گزیده خبرهای 4 فروردین 90
سفیر ایران در کی‌یف:.آمریکا قادر نیست وارد فاز نظامی با ایران شود/نگران تحریم‌ نیستیم.خبرگزاری فارس: سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین گفت: آمریکا در شرایطی نیست که بتواند وارد فاز نظامی با ایران شود.
 
وقتی زیر شلواری  از شلوار  بیرون می زند  و کره الاغ  از صاحب کره جلو می زند منتهی به اینگونه نظر دادن وارونه می شود .چونکه ولی وقیح علی خائنه ای در خطبه  نماز جمعه ی تهران خود خبر از درد ناک وفلج کننده ی تحریم ها می دهد ودر  پیام نوروزی اش بر این اعتراف تأکید می کند .ولی سفیر تروریست رژیم فاشیستی  در کی یف اکراین  نه بطور فرد ی که در پوشش  جمع لابد نماینده ملتمدعی شده که نگران تحریم نیستیم . یعنی شرایط مناسب خود وخانواده اش  را ملت ایران فرض کرده ونظر کیلویی وو ارونه است.
به گزارش خبرگزاری فارس، اکبر قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین در گفت‌وگویی با هفته‌نامه ۲۰۰۰ به سؤالات مطرح شده در خصوص برنامه هسته‌ای کشور، تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران، روابط تهران و کی‌یف و ... پاسخ داد.وی در پاسخ به سؤالی در خصوص سفر هیئت بازرسان آژانس به ایران گفت: ما با آقای ناکارتس معاون آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تیم کارشناسی آن در ماه‌های ژانویه و فوریه برای تعیین مدالیته مورد نظر، سه دوره مذاکره کارشناسی داشتیم. سفر آنها هم در چارچوب نهایی کردن تفاهمنامه مدالیته و چارچوبی بود که در این خصوص می‌بایست برای همکاری‌های بعدی طراحی می‌شد.قاسمی با بیان اینکه ایران قبل از این مقطع دو بار اجازه لازم را برای ورود بازرسان به منظور بازدید از سایت نظامی پارچین داده بود، خاطرنشان کرد: این سفر در چارچوب مذاکره به منظور تعیین چارچوب‌های همکاری بود. از سوی دیگر ایران به صورت رسمی گزارش مستندی را در پاسخ به مطالعات ادعایی در بیش از 110 صفحه تهیه و به آژانس تحویل داد. پاسخ های طرف ایرانی به لحاظ قانونی و حقوقی بسیار مستدل بود.آقای ناکارتس به دستور مدیرکل آژانس سفر خود را به یکباره به پایان رساند که نشان داد که آنها به دنبال اهداف تبلیغاتی و روانی هستند. علی‌رغم اینکه آقای ناکارتس به خاطر نوع همکاری و دید منطقی طرف ایرانی، تشکر کرد. شاهد بودید که تعدادی خبرنگار در فرودگاه وین آماده شده بودند تا در برگشت اطلاع دهند که سفر هیئت آژانس به تهران ناکام بوده است.. ایران به دنبال سلاح اتمی نبوده و نیست.آمریکا در شرایطی نیست که بتواند وارد فاز نظامی با ایران شود.  هدف آنها این بود که ایران را که در حال حاضر در بهترین موقعیت به لحاظ پیشرفت‌های اقتصادی، علمی و فناوری است در چشم جامعه جهانی بدنام کنند طرف غربی است که دائما دچار فرآیندهای انفعالی شده و می‌شود.تصور نمی‌کنیم که رژیم صهیونیستی در موقعیتی باشد که بتواند تهدیدهای خود را عملی کند،  چنین اظهارنظری نمی‌تواند مربوط به نماینده اخوان المسلمین باشد، زیرا آنها از ایران شناخت خوبی دارند و احترام زیادی برای ارزش‌ها و تجربیات انقلاب اسلامی قالن می گذارند.برای ما فرصت‌های جدیدی برای تکمیل خودکفایی ایجاد کردهقاسمی اضافه کرد: وظیفه ما این است که تسهیلات و زمینه‌های بیشتری را برای شناخت ظرفیت‌های دو کشور فراهم کنیم. خوشبختانه در دو سال گذشته نمایشگاه فرهنگی و اقتصادی که بنده برگزار کردم فرصت‌های زیادی را فراروی دو کشور ایجاد کرد. ولی به نظر من هنوز نتوانسته‌ایم در حد انتظارات دو ملت گام‌هایی در حد ایده‌آل و مطلوب برداریم و هنوز فاصله زیادی وجود دارد. ما به راحتی می‌توانیم روابط اقتصادی و تجاری دو کشور را به 5 برابر وضعیت فعلی افزایش دهیم. این امر مستلزم این است که مقامات تصمیم ساز دو کشور رایزنی‌های نزدیکتری با همدیگر داشته باشند و فرصت‌ها و تسهیلات بیشتری را طرفین برای تجار و مدیران شرکت‌های دو کشور با واقع بینی و رویکرد عملگرایانه فراهم کنند.
