كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 بهمن -94
كيهان و خوانندگان
معما پیچیده و غیرقابل حلی نیست که چرا پیام های قلابی و دروغین اوین نامه ی کیهان همچون جوجه مرغ های یک روزه ماشینی شبیه همدیگرند .چون تهیه و تنظیم کنندگانش یا سربازجو شریعت نداری یاهمکارانش درا وین نامه ی کیهان وی هستند که با الگوو تجربه ی بازجویی و چاشنی ضد آمریکایی تهیه می شوند. مثل این پیام خطاب به روحانی محور سفرش به فرانسه که گفته شده است :    رئيس جمهور در فرانسه اظهار داشت اولويت اول رابطه ما با کشورهاي اروپايي است! به جاي اينکه اولويت اول خود را به کشورهاي اسلامي و ضداستکباري بدهيم چرا بايد اولويت اول را به دشمنان اسلام دهيم! آن هم فرانسه اي که دشمن درجه يک ملت و دستش در قتل عام و شهادت هزاران ايراني چه در جنگ تحميلي و چه در خون هاي آلوده وارداتي آلوده است و حتي در مذاکرات هسته اي هم نقش پليس بد را بازي مي کرد.    
       سخنگوي محترم قوه قضائيه گفته اند بر قراردادهاي نفتي نظارت وجود دارد عرض مي کنيم اي کاش اين نظارت در هنگام عقد قراردادخسارت بار کرسنت وجود داشت. به هر حال اکنون بهترين راه اين است که مردم در جريان کارهاي دولت قرار بگيرند و چيزي از ملت پنهان نگه داشته نشود.
      مدعيان دروغين اصلاح طلبي نفوذي در بدنه دولت با ادامه دروغ پراکني خود که طي دو سال و نيم باعث جوّ عدم اعتماد بين مردم و دولت شد در بدو ورود به عرصه انتخاباتي نيز همان مسير غلط را پي گرفته اند. آن ها از يک سو ادعا مي کنند عرصه انتخابات يکسويه است و نامزدهاي ما رد صلاحيت شده اند و در همان حال ليست انتخاباتي تنظيم مي نمايند.    
محمودي
     بيان اين موضوع از زبان آقاي رئيس جمهور که طرفداران دولت به مجلس راه پيدا کنند نشانه نوعي تمامت خواهي و انحصارطلبي است. البته ملت اجازه چنين چيزي را به کسي نداده و نمي دهد. گذشته تاريخ جمهوري اسلامي گواه بر اين حقيقت است. در عين حال وقتي چنين موضعي از سوي رئيس جمهور اتخاذ مي شود تصور کنيد دولتي ها در زيرمجموعه چه خواهند کرد!
    رئيس جمهور در فرانسه اظهار داشت اولويت اول رابطه ما با کشورهاي اروپايي است! به جاي اينکه اولويت اول خود را به کشورهاي اسلامي و ضداستکباري بدهيم چرا بايد اولويت اول را به دشمنان اسلام دهيم! آن هم فرانسه اي که دشمن درجه يک ملت و دستش در قتل عام و شهادت هزاران ايراني چه در جنگ تحميلي و چه در خون هاي آلوده وارداتي آلوده است و حتي در مذاکرات هسته اي هم نقش پليس بد را بازي مي کرد.    شکيبا
     پس از ماه ها انکار وجود رکود در اقتصاد کشور دولت اظهار مي دارد بايد تلاش شود تا کشور از رکود خارج شود چطور به جاي کمک به زيرساخت هاي کشور به فکر نجات اقتصاد پليس بد مذاکرات هسته اي يعني فرانسه افتاده است؟ لابد براي خريد بيش از صد فروند هواپيما از کشوري که از منافقين يعني قاتلان هزاران نفر از شهداي ترور حمايت مي کرد و مي کند انتظار شادي و دست افشاني عمومي دارند!

     اين چه تدبير و اميدي است که بعد از اينکه حتي آب خوردن ما به تحريم گره خورده بود حال پس از اجراي برجام هيچ تدبيري براي ايجاد اشتغال سيل جوانان تحصيل کرده بيکار، بي همسر و بي مسکن ندارد. آيا آن تدبير وعده داده شده اين بود که پولهاي آزاد شده را براي خريد دهها هواپيما که مشکل قشر اندکي از جامعه است به حلقوم دشمنان ريخته شود!
       مصاحبه بعضي از دولتي ها کجا که خودشان را نزد آمريکا کوچک نشان مي دهند و گفتار و کردار فرماندهان نيروهاي مسلح کشور کجا که هم در بيان و هم در عمل آمريکاي متکبر و مغرور را تحقير مي کنند کاش دولتمردان ما مصاحبه صدا و سيما با سرداران فدوي و سلامي را تماشا مي کردند.

        رئيس جمهور کشورمان قراردارد خريد 5 فروند هواپيما درگذشته از فرانسه را به خاطر دارند که پس از عقد قرارداد به بهانه عدم تامين موتور هواپيما از سوي شرکاي آمريکايي، قرارداد را فسخ کرد؟! حال با چه جراتي قرارداد 114 هواپيما با اين کشور وابسته به آمريکا بسته مي شود؟!