دروغ نامه ی کیهان شنبه 13 اسفند ماه سال 1390
نقد وبررسی :  (يادداشت روز(دروغ نامه ی کیهان  " مجلس نهم برآمده از حماسه اي بزرگ  "
"اینگونه متلمقان سیاه سفیدکن که از قطره اقیانوسمی سازند چون نان خوران و اجیر شدگان در خدمت دین ابزار قدرت وثروت و عوامفریبی ودین فروشی وخرافه پرستی هستند که مروج آن وترویج کننده هذیان ودروغ گویی می باشند که بسادگی آمار ده ها میلیونی رأی دهنده در روز گذشته می سازند و ردیف می کنند. در صورتی آرای اعلام شده رأی دهندگان بیش از 50 حوزه شهرستان ها که بیش از 20% اعضای بازار مکاره هستند به یک میلیون نمی رسد .مگر انتظار می رود که ولی وقیح علی خائنه ای با داشتن چنین پادو و جارچیانی  برای چه به لغز ورجز خوانی و  عوامفریبی وهذیان گویی های خود ادامه ندهد؟"
معمولاً علامت "ها " برای جمع به کار برده می شود . بنابراین وقتی گفته می شود ده ها منظور نه بیش از یک ده که بیش از دو ده  به بالا است که شروع می شود. به خصوص وقتی آمار داده شد که بیش از 48 میلیون نفر واجد شرایط رأی دادن هستند . اکنون قلم بردست غیر ایرانی یادداشت روز نویس  با شیوه صفرهای بی ارزش شده جلوی واحد پول ریال  ادعای ده ها میلیون نفر از شهروندان در رأی دادن  روز گذشته کرده است . آنگونه  که هدف این است که رقم آمار بالا رأی دهند گان باید عدم حضور و تقلبات نجومی  را به پوشاند . در صورتی اگر  این رقم  ده ها میلیونن فر رأی دهندگانادعایی بر تعداد حوزه های رأی گیری در سراسر کشور سر شکن شود ومیانگین زمانی که هر رأی دهنده در حوزه های رأی گیری صرف رأی دادن  شده در نظر گرفته شود . بعلاوه  با احتساب اینکه در مدت زمان رأی گیری همه ساعات هم همه حوزه های رأی گیری فعال بوده است . آنگاه بهتر ومنطقی تر ثابت می شود که ادعای  حضور  70% یا ده ها میلیون نفر شرکت کننده چگونه بوده است ودیگر جایی برای عوامفریبی و آمار دروغ باقی نمی ماند ؟ در صورتیکه فیلم های اینترنتی و گزارشات شاهدان عینی در نقاط مختلف کشور نشان از خلوتی وکساد بودن حوزه ها می دهد. اما چرا آمار دروغ ارائه می شود .برای اینکه اعتراف شده است مصونیت ومشروعیت و حتی ادامه ی بقای رژیم ضد بشری وقرون وسطایی پیوند به ارائه ی آمار های بالای دروغ زده شده  تا وانمود شود که بر خلاف ادعای مخالفان ودشمنان رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف نا مشروع نیست که مردمی است ومشروعیت دارد. زیرا که این چنین ادعای حضور ده ها میلیونی شده است :
"حضور مردم ايران در انتخابات به يك «پديده» تبديل شده است كمااينكه انتخابات ديروز هم كه با حضور دهها ميليون نفر از شهروندان برگزار شد، «پديده» بود اما نه از آن رو كه حضور ميليونها انسان در پاي صندوق رأي موضوعي تازه در دنيا باشد آنچه به اين حضور گسترده در ايران تازگي مي بخشد، معناي اين انتخابات است. هم خود ما اين را گفته ايم كه حضور مردم در پاي صندوق اخذ رأي اولا براي اعلام پشتيباني از سياست هاي نظام جمهوري اسلامي است و ثانيا براي انتخاب يك يا چند نفر بعنوان نماينده و هم مخالفان جمهوري اسلامي اعلام كرده اند كه ميزان مقبوليت اجتماعي نظام سياسي ايران روز 12 اسفند رقم مي خورد.. حضرت