افشای همکاری تنگاتنگ غول اینترنت با سازمان سیا.گوگل ارتباط نزدیکی با ناآرامی‌های انتخابات 88 ایران داشته است.خبرگزاری فارس: ویکی‌لیکس با فاش کردن اطلاعات ایمیل‌های رد و بدل شده میان اندیشکده استراتفور و گوگل، از دست داشتن غول اینترنتی جهان در ناآرامی‌های انتخابات سال 88 ایران پرده برداشت.
 
توهین به مردم معترض ونا راضی و متهم کردن رهبران رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب  شده است تا بستر برای اجرا کردن دستور جدید  ولی ولی وقیح  علی خائنه ای  برای کنترل اینترنت فراهم شود  . زیرا که  کودتا گران پاسدار و وزارت بد نام اطلاعات روی به بهانه  توجیه تراشی و زمینه سازی  برای عادی جلوه دادن سانسور وفیلتر کردن شبکه ی خبررسانی  اینترنت بدست  آورده اندتا این چنین کیفرخواستی علیه گوگول صادر کنند.
به گزارش فارس، پایگاه خبری تحلیلی «پریزن پلنت» در گزارشی به قلم «کورت نیمو» با اعلام این مطلب به رابطه سیا و گوگل پرداخت و عنوان کرد: ارتباطاتی که میان گوگل و اندیشکده امنیتی استراتفور که چندی پیش توسط هکرهای ناشناس مورد حمله سایبری قرار گرفت و تمامی اطلاعات کاربران و مشتریان و ایمیل‌های آن به دست هکرها افتاد حاکی از آن است که چندین مهره کلیدی و بازیگر در پشت پرده تغییر رژیم کشورهای خاورمیانه و به اصطلاح برقراری دموکراسی در کشورهای هدف دست داشته‌اند. در مقاله‌ای که در سایت الاخبار موجود است نام 2 تن از مدیران گوگل به چشم می‌خورد: «مارتی لو» مدیر امنیت و ایمنی گوگل و «جرد کوهن» که در حال حاضر مدیر ایده‌های گوگل است که طبق توصیف وزارت خارجه و شورای روابط خارجی آمریکا، اندیشکده‌ای است برای انتشار لیبرال دموکراسی در جهان. * ارتباط نزدیک و همکاری کوهن برای براندازی دولت ایران طی انتخابات ژوئن ۲۰۰۹.آنطور که در ایمیل‌های استراتفور آمده است، کوهن با سازماندهندگان و تلاش‌های شکست خورده برای براندازی دولت ایران طی انتخابات ژوئن ۲۰۰۹ به طور نزدیکی همکاری و ارتباط داشته است. * گوگل یکی از شاخه‌های تشکیلات جاسوسی و ارتش آمریکاست.* نقش اساسی کوهن در ایجاد سازمان «جنبش‌ها»این پایگاه آمریکایی در ادامه می‌نویسد: کوهن یکی از اعضای ارشد اندیشکده شورای روابط خارجی و همچنین یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری وزیر امور خارجه آمریکا و از مشاوران نزدیک کاندولیزا رایس و هیلاری کلینتون است و تنها کسی از نئومحافظه کاران است که از دولت بوش به دولت اوباما نیز راه پیدا کرد.بر اساس اطلاعاتی که در دانشنامه ویکی‌پیدیا آمده کوهن نقشی موثر در ایجاد سازمان «جنبش‌ها» که بذرهای اولیه آن در همایش اتحاد جنبش‌های جوانان در سال 2008 که فعالان دیجیتالی، مدیران فناوری و رسانه‌ای، ان. جی. اوها و دولت‌ها را گرد هم آورد پاشیده شد داشته است. در آن همایش ایده‌هایی در خصوص استفاده از فناوری برای کمپین‌ها و جنبش‌های انقلابی مطرح و آموزش داده شد. در یکی از ایمیل‌های استراتفور از سازمان جنبش‌ها به عنوان پایگاهی برای سازمان‌های آنلاین گروه‌ها و افراد یاد شده که بتوانند دموکراسی را در کشورهای خودکامه پیاده سازی کنند.* در واقعیت گوگل کارهایی را انجام می‌دهد که سیا نمی‌تواند*  افشاگری برای فهم بهتر جهان. هکرهای ناشناس در روزهای پایانی سال ۲۰۱۱ اعلام کردند که در حمله به رایانه‌های استراتفور ۲۰۰ گیگابایت داده‌های اطلاعاتی این شرکت، شامل مشخصات مشتریان، اطلاعات بانکی و ایمیل‌های آن‌ها را به دست آورده‌اند. همکاران ویکی‌لیکس روز دوشنبه در لندن خبر دادند که انتشار متن حدود پنج میلیون ایمیل که در این حمله به دست آمده آغاز شده است.