كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 بهمن -94
كيهان و خوانندگان
 سیاست همیشگی پیگیری متهم کردن رقیب مدعی اصلاح طلب دراوین نامه ی کیهان همچنان ادامه دارد .به خصوص ازطریق پیام های قلابی ودروغین که تولید می شود .انگاری که دلواپسان نگران مدعی اصول گرای     حامی خامنه ای وپاسداران همگی سالم وغیرآلوده اند ورانت خوار وغارتگر نیستند و فقط رقیب مدعی اصلاح طلب فتنه گرو نفوذی و غارتگرند که چنین از شورای نگهبان آلت دست خامنه ای درخواست پیگیری پرونده فساد یقه سفید های مدعیان اطلاح طلب شده است: مدعيان اصلاحات يقه سفيد يا همان لايه هاي پايين اين جماعت، خطرناک تر از بالايي هاي خودشان هستند. کاش مي شد ماهيت واقعي آنها که هيچ ارادتي به نظام ندارند برملاشود. کاش شوراي نگهبان بعضي از موارد فسادهاي آنان را افشا مي کرد.       وقتي در کشور با کمک هاي کمتر از ده ميليون تومان مي توان توليدي هاي کوچک راه انداخت و اشتغالزايي کرد چرا اولين اولويت پسابرجام شان اين است که براي شب عيد قشر مرفه کشور هواپيما مي خرند و وارد کشور مي کنند؟  
     جشن گرفتن براي ورود کالاهاي مصرفي خارجي با فروش نفت به قيمت هر بشکه 25 دلار يعني بي توجهي به ظرفيت ها و استعدادهاي داخل کشور و زير پا گذاشتن اقتصاد مقاومتي. خداوکيلي توسعه صنايع وابسته ريلي اشتغالزا مي باشد يا اينکه بيش از صد فروند هواپيماي ايرباس از فرانسه خريده شود.

        مگر ما کمبود خودروي پژو داشتيم که دولتمردان چنين قراردادي با فرانسه امضا کردند. قرار بود براي جوانان کشور اشتغالزايي کنند نه آنکه براي کارگران فرانسوي کار ايجاد کنند. در اين وضعيت رکود اقتصادي فرانسه قرارداد با پژو چه فايده اي براي ما داشت؟ کاش به جاي اين همه ماشين پژو، ماشين آلات و تجهيزات صنعتي و کشاورزي آورده بودند. اين قراردادها به درد ما نمي خورد چرا کسي به فکر معيشت مردم نيست!!2
  

  رئيس جمهور کشورمان مي گويد آمريکا هنوز ياد نگرفته که دنياي امروز دنياي فشار و تحريم نيست! عجيب است! يعني رئيس جمهورمان نمي داند که آمريکا اصولابا فشار و تحريم ديگران سرپاست. بايد در مقابل چنين قدرت زورگويي استقامت ورزيد و نمي توان با چنين شيطان بزرگي رابطه برقرار کرد!    زاهدي- رشت
     اين گزارش تکان دهنده فوتبال در مجلس نشان دهنده بي کفايتي و ضعف مفرط دست اندرکاران وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون فوتبال مي باشد تا آنجا که هزاران ميليارد تومان اختلاس، تقلب، تباني و مانند آن را به دنبال داشته است. در حالي که در برنامه پايش گزارش هايي از محروميت فرزندان اقصي نقاط اين مرز و بوم، کودکاني که از لباس، کفش لنگه به لنگه و مدرس و حتي يک توپ پلاستيکي برخوردار نيستند پخش کرد، چگونه است که در نظام اسلامي، اين گونه بودجه بيت المال هدر مي رود. از باب نمونه براي هر يک روز يک مربي خارجي به نام کارلوس کي روش که به مرخصي هاي 3-4 ماهه هم مي رود 15 ميليون تومان از بيت المال مسلمين برداشت مي شود! اين بي عدالتي و نقض فاحش را مسئولين امر چگونه به ملت در دنيا و آخرت پاسخ خواهند داد.    
محمدرضا فخرالساعه- جانباز
     نامه رئيس جمهور به سران 5+1 براي تاکيد بر پايبندي آنها به تعهدات خود، نشان از ابهام و ضعف جدي برجام دارد و معني و مفهوم آن اين است که دست دولت خالي شده و مجبور است از شياطين بخواهد که نقض عهد نکنند! عجب برجامي!

