خامنه ای دستور برخورد با رسانه های اینترنتی را داد:  چون از طریق سایت های اینترنتی، باندها  بی محابا علیه هم بد  می گویند.پس بايد براي اين مساله تدبيري بيانديشند. یعنی اینترنت را فیلتر وکنترل نمایند.2 فروردین91
این اقدام به جز اینکه ماهیت سانسورچی وسرکوب گر بودن رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران را به نمایش گذارد و وحشت شدید حاکمان از آگاهی ومخالفت مردم را  آشکار سازد وموجب افزایش فشار بیرونی ونارضایتی داخلی  شود،  نتیجه ی دیگری در بر ندارد .چونکه گفته می شود که 5 میلیون نفر ایرانی در برون مرز هستند وچندین میلیون نفر ایرانی هم بدلایل دید وبازدید و تحصیل وتجارت  در طول سال در حال سفر وتردد به داخل ایران وبرون از آن  هستند .یا اینکه تماس تلفنی با هم دیگر دارند که حضوری وتلفنی اطلاعات واخبار را به آسانی به همدیگر منتقل می کنند . از طرف دیگر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برون مرزی هم فعال هستند که برای داخل ایران برنامه پخش می کنند. بنابراین اقدام کنترل شبکه ی اینترنتی چیزی جز بد نامی  وممیز گری وفاش شدن هرچه بیشتر  برای حاکمان ایران  را به نمایش نمی گذارد چونکه  این اقدام ناشی از وحشت شدید شان از قیام عمومی می باشد  .به ویژه اینکه هرروز اوضاع اقتصادی کشور  و وضعیت مردم به خصوص محرومان بدتر می شود و رشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی وفقر و بیکاری وفاصله عمیق طبقاتی افزایش می یابد . پس محال است بتوان با پیام نوروزی ولی وقیح علی خائنه ای  بحران اقتصادی  را  مهار نمود. حال ولی وقیح علی خائنه ای و باندمافیایی کودتایی غارتگر وسرکوبگرش که خود را ملت ایران می نامند و از موضع ضعف قدرت نمایی کرده و  مدعی اند  در همان سطحی که دشمن حمله کند، به آن حمله خواهیم کرد. سئوال است در مقابل تحریم  ها  اینان چه شکر اضافی می توانند بخورند  تا چه رسد به اینکه در زمینه نظامی باشد؟ لذا نهایت تهدیدی که اینان می توانند انجام دهند همین اقدامات تروریستی می باشد که تازگی در گرجستان وهند وتایلند وفرانسه وسوریه وعراق مرتکب شده اند که گندش زود در آمد و بیش از آنکه ضربه به دشمن بزند . تروریست های اعزامی وحامی شان در جماران آسیب و ضرر و زیان دریافت کرده اند . بهرحال اینگونه رجز ولغز خوانی کردن شبیه آن یارو ترسیده ای است که برای دور کردن ترس در دل  تاریکی شب بلند آواز می خواند.  بعلاوه تأکید بر عدم قانون شکنی کردن  و  در دفاع  از اراذل اوباشان  ونیروهای سرکوبگر  اذعان بر عدم انتقاد از اینان  نمودن پاسخ به روشن گری احمدی نژاد رئیس جمهور است که در بازا رمکاره خطاب به منتقدانش از موضع بدر گفتن تا دیواربشنود  گفت پس از رفع  نیاز  به مردم و  کنار رفتن دور بین هاا اینقدر به جوانان گیر 3 پیچ ندهید .حال بماند آن شعر پر محتوا هم چاشنی کرد وگفت . واعظان کاین جلوه بر محراب ومنبر می کنند .چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند . با قرائت این شعر  آنچنان گلاب زد که اگر از آسمان سیل جاری شود نمی تواند گند زدایی  نماید.
به گزارش خبرآنلاين، علی خامنه ای، دیکتاتوور حکومت اسلامی در بخش پاياني سخنان امروزش در رواق خميني حرم امام رضا تصريح كرد: امروز احتياج به اتحاد و يكپارچكي داريم.وی با بيان اينكه بهانه هاي اختلاف زياد است افزودند: نبايد اختلاف بهانه شود. آرا و نظرات محترم است.او  با يادآوري اينكه نزاع در درون موجب فشل مي شود تاكيد كردند: مقداري كه دشمن در سال هاي گذشته طمع كرد به خاطر اختلافات بود.خامنه ای  افزود: رسانه هاي اينترنتي، بي محابا باعث شده كه افراد عليه هم بد بگويند، مسئولان بايد براي اين مساله تدبيري بيانديشند.او در عين حال با تاكيد بر اينكه «همه بايد قانون را مراعات كنند» تصريح كرد: اين حرف من بهانه اين نشود كه عده اي جوانان انقلابي (نیروهای "خودسر" و چماقدار)  را مورد شماتت قرار دهند. من همه جوانان غيور و مومن كشور را فرزندان خود مي دانم و از آنها حمايت مي كنم.خامنه ای  خطاب به قوه مجريه و مقننه نيز گفت:هم دولت بايد حريم مجلس را حفظ كند و هم مجلس حريم دولت و رئيس جمهور را رعايت كند. البته اين معنايش اين نيست كه همه يك جور فكر كنند بلكه نبايد دست به گريبان شوند.