گروه هکرهای ناشناس در بیانیه‌ای که ۲۷ فوریه از طریق شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرد، انگیزه همکاری خود با ویکی‌لیکس را شفاف‌سازی عنوان کرده و می‌گوید این اقدام برای فهم جهان امروز ضروری است. ویکی‌لیکس ایمیل‌های یاد شده را متعلق به فاصله زمانی ژوئیه سال ۲۰۰۴ تا پایان ۲۰۱۱ میلادی اعلام کرده است.* پنج میلیون ایمیل با «اطلاعات محرمانه»  ویکی‌لیکس می‌گوید اسنادی که منتشر خواهد شد نحوه فعالیت موسسه‌ای را آشکار می‌کند که اطلاعات محرمانه‌ای در اختیار شرکت‌هایی مانند «لاکهید مارتین» آمریکا و نهادهای دولتی این کشور از جمله وزارت امنیت داخلی و سازمان اطلاعات وزارت دفاع قرار می‌دهد.
ایران سه میلیون تن گندم از هند وارد می کند.خبرگزاری فارس: دولت هند از توافق ابتدایی با ایران برای صادرات سه میلیون تن گندم به این کشور خبر می دهد .
حاکمان خائن و وطن فروش وغارتگر ایران از روی ناچاری وفشار تحریم ها به جای دریافت دلار از هند در ازای فروش نفت  به این کشور مجبور به وارد کردن گندم از هند شده اند .حال داشته باشید که هند با جمعیت یک میلیاردی گندم به ایران 80 میلیون نفری صادر می کند.در صورتی که در سال پایانی رئیس جمهوری خاتمی مراسم جشن خودکفایی  همراه با هدیه بر گزارشد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه اکونومیک تایمز چاپ دهلی نو ایران درخواست رسمی واردات سه میلیون تن گندم از هند را به این کشور ارائه کرده است . بر اساس این گزارش سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی ایران قصد دارند این میزان گندم را از هند خریداری کنند . بر این اساس شرکتهای ایرانی نظیر کارخانه آرد گندم کنگان ، شرکت ای ال پی و شرکت تجاری بازرگانی مگنا تا کنون درخواست رسمی خود را برای واردات گندم از هند به این کشور ارسال کرده اند . این درخواستها از طریق سفارت هند در تهران به سازمان صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی هند ارسال شده است . این گزارش حاکی است یک مقام آگاه این سازمان در هند تاکید کرد تا کنون دو شرکت هندی تمایل خود را برای صادرات گندم به ایران اعلام کرده اند . هند امسال بیش از 88.31 میلیون تن گندم تولید خواهد کرد و با توجه به ذخایر 23.4 میلیون تن این کشور می تواند امسال میزان صادرات گندم خود به کشورهای مختلف از جمله ایران را افزایش دهد . هند بار دیگر از سپتامبر 2011 صادرات گندم را آغاز کرده است . توافق اخیر ایران و هند برای پرداخت 45 درصد پول نفت صادراتی ایران از طریق روپیه کمک زیادی به تجار و بازرگانان دو کشور خواهد کرد تا مبادلات تجاری خود را تسریع بخشند . دولت هند همچنین پرداخت پول نفت ایران با روپیه را از مالیات معاف کرده است تا پالایشگاههای این کشور تمایل بیشتری برای استفاده از این مکانیسم برای پرداخت پول نفت ایران داشته باشند . ایران طی ماههای اخیر گندم زیادی از کشورهای روسیه استرالیا و پاکستان وارد کرده است . ایران در سال 2007 – 2008 میلادی بیش از هشت میلیون تن گندم وارد کرده است .