     سخنان رئيس جمهور در جمع استانداران متاسفانه توهين به اقليت هاي ديني وطن دوست بود چرا که ايشان دانسته يا ندانسته اصلاح طلبان وطن فروش فتنه گر را با هم وطنان اقليت هاي مذهبي که در کنار هم ميهنان مسلمان براي وطن شان فداکاري ها کرده اند، مقايسه کرد.

      مدعيان اصلاحات يقه سفيد يا همان لايه هاي پايين اين جماعت، خطرناک تر از بالايي هاي خودشان هستند. کاش مي شد ماهيت واقعي آنها که هيچ ارادتي به نظام ندارند برملاشود. کاش شوراي نگهبان بعضي از موارد فسادهاي آنان را افشا مي کرد.

       وقتي در کشور با کمک هاي کمتر از ده ميليون تومان مي توان توليدي هاي کوچک راه انداخت و اشتغالزايي کرد چرا اولين اولويت پسابرجام شان اين است که براي شب عيد قشر مرفه کشور هواپيما مي خرند و وارد کشور مي کنند؟

        آيا اظهار اينکه «دوست داريم معتدل ها به مجلس بروند» و عليه شوراي محترم نگهبان موضع گرفتن خلاف قانون اساسي نيست؟ کسي که بايد مجري قانون اساسي باشد چرا در جمع استانداران و فرمانداران که مجري انتخابات هستند چنين سخني بر زبان جاري مي کند. وقتي متولي امام زاده حرمت نگه نمي دارد چه توقعي از ديگران است؟

     رئيس جمهور در برخي موارد تحت تاثير جوسازي هاي مدعيان اصلاحات قرار مي گيرد و از تريبون عمومي با اين جماعت همسو مي شود اين مسئله در جامعه ايجاد نگراني مي کند البته مردم هوشيارتر از قبل هستند و چون به خوبي ديدند که طي عمر دولت يازدهم چرخ زندگيشان در ازاي توقف دستاوردهاي علمي هسته اي نچرخيد و همه وعده ها پوچ از آب درآمد.    
نراقي
     آقاي رئيس جمهور! مجلس ششم که لکه سياهي در تاريخ نوراني جمهوري اسلامي است به خاطر در اقليت بودن نمايندگان با ايمان و متعهد عاقبت به خير نشد. رئيس مجلس آن يکي از سران فتنه شد و برخي نمايندگان و معاونين و هيئت رئيسه از فتنه گران و بعضا پناهنده به کشورهاي متخاصم و دشمن ملت و به جاسوساني عليه نظام مبدل شدند. شما طالب چنين مجلسي که نيستيد؟!    
سوري
     عدم جديت در اجراي اقتصاد مقاومتي باعث افزايش کالاي قاچاق در کشور شده و صنايع کوچک مثل پوشاک، کفش و ... در حال نابودي است. کارگاههاي توليدي همچنين با مانع سازي هاي وزارتخانه هاي صنعت، اقتصاد و شهرداري ها مواجهند.    
مهرباني
     رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران دليل عدم رسيدگي به جانبازان را «کثرت جامعه ايثارگران» دانست! آيا اين پاسخ مناسبي براي افرادي است که در 8 سال دفاع مقدس از جان و هستي خود گذشتند و توفيق شهادت نصيبشان نشد و به فرمايش رهبر معظم انقلاب هر روز با زجر کشيدن پاداش شهيد را مي برند؟ تعداد جانبازان جنگ تحميلي 420 هزار نفر بيشتر نيست، 17 هزار نفر هم جانباز انقلاب و بقيه، جانبازان بمباران مناطق غيرنظامي و... هستند.    
کريمي- ورامين
     با توجه به لغو تحريم ها که قرار بود همه مشکلات اقتصادي را حل کند، از مسئولين امر درخواست مي شود عمليات احداث راه آهن فردوس- بيرجند را تسريع نمايند.

