باز سازی گفت وگو وتکرار وبازگوئی بیانات وپیام های قصار امام راحل! !
قسمت اول
گفتم، چه حیوانی می کند عرعر ؟
که غیر ازا ین ،  ندارد  هیچ هنر
گفت ، همگان دانند  هست خر
حتی گفته بود امام خمینی رهبر
در مورد این حیوان داده بود   نظر
که صاحب اقتصاد می باشد  خر
تأکید نمود همه جا ، بگوئید برسر منبر
نروید دنبال اقتصاد  بانقطه سربه سر
گفتم ، پس این همه ملا ها دارند هنر
خطبه ها همه جا ، می خوانند ا ز بر
می خواهند جهان  را کنند زیر و  زیر
می گویندمدام ازجدائی دختر با پسر
برای اینست که گرفته اند پیام  رهبر
تا به دنبال اقتصاد همگی  روند با سر
گفت ، بله هر ملا ، پای منقل است دمر
ازنفی  ا قتصا د می گوید  ، دست بر کمر
بحث را ازشب ادامه می دهد تا سحر
می خواهد پیام امام را کند    پر ثمر
تا مردم را به خاطر اقتصاد کند در بدر
 ازملای بی هنر  تا غیر ملای با هنر
همین طور با آ قازاده های  ِ گل برسر
هستند جزو حیوان مقتصد   ِ خیره سر
گفتم ، خوب ، دیگه چه گفته بود امام؟
همانکه که بود بنیانگذار  این نظام
آیا بازهم به خاطر دارید اینگونه پیام؟
با پیروانش برایش کرده باشند قیام
گفت ، بله چون امام بود زیاد باهوش
مثل گربه ای که دوانست از پی موش
می دانست رهروانش هستند پرخروش
درعزاوعروسی بس  خورند و کنند نوش
اتامردم به گریه وا دارند تا روند ازهوش
تا خود هشیار باشند  ، دیگران  مدهوش
 تا توانند هجو گویند این جماعت درازگوش
 چون درمخ زنی خبره  اند وبا جنب و جوش
گفتم: مگرامام نگفت ملت نکرده انقلاب ؟
از برای ارزانی خربزه و رفاه   و خواب
گفت: ملا هاکه استخاره می کردند باکتاب
خود به اقتصاد چسبیدند تا خربزه خورد باکباب
فراموش کردند پیام ها با وعده های نایا ب
چون بدنبال اقتصاد ومقام هستند با دود  ِناب
گفتم :چرابه انتقادات مردم نمی دهند جواب؟
موج سوارانه،  منحرف نمودند  مسیرانقلاب
گفت : چون خمینی گفته بود ، دارم قدرت
بقول و وفای خودعمل نمی کنم حتی بندرت
مگر اعتراف نکرد باکسی نبسته عقد  ِ اخوت؟
در غزم سرکوب ،هرگز سستی نداره یا رخوت
بر دهان منتقد و مخالف می زند  با شد ت
رهنمود می دهد تا پیروانش چنین کنند با حدت
گفتم:عجب انقلابی وقاطع بود ، این امام؟
بگو تا بدانم  ، چگونه کارها می کرد تمام؟
گفت : امام گفته بودکه جنگ هست نعمت
آن را تا20 سال ادامه خواهد داد  با همت
تا میهن ویران نماید ، ملت بکشاند به ذلت
سرانجام جام زهرسرکشید از روی خجالت
امادست زد به اقدام جنایت با توجیه جهالت 
تا نگویدچرا 8 سال جنگ تحمیل کردبه ملت؟
پس ازموضع ضد انسانی دست زدبه خیانت
تاباقتل عام  زندانیا ن ، تکمیل  نماید این جنایت
گفتم : مگر نگفته بودتا فتنه در عالمست هست جنگ؟
چرا جام شکست زهر کشید این بدنام آلوده به ننگ؟
گفت : جنگ ترفندی بود تا بسته  شود سنگ
تا سگ رها شود معترض سرکوب شود بی درنگ
تهدید و جنایت ادامه دهد  با فتوا های  چفنگ
تا با شکست سرکشد جام زهر درشرایط تنگ
گفت تا قتل عام کنند زندانیان سیاسی در زندان
کشند سلمان رشدی چون هست جزو مفسدان
گفتم ، چرا حاکمان پالان سائیده شدند زرنگ؟
تصورمی کنند با تهدید و زندان و سپاه و تفنگ
قادرند با فریب و تقلب و زیادی شدن چموش
مردم معترض را  هم  خفه کنند  هم  خموش
چرا پس ازشکست وجام زهر  ، امام با  نیرنگ؟
سرکشیدجام با خدامعامله کرد تاپاک کند ننگ
گفت : فکر می کرد هست مثل دوران تیمور لنگ
می تواند با اتهام و چماق و تیروکمان ،چه باتفنگ
باجانشین  در حال خود سازی نشئه و   مشنگ
با قمپز ضد آمریکائی در کردن باادعا های رنگارنگ
همچون ادعای ما می جنگیم 20سال بی  درنگ
تا ویرانه شود ایران با آثار زیبا و دیدنی و  قشنگ
مخالف تهدید و ترورشود درداخل چه دردیار فرنگ
با خطبه خوانی در نمازجمعه ها و خرافات و چفنگ
جای شادی غم آورند تا داغداران بیش کنند دلتنگ
تا سر مخالفان ومنتقدان چنین کوبیده شود بسنگ
7 اسفند 91 ادامه دارد...