لاله افتخاری، نماینده مجلس : نهادهای امنیتی و قوه قضائیه با کارگردانان فیلم "گشت ارشاد" و "خصوصی" برحورد کنند.10 فرودین 91
وقتی بازار مکاره موسوم به مجلس  دکوری وتشریفاتی و آلت دست ولی وقیح علی خائنه ای باشد چون می بلیست اوامر و فتواهای وی را به جای قانون دنبال واجر نماید . به خصوص اینکه این بازار مکاره  تبدیل به کانون لشکر کشی و رقابت وانتقاد با دولت و رئیس جمهور شده است. چونکه مرتبط به جنگ قدرت وثروت دارد.  مهمتر اینکه در رژیم فاشیستی مذهبی و کودتایی که بشدت  زن ستیز است . چونکه زنان را عنصری درجه 2 می داند . بنابراین مشخص است که زنان  عضو بازار مکاره  که ضریب حضورشان  نسبت  به مران نسبت  30 به 1 می باشد مترسکی بیش نیستند . آنگونه که  همچون لاله افتخاری می بایست تبدیل به طوطی و بلندگوی  کارگردانان پشت صحنه شود .برای همین اکنون که رقابت واختلاف  میان نهاد بازار مکاره سخت باپه دولت ورئیس جمهور بالا گرفته است . به ویژه پس از حضور رئیس جمهور در بازار مکاره و پاسخگویی به منتقدانش که جز مسخره وتحقیر کردن شان زیر پوشش شوخی نبود .اکنون برای اینکه انتقام این تمسخر کردن گرفته شود .  توطئه ی طراحی شده با تهاجم آشکار ونهان به وزارت فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور ارشاد شروع شده است .بهانه هم نمایش پروانه ی ساخت واکران فیلم گشت ارشاد است که از سوی کسی ساخته شده است که هم 8 سال دز جبهه ی جنگ ضدملی وضد میهنی ایران وعراق حضور داشته است .هم برادرش جزو کشته شدگان جنگ خانمان براندازانه ایران وعراق است ودر نامه ی شکویه ی  اخیرخود اعتراف کرده است که این فیلم  رادر دفاع از رژیم فاشیستی مذهبی نا متعارف ساخته است .اماد و آخوند پالان ساییده ی حامی علی خائنه ای  احمد خاتمی واحمد علم الهدا که یکی جزو امام جمعه ی موقت تهران ودیگری اام جمعه مشهد است . البته هردو عضو سیرک مجمع خبرگان آخوندی هم می باشند .بدون آنکه فیلم را به بینند تیغ کشی علیه ی آتن و وزارت فرهنگ تفتیش عقاید وسانسور ارشاد  دررابطه با این فیلک  کردند تا مانع از نمایش فیلم شوند  تابازار فیلم قلاده طلایی که علیه ی رقیب مغلوب مدعیان اصلاح طلبان است داغ شود .اکنون نیز مأموریت به لاله افتخاری داده شده است تا که طوطی وار اتهامات این دو آخوند متحجر  علیه ی وزارت فرهنگ تفتیش عقاید وسانسور ارشاد را تکرار ونشخوار کند . به امید آنکه از آزمون شوی تقلباتی فرمایشی 15 اردیبهشت مجوز وروود به بازار مکاره ی دوره ی نهم را کسب نماید.
  لاله افتخاری نماینده تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خودداری وزارت ارشاد ازصدور دستور توقف اکران دو فیلم "گشت ارشاد" و "خصوصی" که در تعطیلات نوروزی مورد اعتراض مردم و ائمه جمعه قرار گرفته است، گفت: وزیر ارشاد در سال 89 براثر عملکرد سوء وزارت خانه تحت امرش از سوی مجلس مورد سوال واقع شد و پاسخ ایشان نیز از نظر مجلس قانع کننده نبود.رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس ادامه داد: ایشان در همان مقطع قول تشکیل سازمان سینمایی را دادند که این وعده تحقق یافت و انتظار می رفت که نقطه امیدی برای پایان وضعیت موجود باشد. براین اساس پیش از برگزاری جشنواره فجر سال 90 نیز تذکری از سوی مجلس مبنی براین مسئله به دکتر حسینی داده شد که مجلس امیدوار است تا عملکرد وزارت ارشاد به گونه ای نباشد که وزیر ارشاد مجددا در مقام پاسخگو و مجلس در مقام سوال کننده در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.گشت ارشاد" و "خصوصی" مایه ننگ وزارت ارشاد هستند. افتخاری در ادامه افزود: مجلس در همان مقطع از وزیر ارشاد خواست تا از اکران فیلم های مسئله دار حتی در جشنواره فجر نیز ممانعت به عمل آید تا چه رسد به اکران عمومی، اما متاسفانه شاهد بودیم که دو فیلم ضد اخلاقی گشت ارشاد و زندگی خصوصی که به واقع باید از آنان به عنوان ننگ وزارت ارشاد یاد کرد نه تنها در جشنواره فیلم فجر مجوز اکران گرفتند بلکه پس از آن نیز موفق به دریافت جایزه اکران نوروزی از سوی وزارت ارشاد شدند.وزارت ارشاد هالیوود ایرانی را بنا گذاشت. وی در ادامه افزود: این محل سوال جدی از وزیر ارشاد خواهد بود که چگونه با وجود اعتراض عمومی (انصار حزب الله) ، هنوز فیلمهایی که در واقع بهانه دست دشمنان نظام اسلامی محسوب می شود و امنیت اخلاقی را در فضای سینما از میان می برد، به جز چند شهر هنوز در حال اکران در سرتاسر کشور است.افتخاری با تاکید براین نکته که حتی شخص آقای شمقدری نیز قائل به تفکیک سنی برای تماشای این دو فیلم بوده است، گفت: وزارت ارشاد با این عملکرد خود زحمت دشمن را کم و سینمای کشور را وارد عرصه جدیدی کرد که باید نام آن را هالیوود ایرانی گذاشت.کاندیدای اصولگرای دور دوم مجلس نهم شورای اسلامی گفت: به وضوح می توان تاثیر دست جریان انحرافی و بیگانه را در پشت این اکران این دو فیلم منحرف مشاهده کرد.قوه قضاییه و دستگاه های امنیتی برخورد کنند. وی گفت: در مقطع حساس کنونی تنها انتظار مردم این است که وزیر ارشاد در یک اقدام ضربتی اکران این دو فیلم را متوقف کند. همچنین این انتظار به حق از قوه قضاییه وجود دارد که براساس وظیفه ذاتی خود  این دو فیلم را توقیف کند.نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که مردم نباید تا توقف اکران این دو فیلم سکوت کنند افزود: نهادهای امنیتی ذیربط باید به بررسی سابقه افراد پشت پرده اکران این دو فیلم که در حقیقت چراغ سبزی به بیگانه محسوب می شود بپردازد که نه تنها خلاف فرهنگ اسلامی است بلکه عملکردی ضد امنیت ملی محسوب می شود.