هند همچنین قرارداد فروش و صادرات 60 هزار تن شکر خام به ایران را نهایی کرده که مهمترین خرید خارجی ایران از زمان اعمال تحریم های جدید آمریکا و اتحادیه اروپا در چند ماه اخیر است. اولین محموله از این قرارداد به وزن 19 هزار و 800 تن در بندر بمبئی، آماده ارسال است و قرار است تا ماه آینده ، تمامی این محموله تحویل ایران داده شود. منابع دولتی و رسمی هند تاکید کردند که مشکلی بر سر راه این معامله و قرارداد نیست و حتی هند آماده است شکر بیشتری به ایران بفروشد.هند پس از برزیل ، دومین تولید کننده بزرگ شکر در جهان محسوب می شود .این گزارش حاکی است ایران باید تا ماه سپتامبر سال جاری میلادی ، حدود 324 هزار تن شکر خام وارد کند.سازمان جهانی شکر که مقر آن در لندن است در گزارشی اعلام کرد ایران در سال 2010 میلادی حدود 1.8 میلیون شکر و مواد شیرین کننده وارد کرده است و انتظار می رود در سال 2011  و 2012 میلادی  به حدود 1.6  میلیون شکر خام نیاز داشته باشد.هند پس از چین ، دومین خریدار اصلی نفت ایران محسوب می شود که نزدیک به 11 میلیارد دلار از ایران نفت خریداری می کند اما در مقابل فقط 2.7  میلیارد دلار به ایران صادرات دارد.تحریم های بانکی و مالی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران در ماه های گذشته تشدید شده و انتقال پول را در خرید و فروش های خارجی برای ایران دشوار کرده است.آرویند مهتا معاون وزیر بازرگانی هند که اخیرا به تهران سفر کرده است تاکید کرد حجم مبادلات تجاری ایران و هند تا سال 2015 میلادی به بیش از 25 میلیارد دلار خواهد رسید.
رائول کولار دبیر وزارت اقتصاد هند ماه گذشته تاکید کرد  فرصت های تجاری بزرگی برای هند در ایران وجود دارد.
افشای نقش دو افسر بلندپایه در انفجارهای عراق.
برای رد گم کردن وخنثی کردن افشاگری مسعود بار زانی رهبر حکومت اقلیم کردستان عراق ومتهم کردن رهبران سیاسی مخالف نوری مالکی نخست وزیر دست نشانده و خائن ومزدور عراق از موضع فرافکنی و فرار به جلوروی به کپی کردن الگوی دیکته شده وزارت بد نام اطلاعات ورهبران رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران آورده است
نخست وزیر عراق با افشای دست داشتن دو افسر بلندپایه ارتش در انفجارهای سه شنبه خونین تصریح کرد به دلیل دخالت برخی شخصیتهای سیاسی در این اقدامات مجرمانه، عراق به ثبات کامل نرسیده استبه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عراق، نوری المالکی گفت: دو افسر بلندپایه ارتش عراق در انفجارهای سه شنبه عراق دست داشته اند. وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که برخی شرکای روند سیاسی به دست داشتن در اقدامات جنایتکارانه متهم هستند، عراق هرگز به ثبات امنیتی 100 درصد نخواهد رسید. مالکی گفت: قانون عراق باید درباره هر مجرمی با هر پست و مقام و عنوان اجرا شود، روند سیاسی عراق برگشت ناپذیر است و عراق روز به روز شاهد بهبود چشمگیر در تمام ابعاد است. نخست وزیر عراق خاطر نشان کرد: نشست سران عرب در موعد مقرر با مشارکت رهبران عرب برگزار خواهد شد که این به نوبه خود یک دستاورد و موفقیت برای دولت عراق است. خاطر نشان می شود در انفجارهای تروریستی همزمان در چند شهر عراق به ویژه در کربلای معلی، حدود 60 نفر کشته و بیش از 200 نفر دیگر زخمی شدند. اشاره نخست وزیر عراق به برخی اعضای فهرست العراقیه از جمله طارق الهاشمی معاون رئیس جمهوری عراق است که به اتهام دست داشتن در اقدامات تروریستی تحت پیگرد دستگاه قضایی عراق قرار دارد، اما از زمان اعلام حکم بازداشتش به منطقه کردستان عراق گریخته و از تسلیم خود خودداری می کند.