گفت و شنود غول جادو

دروغ نامه ی کیهان 10 بهمن -94
گفت و شنود 
غول جادو
گفت: مگر شرکت «پژو سيتروئن» فرانسه، در سال 2012 در پي تحريم کشورمان از ايران نرفته بود؟!
    
گفتم: آره که رفته بود و به اين علت 8 هزار کارگر فرانسوي بيکار شده و به خيابان ها ريختند و 3هزار و دويست ميليارد تومان هم به خودروسازي کشورمان ضرر و زيان رساندند.
    
گفت: مگر همين فرانسه در مذاکرات هسته اي، آنهمه عليه کشورمان دشمني نکرده و کينه نورزيده بود؟! و مگر همين فرانسه خون هاي آلوده را به ايران صادر نکرده بود؟! و مگر...
    
گفتم:آره! آره! آره! حالامگه چي شده؟!
    
گفت: ديگه قرار بود چي بشه؟! چرا در سفر رئيس جمهور به فرانسه 30 قرارداد و تفاهمنامه وارداتي با اين کشور که اينهمه سابقه دشمني با ايران و مردم ايران دارد، بسته شده و به جاي ايجاد اشتغال براي جوانان ايراني و رونق توليد کشورمان، براي فرانسوي ها کار و توليد ايجاد کرده ايم؟!
    
گفتم: دولت گشايش و رونق اقتصادي را در غرب مي بيند!
    
گفت: کشورهاي اروپايي اگر هنري داشتند، اقتصاد رو به مرگ خودشان را نجات مي دادند!
    
گفتم:چه عرض کنم؟! يارو دست به آفتابه کشيد، غول جادو از آن بيرون آمد و گفت؛ يک آرزويت را برآورده مي کنم، يارو گفت؛ يک خونه ميخوام و غول جادو گفت؛ مرد حسابي! اگر من خانه داشتم که توي آفتابه زندگي نمي کردم!