نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  10 بهمن -94
آبی که در خیابان رها شده است!
در خیابان فرحزاد از جنوب به طرف شمال قبل از بیمارستان آتیه حدود دوماه است که دو شرکت بزرگ مشغول ساخت و ساز هستند و با حفر چاه عمیق، آب آن را در خیابان وجوی آب به صورت شبانه روزی رها کرده اند!از مسئولان ذیربط تقاضا داریم موضوع را بررسی و از تخلیه بیش از پیش آب‌های زیرزمینی جلوگیری نمایند.از اهالی محل – تهران
کاشی کاری دیوار تونل ها!
بنده بطور مرتب به شمال سفر می‌کنم. از چندین سال قبل دیده‌ام که دیوار تونل‌ها مثلاً در امامزاده هاشم را با سرامیک سفید تزیین می‌کنند و این کاشی کاری‌ها با توجه به نشست آب در تونل مرتباً تخریب می‌شود و فرو می‌ریزد.در کجای دنیا این همه کاری که ثمر ندارد و ضروری هم نیست، هزینه می‌کنند؟دکتر بهرامی - تهران

* حقگو از تهران: سالهای متمادی است در فوتبال نتیجه خاصی نگرفتیم، نه در جام باشگاههای آسیا، نه قهرمانی آسیا، نه بازی‌های آسیایی! امّا تا دلتان بخواهد پول‌های کلان فقط به اسم فوتبال حرفه‌ای خرج فوتبال شد که فساد در فوتبال رُشد کند و امروز حال و روز فوتبال اینگونه باشد. تا به کِی باید شاهد این سوء مدیریت‌ها باشیم؟
*
یک بازنشسته تامین اجتماعی از تهران: این چه نوع عدالتی است که سخنگوی محترم دولت می‌گوید حقوق بازنشستگان زیر یک و نیم میلیون دریافتی، 20 درصد افزایش می‌یابد. پس امثال من که مثلاً یک میلیون و ششصد هزارتومان آنهم بدلیل مدرک تحصیلی و یا نوع شغلی که بعهده داشتم می‌گیرند چه می‌شوند. این است تعریف شما از عدالت؟!
* صاحبی از دهدشت: از شهردار محترم دهدشت آقای "جواد تخشا" به دلیل رسیدگی به امور کارکنان خود و پاکیزگی شهر کمال تشکر را دارم.
* احمدیان از تهران: در مورد آلودگی هوای تهران می‌خواستم بگویم که آیا تنها امید ما باید به سامانه بارشی یا باد باشد و راه حل دیگری برای کاهش آلودگی هوا، البته به غیر از راههای ابتدایی زوج و فردکردن و... وجود ندارد؟