پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در 15دی

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری دروغ پرداز  پاسداران  فارس در 15دی 16 دی -94

خبرگزاری فارس: پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در 15دی

آخوندحمید رسایی  ازسوی هیإت اجرایی  انتخابات توپ توی زمین شورای نگهبان آلت دست انداخته شد .چون رد صلاحیت عنصر فحاش وهتاک ودهان گشاد اتهام زن که به دلیل برخورداری از پشتوانه ی حمایتی مصباح یزدی وخامنه ای وپاسداران هراتهامی دلش می خواست درتریبون مجلس ارتجاع  به رقباازجمله رفسنجانی وظریف می زد و پیوسته در مخالفت بابرجام مجلس ارتجاع عربده کشی های خصمانه می کرد تاجاییکه به پاسدارعلی لاری جانی هم رحم نمی کرد .حال اگر قرار است شورای نگهبان آلت دست ازآخوند حمیدرسایی رد صلاحیت شده حمایت کند باید پاسخگوی باشد چرا دعوت نامه برای آزمون خبرگان درقم برای  حسن خمینی وچند آخوند دیگر نفرستاد؟ همچنین زیاد دستش باز نیست تانامزدان رقیب درانتخابات مجلس ارتجاع را قلع وقمع کند .
هیأت اجرایی انتخابات حمید رسایی را رد صلاحیت کرد؛ ریاض: با برخی شرایط حاضر به احیای روابط با تهران هستیم و 90 تعطیل شد؛ از جمله پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.
پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌سه‌شنبه، 15دی) در قسمت پایین قابل مشاهده است:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توسط هیأت اجرایی انتخابات تهران رد صلاحیت شد.
آزمون خبرگان امروز (سه شنبه) بدون حضور سیدحسن خمینی و با حضور برخی چهره‌های سرشناس در قم برگزار شد.
نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل، بامداد سه‌شنبه با متهم کردن ایران به دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر گفت: ریاض حاضر است در صورتی که ایران از این رفتار دست بکشد، روابط با این کشور را احیا کند.
دختر هاشمی رفسنجانی گفت: امیدوارم رد صلاحیتها غیراخلاقی نباشد، اگر این رد صلاحیتها گسترده باشد بهطور قطع مردم نسبت به این مسئله ناراحت خواهند شد و عکسالعمل نشان خواهند داد.
مخاطبان برنامه 90 در شبی که فردوسی‌پور اعلام کرد چند هفته‌ای این برنامه پخش نخواهد شد، بهترین گل 4 ماه اخیر فوتبال ایران را انتخاب کردند.