احمدی نژاد و موسوی به تاجیکستان می روند تا برای  برنامه های سازمان میراث فرهنگی در جشن جهانی نوروز  در تاجیکستان حضور داشته باشند.
 
پیروان خمینی شیاد که فتوا داد  که مردم ایران به جای بر گزاری مراسم جشن نوروزی در گورستان ها حضور یابند وبر سر گور کشته شدگان جنگ ضد ملی و میهنی حضور  داشته باشند اینان  آنگونه فضای گورستانی حاکم کرده وشرایط  خفقانی  تحمیل کرده اند که پس از روشن گری سایت خبری  مشرق   وابسته به پاسدار حسین شریعتمداری  که خبر داده بود یک گروه 150 نفره از سوی جریان انحرافی درون دولت ایران به تا جیکستان سفر کردند  تا در مراسم نوروزی تا جیکستان حضور داشته و مراسم جشن نوروزی ایران را در آنجا اجرا کنند . درادامه ی مچ گیری سایت مشرق  اکنون از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  همکارش  گزارش شده است که پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور به اتفاق حسن موسوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی است اینان هم  به تاجیکستان سفر خواهند کرد  تا که در مراسم  جهانی جشن نوروزی 6 فروردین در این کشور  حضور داشته باشند . تا اینگونه تلافی سال قبل را کرده باشد  که باند مافیایی کودتاگران  وابسته  به رهبر ولی وقیح  اجازه ندادند در ایران  مراسم جهانی جشن نوروزی  که تدارک دیده شده بود در تخت جمشید شیراز بر گزار شود . چونکه با بهانه اینکه چرا رحیم مشایی پیشنهاد مکتب ایرانی را جای مکتب ایرانی کرده است این مراسم  در تخت جمشید شیرار بر هم زده و در تهران برگزار شد که در ادامه تبدیل به علی شدن  اختلاف ناشی از جنگ قدرت و ثروت  میان باندهای مافیایی اصول گرایی شد و وصل به طرح توزیع  سی دی ظهور شد که ادامه ی آن تبدیل به سریال های سیستماتیک علیه جر یان انحرافی درون دولت شد و این جنگ وجدال ادامه داشت تا که پس از برگزاری  شوی فرمایشی نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند ومراسم شنبه 4 شنبه سوری پاسدار  رئیس جمهور احمدی نزاد که در بازار مکاره حضور یافت تا به منتقدان پاسخ دهد . فرصت مناسب بدست آورد تا  تلافی کند. طوریکه از بالا تا پایین گلاب زنی کرد وتا گفته ای باقی نگذاشت. اکنون هم برای اینکه بیشتر دهان کجی به رهبر ولی وقیح کرده باشد به تاجیکستان سفر می کند تا در مراسم جشن جهانی نوروز حضور داشته باشد .
برنامه های سازمان میراث فرهنگی در جشن جهانی نوروز تشریح شد.احمدی نژاد و موسوی به تاجیکستان می روند/افتتاح خانه ایران در تاجیکستان.خبرگزاری فارس: قائم مقام امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه برگزاری جشن جهانی نوروز به تقویت روابط فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اعتقادی میان کشورهای منطقه کمک می‌کند ، به تشریح جزئیات حضور ایران در مراسم جشن جهانی نوروز در کشور تاجیکستان پرداخت. 1 فروردین -91