تصاویر امام جماعت بودن فاسم سلیمانی،مداح سعیدحدادیان درسوریه،وداع خانواده ها باکشته شدگان درسوریه

تصاویر امام جماعت بودن فاسم سلیمانی،مداح سعیدحدادیان درسوریه،وداع خانواده ها باکشته شدگان درسوریه 10 بهمن - 94
بارهاسردمداران رژیم وارونه ی ولایت فقیه اعتراف کرده اند که امنیت سوریه، امنیت کشور ماست .تاجاییکه آخوندمهدی طائب گفت که اگرچنانچه مااستان خوزستان راازدست به دهیم ولی نباید سوریه راازدست بدهیم . چون اگرسوریه راازدست بدهیم . آنگاه بایددرتهران و شهر های دیگر بادشمن بجنگیم.
همچنین خامنه ای ازموضع رهبرمدعی ام القرای جهان پیوسته برحمایت از هم پیمان سوریه تأکید کرده است .
همینطور گذشته ازکمک های کلان مالی وتسلیحاتی که به سوریه شده و همچنان این سیاست ادامه دارد .چپ و راست مهره های بالای رژیم وارونه ی ولایت فقیه به دمشق سفر وبا بشاراسد جنایتکار وسایر مقامات سوریه دیدار داشته اند .
مهمتر اینکه پاسداران وبسیج همراه بااعضای حزب الشیطان لبنان در سوریه حضور پررنگ دارند و مدام اجساد کشته شدگان شان وارد شهرهای ایران می شود وبدون سر وصدا به خاک سپرده می شوند .چون محصول دیپلماسی برگرفته ازصدور تروریسم وبنیادگرایی وبحران وجنگ افروزی خمینی به برون مرز باپوشش صدور انقلاب است . همچنین دستآورد تِز ِپاسداران است که باید دربرون خانه به جای درون خانه با دشمن جنگید.
همین سیاست جنگ افروزانه در برون مرز ومداخله گری در اموردداخلی کشورهای منطقه و همسایه به خصوص درسوریه بوده است که موجب کشته شدن پاسداران رده بالا همچون پاسدار حسین همدانی معاون فرمانده سپاس قدس و غیب شدن پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس شده است .
عجیب است که برای پوشش ضعف ناپدید یا غیب شدن پاسدار قاسم سلیمانی  روی به نمایش موش وگربه بازی سریالی آورده شده است . چون به جای پخش مستقیم تصویر وی که زنده و سالم است . ولی تصاویر وی درفضای مجازی بازتاب داده می شود که عکس یادگاری با همتای عراقی اش ابوعزراییل گرفته است . یااینکه بدون تصویر و پخش صدا درفلان مکان سخنرانی  کرده است ..... اکنون هم تصویر امام جماعت بودن وی به همراه چهره های صورت سیاه شده مدافعان حرم در سوریه بازتاب داده شده که درحال مبارزه است!
چگونه است که می شود از وی موقع نمازجماعت عکس گرفت ولی نمی شود دو کلام گفت گو کرد و آن را پخش نمود؟
درحالیکه تصاویرسیاه شده درصف نمازجماعت به امامت پاسدارسلیمانی ،برای پوشش این واقعیت است که اینان کشته شده وتصویرنه تازه که قدیمی است.
ازسوی دیگر چهره ی سرشناس و بدنام مداح  بیت خامنه ای سعید حدادیان هم وادارشده است تا به سوریه اعزام شود .شاید بخت باوی یاری کند وکشته شود وبه پاسدار حسین همدانی و سایر پاسداران کشته شدگان درسوریه به پیوندد تاسایه مزاحم  جزو گروه فشارسرکوبگر  از آسمان ایران کم شود.
بالاخره صحنه های  چهره های عزادار واشکبار کشته شدگان درسوریه بازتاب داده شده است که به وضوح نشان می دهد هرگز اعضای خانواده هاخواهان اعزام پدران شان به سوریه وکشته شدن نبودند .همانگونه که اکنون روشنگری شده است که مهاجران افغانی های مفیم ایران با فشارپاسداران به سوریه اعزام می شوند تابه جنگند.

بلی این هزینه ی سنگین مالی- تسلیحانی – جانی تحمیل شده نتیجه ی سیاست جنگ افروزانه ی خامنه ای – پاسداران ونظر آخوند مهدی طائب است که اگر استان خوزستان ازدست برود ولی سوریه نباید از دست برود.
معلوم نیست این سردار قاسم سلیمانی مفقود شده اگر چنانچه زده است چرا تصویر زنده ی وی همراه با صدایش بازتاب داده یا پخش نمی شود؟
پاسدار قاسم سلیمانی به همراه مدافعان حرم در سوریه در حال مبارزه با گروه تکفیری داعش هستند.
(تصویر) نماز جماعت به امامت سردار قاسم سلیمانی
اگر شانس با این مداح فحاش ولمپن یاری کند که مرگ نصیبش شود و همچون سایر پاسداران درسوریه کشته شود خیلی خوبست .چون بیت خامنه ای یک مداح لمپن و فحاش راازدست می دهدو سایه سنگین ومزاحم وی  از سرمردم ایران  هم کم می شود
کانال تلگرامی رجانیوز با انتشار تصویر زیر از پیوستن سعید حدادیان مداح اهل بیت به جمع مدافعان حرم در سوریه خبر داد.
 سعید حدادیان به جمع مدافعان حرم پیوست
وداع خانواده شهید مدافع حرم با پیکر فرزندشان. (ایسنا/ محسن قائمی)
تصویر
تصویر
تصویر