       هر روز در رسانه ها از پرداخت مطالبات فرهنگيان و رتبه بندي آنها سخن گفته مي شود ولي طلب حق الزحمه 75 روزه سال گذشته ما را نمي دهند. به علت بدهي و قرض گرفتن از مردم براي امور درمان مجبور شدم چک بدهم و اگر طلب ما پرداخت نشود بايد سر از زندان در بياورم و اين در شان فرهنگي جامعه و آموزش و پرورش نيست. الان لنگ درمان دندان فرزندم هستم. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.    
آموزگار اهوازي
     دخترم در دبستان ]...[ منطقه 7 خيابان مرودشت تحصيل مي کند اخيرا مدير دبستان طي نامه کتبي از دانش آموزان مي خواهد که با پاکت پر پول حداقل 50 هزار تومان براي پرداخت قبوض آب و برق دبستان در سرکلاس ها حاضر شوند والاآب و برق مدرسه قطع مي شود! مگر کمک هاي اوليا و دانش آموزان به مدارس اختياري نيست؟ چرا دولت در قبال تامين اين هزينه هاي تحصيل فرزندان ملت احساس وظيفه نمي کند؟
    يکي از اولياء 
     سخنگوي دولت خبر از افزايش 20 درصدي حقوق بازنشستگان زير يک و نيم ميليون تومان داده است ولي مشکلات زندگي اين قشر ضعيف جامعه به حدي است که بايد چاره اساسي صورت بگيرد.

      اکثر فازهاي مسکن مهر پرند با درصد بالاساخته شده اند ولي فقط به دليل بي تمايلي شخص وزير مسکن و شهرسازي تکميل نهايي و تحويل شان در بلاتکليفي مانده است.

     پل ارتباطي خاني آبادنو به شهرک فرهنگيان در منطقه 19 همچنان بي نام است از شهرداري منطقه تقاضا داريم نام يکي از شهداي عالي مقام را به اين پل بگذارند تا مشکل آدرس دهي رفع شود.

        از شهرداران منطقه يک و چهار درخواست مي شود براي کاستن از تراکم ترافيک بزرگراه شهيد صدر، کاهش آلودي هوا و رونق گرفتن بازديد از باغ پرندگان و بوستان ياس خطوط بيشتري را در بزرگراه شهيد بابايي همچون بلوار ارتش که داراي 7 خط اتوبوس است راه اندازي نمايند. بزرگراه شهيد بابايي تنها يک خط عبوري دارد ولي بلوار ارتش 7 خط مستقل!    
عباسي
     در 41 سالگي ام 10 سال است که به دنبال پيدا کردن شغل و کسب کار مي دوم، متاهل و با مستمري مادرم امورم را سپري مي کنم سه ماه پيش که رئيس جمهور به مازندران آمدند با تبليغات فراوان که «مشکلات خود را با 111 در ميان گذاريد» با کلي اميد مشکلاتم را مطرح کردم يک ماه بعد پاسخ دادند که کد رهگيري شما ثبت شد و پس از سه ماه اميدم را نااميد و با تندي پاسخ دادند که به ما ربطي ندارد! چرا 111 اعلام شد تا افراد زيادي اميدوار شوند؟ در اين وضع گراني و مشکلات اقتصادي چه کسي بايد مشکل امثال من را برطرف کند؟!    
سرخي- سوادکوه