امام خميني- رضوان الله تعالي عليه- نه تنها دخالت مردم در تعيين چارچوب ها و كاركردهاي حكومتي را با غيرقابل تغيير بودن مباني، ارزش ها و اصول ديني قابل جمع مي دانستند بلكه دخالت مردم در اين كار - ازطرق مختلف، از جمله انتخابات- را «واجب عيني» دانسته و در رأس فرايض ديني به حساب مي آوردند. حضرت امام خامنه اي- دامت بركاته- هم دامنه اهميت اين فريضه شركت در انتخابات را تا آنجا مي دانستند كه در ديدار چند سال پيش با شوراي نگهبان فرمودند: اگر انتخابات نبود امكان حفظ نظام اسلامي وجود نداشت و هيچ چيز به اندازه انتخابات در حفظ نظام نقش نداشته است ديگر غرب اصولا شركت همه شهروندان را مطالبه نمي كند و سياسي شدن همه شهروندان را امري مذموم و سبب به هم خوردن نظم آهنين «ليبرال دمكراسي» مي داند آنان همواره از يك حضور منضبط و طبعا محدود و قابل مديريت حرف زده اند"
در ادامه ی قلم بر دست وامدار غیر ایرانی یادداشت روز نویس که فاش ساخته رابطه  با فرشتگان کاتب وناظر بر صحنه ی نمایش خیمه شب بازی فرمایشی روز گذشته دارد . اکنون دستمزد حضور رفسنجانی  بدلیل حضور در پای جعبه ی مارگیری را با اتهام سران فتنه داده است که چرا این چنین این  شوی  فرمایشی را بر زیر سئوال برد  وگفت که گفت امیدوار است آنچه بدرون صندوق ها ریخته می شود :
"حضور گسترده ديروز مردم در پاي صندوق هاي رأي در شرايطي تحقق يافت كه آن جبهه اي كه از خارجي ها و داخلي هاي همگرا با آنان در سال 1388 شكل گرفته بود بر عدم حضور تاكيد مي كردند كه اين انتخابات به ضرر توده هاي مردم و سبب تشديد فشار غرب خواهد شد. حتي يكي از سران فتنه 88 كه ادامه حيات سياسي خود در نظام را وابسته به حضور در پاي صندوق راي مي ديد، ديروز از فرصت استفاده كرد و روند انتخابات را به طور تلويحي زير سؤال برد. اين نحوه واكنش به خوبي نشان مي دهد كه حضور گسترده مردم در پاي صندوق ها و معنايي كه از اين حضور توليد مي شود با اهداف و اصول سران استكبار و فتنه گران وابسته به آنان در تضاد مي باشد"
 قلم بر دست یادداشت روز نویس غیر ایرانی گرچه با فاکت  نقل قول کردن از سر دبیر روزنامه نیویورک تایمز که ادعا گفته وابسته به سران صهیونیسم است  به نفع رهبر ولی وقیح علی خائنه ای وسخت تر شرایط غرب به خصوص  آمریکا  یاد کرده است و با نام بردن از بی رزش وغیر قابل استفاده شدن رفسنجانی وخاتمی وموسوی و کروبی نموده است  چون که از صحنه حذف شد اند غافل از آنکه نا خواسته اعتراف به طرح توطئه کودتای حساب شده علیه ی  اینان برای حذف شان بر نامه ریزی شده است تا  اینگونه فضای تبلیغاتی ومانور تبلیغاتی به نفع ولی وقیح علی خائنه ای وپاسداران کودتا گر با چاشنی ادعای حضور مردم در نمایش خیمه شب بازی اخیر هموار شود و خط بطان بر ادعای آمریکا کشیده شود که می گوید تحریم ها کار ساز بوده است :
