گفت و شنود پشت صفحه!

دروغ نامه ی کیهان 11 بهمن -94
گفت و شنود 
پشت صفحه!

گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: مدعيان اصلاحات بدجوري تلاش مي کنند که فاجعه مجلس ششم در اذهان مردم به فراموشي سپرده شود.

    گفت: حق دارند! چون مجلس ششم زلف خودش را با مفسدان اقتصادي گره زده بود، نسبت به قراردادهاي فاجعه بار نفتي ساکت بود، از مفسدان اقتصادي مثل شهرام جزايري پول هاي کلان گرفته بود، تعدادي از اصلي ترين نمايندگان آن دوره، به آمريکا و اروپا گريخته اند، در اوج چالش هسته اي يک طرح سه فوريتي آورده بودند که ايران پروتکل الحاقي را بپذيرد، از تريبون مجلس، جمهوري اسلامي ايران را به دروغگويي متهم کرده و حق را به آمريکا و اسرائيل داده بودند، دست به تحصن زدند، خروج از حاکميت کردند و...

    گفتم: با اين حساب هر آدمي که فقط يک ذره عقل و شعور داشته باشد از مدعيان اصلاحات متنفر مي شود و اجازه نمي دهد آنها بار ديگر به خانه ملت وارد شوند. 

    گفت: به همين علت خيلي وحشت دارند که علت رد صلاحيت آنها فاش شود. 

    گفتم: استاد مشغول تصحيح ورقه امتحاني يکي از دانشجويان بود، ديد نوشته؛ «جواب در پشت صفحه» وقتي به پشت صفحه رفت، نوشته بود؛ اگر جواب رو بلد بودم که همون جا مي نوشتم. گفتم تشريف بياريد اين پشت که خلوته و بگم جون مادرت يه نمره قبولي بده که آبروريزي نشه!