گزیده خبرهای 12 اسفند-90 . قسمت -2
فوت پیرمرد 80 ساله پای صندوق رأی
گذشته از اینکه در باغ ورودی بازار مکاره ی نهم این چنین باشد .مشخص است که درونش برای 4 سال آینده دارای چه دستآوردی باشد .البته مقصران وقاتلان همان شعار دهند گان حضور پرشور دشمن شکن وسیلی محکم زنندگان بر چهره استکبار هستند که ساندیس خوران پیر نیاز مند را با زور به صف نمایش جعبه های مارگیری نمایش خیمه شب بازی فرمایشی می کشانند .مشخص است که اگر چنانچه وضع مالی این پیر مرد 80 ساله خوب بود نه حضور می یافت ونه توی صف  می ماند  که بدلیل سرما  جان بدهد
رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان از فوت پیرمرد 80 ساله همدانی در صف رأی گیری انتخابات مجلس نهم خبر داد. حسن قهرمانی مطلق در گفتگو با مهر افزود: پیرمرد 80 ساله همدانی دقایقی قبل از ساعت شروع انتخابات پای صندوق شماره 237 بر اثر عارضه قلبی جان باخت. وی گفت: محمد آزادی در شعبه حصار راه علی آباد همدان حضور داشت.
خبرگزاری امنیتی باشگاه خبرنگاران: پيرمرد 100 ساله پس از اداي دين جانباخت
پس از گزارش جان دادن یک پیرمرد 80 ساله همدانی پای  جعبه ی مارگیری  اکنون  ت  به نظر می رسد که این بیچاره  هم زنده  بود تا 100 را پر کند و  رأی بدهد و پس از اینکه انجام وظیفه شرعی کرده باشد جزو قربانی ادعای ولی وقیح علی خائنه ای دشمن شکن حماسه ساز شده با شد.
باشگاه خبرنگاران نوشت: پيرمرد 100 ساله همداني پس از اداي دين و انداختن راي در صندوق، جان به جان آفرين تسليم کرد.بر اساس اين گزارش،‌ اين پيرمرد وظيفه شناس به رغم داشتن بيماري و کهولت سن با حضور در مـدرسه سعادت کـوي علي آباد همدان پس از انداختن راي خود، در همان شعبه اخذ راي به رحمت ايزدي پيوست.
گزارش خبرنگاران فارس از حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات نهم در سراسر ایران اسلامی/میلیون‌ها ایرانی امروز حماسه‌ی جاویدان و به یادماندنی خلق کردند / احتمال تمدید رای‌گیری در سراسر ایران.خبرگزاری فارس: امروز در حالی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد که شکوه حماسه ملت ایران استکبار جهانی را روسیاه و امت اسلامی را در سراسر جهان شادمان کرد.
مگر قرار است که چاقو دسته ی خودش را ببرد و از خبر گزاری دروغ پرداز پاسدار کودتا گر فارس که یک تاز گزارشگری وخبررسانی شده است انتظار هست ک غیر از .اینگونه ادعا کند. در صورتیکه که هیچ خبر نگار مستقلی در صحنه حضور ندارد. مشخص است آنگونه دیکته شده خبر سازی دروغین می کند؟
اختصاصی فارس/ سیلی سخت ملت ایران به چهره استکبار- افزایش 12 درصدی میزان مشارکت مردم در سراسر کشورخبرگزاری فارس: بر اساس گزارشات رسیده میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس نهم تا ظهر امروز نسبت به دور قبل 12 درصد رشد داشته است.
هر چه زمان به پایان نمایش خیمه شب بازی نزدیک تر می شود  .روش خبررسانی به سبک گوبلزی هم بیشتر ودروغ ها گنده تر می شود . چون  گذشته از اینکه اکنون گزارشگر روی دست 9% رشد کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان آلت دست بلند شده و گزارش 12% نسبت به دوره ی قبل داده است .از سوی دیگر مگر این گزارشگر حوزه دولت از چه دستگاه نظر سنجی بر خوردار است که اینگونه نظر داده است .در صورتیکه اعلام شده نتایج شهرهای بزرگ 72 ساعت وکوچک 48 ساعت پس از نمایش خیمه شب بازی اعلام می شود؟
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، بر اساس گزارشات غیر رسمی از سراسر کشور میزان مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ظهر امروز نسبت به دوره قبل 12 درصد رشد داشته است.بر این اساس در انتخابات مجالس هفتم و هشتم میزان مشارکت مردم 51 درصد بوده است.استقبال مردم در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب شده که در بعضی شعب اخذ رای کمبود تعرفه به وجود آید که البته ستاد انتخابات کشور اعلام کرد هرگونه کمبود تعرفه‌ای را جبران می‌کند.از صبح امروزرئیس ستاد انتخابات کشور نیز از افزایش چشمگیر مشارکت مردم خبر داده بود.
سیلی سخت ملت ایران به چهره استکبار- اطلاعیه شماره 25 ستاد انتخابات درباره اعلام‌نیاز جهت تأمین برگه‌های تعرفه.خبرگزاری فارس:ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: به نمایندگان فرماندار و اعضای شعب ابلاغ می‌گردد که سریعا تعرفه‌ها و برگه‌های مصرف نشده شعب را شمارش و در صورت نیاز به دریافت تعرفه‌های بیشتر به فرمانداری یا بخشداری مربوط جهت تامین کسری تعرفه و برگه رای اطلاع دهند.
این گزارش هم ادامه خبررسانی دروغ های زنجیره ای قبلی می باشد . برای اینکه تلاش مذبوحانه برای عادی جلوه دادن تدارک حماسه سازی تقلبات گسترده ی دشمن شکن مورد نظر ولی وقیح علی خائنه ای شده است .
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور،بیست و پنجمین اطلاعیه وزارت کشور صادر شد.در اطلاعیه بیست و پنجم ستاد انتخابات کشور آمده است: با توجه به حضور پرشور ملت حماسه ساز ایران اسلامی به نمایندگان فرماندار و اعضای شعب ابلاغ می‌گردد که سریعا تعرفه‌ها و برگه‌های مصرف نشده شعب را شمارش نمایند و در صورت نیاز به دریافت تعرفه‌های بیشتر به فرمانداری یا بخشداری مربوط جهت تامین کسری تعرفه و برگه رای اطلاع دهند.