاطبان با ثبت درخواستی در «فارس من» خواهان پیگیری قضایی این اظهارات شدند.
مخاطبان «فارس من» خواستار پیگیری قضایی اظهارات اخیر جهانگیری شدند
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی اظهارات اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور درباره تصویب و تأیید لوایح مربوط به FATF‌ از سوی سران سه قوه و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مخاطبان با ثبت این درخواست در بخش «فارس من» خواهان پیگیری قضایی جهانگیری شدند.
مخاطبان در توضیح درخواستشان تصریح کردند:
با توجه به اظهار نظر صریح معاون اول رئیس جمهور ، آقای جهانگیری مبنی بر تایید لوایح مربوط به FATF توسط رهبر معظم انقلاب و با توجه به تکذیبیه مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد این اظهار نظر از قوه قضائیه درخواست داریم صحت سخنان آقای جهانگیری را سنجیده و در صورت کذب بودن ایشان را به عنوان انتساب سخن کذب به شخص رهبری مورد پیگرد قضایی قرار دهد تا در آینده شاهد این پدیده شوم انتساب سخنان بی مورد به رهبری نباشیم.
به گزارش فارس، اسحاق جهانگیری روز سه‌شنبه 30 مهر در نشست هم‌اندیشی با روحانیون گفته بود: «با توجه به تصویب لوایح FATF و CFT در جلسه سران سه قوه و تایید مقام معظم رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام هر چه سریعتر این لوایح را تصویب کند».
این اظهارات از سوی روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی دبیر این مجمع، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس، رسماً تکذیب شد.