بارش‌های پراکنده در آسمان تهران ادامه دارد

 بارش‌های پراکنده در آسمان تهران ادامه دارد۱۲-دی-۱۴۰۰

مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: بارش پراکنده باران و برف در سطح استان و ارتفاعات ادامه دارد و طی روز چهارشنبه همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.بارش‌های پراکنده در آسمان تهران ادامه دارد

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌های هواشناسی وضعیت جوی استان تهران با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور از امروز تا چهارشنبه آسمان تحت تاثیر امواج کم دامنه به طور متناوب نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف و مه آلود خواهد بود.

 وی گفت: بر این اساس از یکشنبه تا دوشنبه آسمان در مناطق پر تردد همراه با غبار محلی و در سطح استان بارش پراکنده باران در مناطق شمالی توأم با برف و در ارتفاعات شرقی و شمالی استان به صورت کولاک و مه پیش‌بینی می‌شود.

 مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: از اواخر وقت سه شنبه و طی روز چهارشنبه در سطح استان بارش پراکنده همراه با وزش باد در مناطق غربی و جنوب غربی گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات استان بارش برف و وزش باد و مه دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: از اواسط روز دوشنبه با توجه به ناپایداری هوا و نیز و وزش باد در انتظار کاهش انباشت آلاینده های جوی و بهبود کیفیت هوا را خواهیم داشت.

جلالی با اشاره به میزان بارندگی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه‌های لواسان، شمیرانات، آبعلی، دماوند و فرودگاه مهرآباد به ترتیب ۸/۸، ۸/۱، ۶/۴، ۶/۳ و ۴ میلیمتر بوده است.