" مجلس نهم ايران بسيار به رهبري ايران نزديكتر خواهد بود و اين نشان مي دهد كه شرايط آينده براي غرب دشوارتر از گذشته خواهد شد». سردبير مي افزايد « در اين انتخابات چهره هايي نظير هاشمي، موسوي، كروبي و خاتمي حضور چنداني ندارند و در عين حال خبرها از عدم كاهش ميزان مشاركت مردم در انتخابات فردا حكايت مي كند. اين بدترين خبري است كه غرب مي تواند شاهد آن باشددر واقع حضور بسيار گسترده ديروز مردم در پاي صندوق هاي رأي پيام هايي واضح براي غرب به همراه داشت. آمريكايي هايي كه تا همين روز پنجشنبه هم به شركاي خارجي خود مي گفتند فشارها و تحريم ها آثار خود را در ايران بر جاي گذاشته و به زودي شاهد توقف و عقب گرد جمهوري اسلامي از مسيري كه بر آن پاي مي فشارد خواهيم بود. در واقع اين انتخابات بطلان اين ادعا را ثابت نمود و كار را براي آمريكايي ها بسيار دشوار كرد.انتخابات گسترده ديروز در فضايي سالم برگزار شد و بيراه نيست اگر بگوئيم ديروز ايران قانونمندترين، اخلاقي ترين و مردمي ترين انتخابات مجلس خود را تجربه كرد. فضاي انتخابات تا حد زيادي از تهمت زني و رقابت هاي سلبي مبرا بود و دستگاههاي اجرايي- نظارتي حداكثر تلاش خود را براي برگزاري انتخاباتي قانونمند بكار بستند والحق هم موفقيت هاي خوبي داشتند.انتخابات پرشكوه ديروز قطعاً به مجلسي شكل داده است كه بيش از مجلس فعلي روي موازين انقلابي تأكيد خواهد كرد. نااميدي صهيونيست ها نشانگر نشانه گيري دقيق مردم و به هدف نشستن تيرهايي كه ديروز شليك شدند، است. حتماً فرشتگان آسمان ديروز اين صحنه را در اوج احجاب ثبت كرده اند"
در خاتمه اینکه شوی نمایش خیمه شب بازی که پس از رد صلاحیت وقلع وقمع کردن صد ها نفری نامزدان وابسته به رئیس جمهور در فضای بشدت امنیتی پلیسی بر گزار شد . آنگونه که گزارش شد تعداد 10 نفر به اتهام اینکه از خارج وارد کشور شده پس خرابکار هستند بازداشت وتحویل بازداشتگاه داده شدند. البته مشخص نیست که با اینان چگونه بر خورد شده است .چون تا کنون خبری در این مورد درز نکرده است؟ مهمتر اینکه خبر نگاران خارجی با نظارت و حراست وکنترل کامل با اتوبوس تردد کردند وهدایت به برخی از خوزه ها یابرده شدند تا شاهد حضور ساندیس خوران واراذل اوباشان معروف به بسیجیان باشند و تا در یابند که دشمن شکنان مورد نظر علی خائنه ای که می خواهند سیلی بر چهره ی استکبار بزنند کیستند ؟ عجیب تر اینکه اینان که نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی وتقلباتی با شکوه و بی نظیر اخلاقی ومکتبی اصول گرایی آفریدند کیستند که بنابر ادعای این قلم بر دست غیر وامدار  این چنین فرشتگان آسمان ديروز  با دیدن اين صحنه آن را در اوج احجاب ثبت كردند. بهرحال با اینگونه متلمقان سیاه سفیدکن که از قطره اقیانوسمی سازند چون نان خوران و اجیر شدگان در خدمت دین ابزار قدرت وثروت و عوامفریبی ودین فروشی وخرافه پرستی هستند که مروج آن وترویج کننده هذیان ودروغ گویی می باشند که بسادگی آمار ده ها میلیونی رأی دهنده در روز گذشته می سازند و ردیف می کنند. در صورتی آرای اعلام شده رأی دهندگان بیش از 50 حوزه شهرستان ها که بیش از 20% اعضای بازار مکاره هستند به یک میلیون نمی رسد .مگر انتظار می رود که ولی وقیح علی خائنه ای با داشتن چنین پادو و جارچیانی  برای چه به لغز ورجز خوانی و  عوامفریبی وهذیان گویی های خود ادامه ندهد؟
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان شنبه 13 اسفند ماه سال 1390
مجلس نهم برآمده از حماسه اي بزرگ (يادداشت روز(