گزیده خبرهای 13 فروردین 90 . قسمت -3
 
گذشته از اینکه سردار شهردار تهران قالیباف اشاره کلیدی به تورم و گرانی و موضوع اقتصاد کرده است که جزو چالش اصلی می باشد. از سوی دیگر  به چالش مهمتر میان بازار مکاره ی نهم با دولت هم بعنوان بحث کار آمد یاد  نموده است. یعنی نوک قله شناور شدن کوه یخ اختلاف میان بازار مکاره با دولت حاد تر از گذشته خواهد شد.
با وجود اینکه بیش از 7 ساعت از آغاز رای گیری نمی گذرد شاهد هستیم که حضور مردم در همه مراکز از جمله حسینیه ارشاد بسیار بالاست و سایر شهرهای کشور اگر بیشتر از اینجا نباشد کمتر از اینجا نیست، بر اساس اطلاعاتی که به دست من رسیده و برآوردهای انجام شده ،مشارکت مردم بالای 50 درصد خواهد بود.سرویس سیاسی «فردا»: دکتر قالیباف شهردار تهران دقایقی پیش با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت .    شهردار تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران پس از انداختن رای در صندوق شماره در پاسخ به سوالی درباره انتظارات از مجلس نهم ابراز داشت: یکی از چالش های مهم کشور چالش های اقتصادی و موضوعات اشتغال تورم و گرانی است که در حوزه اقتصادی باید به آن توجه شود و این توقعی است که  مردم از مجلس آینده دارند.دکتر قالیباف خاطرنشان ساخت: امروز با وجود اینکه بیش از 7 ساعت از آغاز رای گیری می گذرد اما باز هم مردم نشان داده اند که با همه فراز و نشیب های موجود در صحنه حاضر هستند و انقلاب ، نظام و آینده کشور خود را دوست دارند. وی ابراز امیدواری کرد که مسئولین قدر نعمت حضور مردم را بیش از گذشته بدانند و مجلس آینده و مجموعه حاکمیت بتوانند همانطور که امروز مردم به درستی وظیفه خود را بدرستی انجام دادند آنها هم شکر این نعمت را با کارهای درست خود پاسخ دهند.به گزارش «زندگی»، دکتر قالیباف در پاسخ به سوالی در باره مهمترین اختلاف میان اصولگرایان منتقد  و دولت گفت: فکر می کنم موضوع این اختلافات بحث کارآمدی است.  شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی میزان مشارکت مردم تصریح کرد: با وجود اینکه بیش از 7 ساعت از آغاز رای گیری نمی گذرد شاهد هستیم که حضور مردم در همه مراکز از جمله حسینیه ارشاد بسیار بالاست و سایر شهرهای کشور اگر بیشتر از اینجا نباشد کمتر از اینجا نیست، بر اساس اطلاعاتی که به دست من رسیده و برآوردهای انجام شده ،مشارکت مردم بالای 50 درصد خواهد بود.محمد باقر قالیباف همچنین در پاسخ به سوالی در باره برنده انتخابات عنوان داشت: بدون شک مردم برنده واقعی انتخابات هستند.
قلم زدن نام وحذف احمد ناطق نوری  برادر آخوند علی اکبر نوری که بدلیل افشاگری فساد اقتصادی آقازاده اش قهر نمود و در جمع  تشکل آخوندهای تهران کناره گرفت . اکنون پاسخ انتقامی این چنین به وی داده شده است .یعنی حکم بازنشسته شدن 30 ساله حضورش در بازار مکاره داده شد .چون اواخر تلاش نکرد موضع مشابه آخوند جنتی داشته باشد که  چون جایگاهعلی خائنه  ای مادم العمری است .
براساس شمارش بخش زیادی از آرا در شعبه اخذ رای در شهرستان نور و محمودآباد، نماینده این شهر در مجلس نهم حضور نخواهد داشت.فارس: در شمارش پنج درصد از صندوق‌های اخذ رای احمد ناطق نوری از رقیب خود جا مانده است.عبدالوحید فیاضی مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران رقیب جدی ناطق نوری داعیه نماینده‌ شدن برای این شهر را دارد.ناطق نوری در میان نمایندگان ایران با ۳۰ سال حضور در مجلس شورای اسلامی بیشترین حضور در پارلمان ایران را دارد و لقب پدر پارلمان ایران را در شعار انتخاباتی خود انتخاب کرده بود.
شنبه همه مدارس تهران تعطیل است
این تعطیلی بدون دلیل  که باید برنامه از پیش  تعیین شده باشد که ناشی  از  وحشت احتمال حضور اعتراضی مردم معترض   در گیر شدن دانش آموزان  است که برای کنترل ترافیک  وفضای انفجاری نیاز به طرح شدید  کنترل  ضروری تشخیص داده شده است. شاید هم برخی مدارس حوزه انتخابی – انتصابی و تقلباتی بوده است که چون شمارش تمام نشده موجب تعطیلی مدارس شده است.
ستاد انتخابات استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: فردا شنبه تمام مدارس نوبت صبح و عصر شهرهای تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات تعطیل است. ستاد انتخابات استان تهران طی اطلاعیه ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده و دشمن شکن مردم استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و با اشاره به زمانبر بودن روند شمارش آراء در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات اعلام کرد که فردا شنبه 13 اسفندماه سال جاری تمام مدارس نوبت صبح و عصر این شهرستان ها تعطیل است
فیلم های خلوتی حوزه های رأی گیری
مشخص نیست سناریو سازان فریب و دروغ وسانسور چیان حرفه ای که در روز نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند همه کانال های خبرسانی به جز حکومتی وپاسداران کودتایی را مسدود ومحدود کرده بودند تا که منبع خبر خودشان باشند وآنگونه که می خواهند خبر سازی کنند وگزارش دهند تا قادر باشند فضای انفجاری جامعه وعدم علاقه مردم به حضور در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند  را کنترا کنند تا وقایع اعتراضی  پس از کودتای  22 خرداد تکرار نشود . ولی عجیب که فکرنمی  کردند که نمی شود مردمی که خودشاهد صحنه هستند را فریفت وبالاخره بمرور گند دروغ گویی تبلیغاتی وآمار وارونه ودروغ شان در می آید . نمونه   فیلم صحنه های خالی خیابان ها وحوزه های رأی گیری است.
فیلم / حوزه های رای گیری بدون رای دهنده (5 فیلم)
فیلم / خلوت بودن چند حوزه رای گیری