خسته ! (گفت و شنود)
گفتم : سرباز جوی حرفه ای زندان ،چرا اینقدر ابله و کودنست و نادان؟
نمی داند رژیم مقام اول داره در جهان ، نقض حقوق بشرش نمیشه کرد پنهان
گفت : روزی سوار بوده بر گرده یک الاغ ،سفر می کرده  بی ترمز ودنده و چراغ
گفته خسته نباشی از سوی یه همکار ،گفته خسته نیستم  چون هستم سوار
طرف گفته  منظورم الاغ بوده نه تو ،ذوق مکن فکر کردی که گرفتی تو آتو؟
گفت: آيا قتل عام مردان و زنان و كودكان افغاني توسط نظاميان آمريكايي نقض حقوق بشر نيست؟!
گفتم: بر منكرش لعنت!
گفت: تيراندازي نظاميان آمريكايي به مردم افغانستان و عراق براي تفريح! و سر بريدن آنها و گرفتن عكس يادگاري با قربانيان چي؟!
گفتم: از جنايتكاران محكوم به اعدام كه ارتش آمريكا براي آدمكشي استخدام مي كند انتظاري غير از اين نمي رود.
گفت: موشك پراني و بمباران هوايي مردم مظلوم غزه و قتل عام كودكان «بي پناه» فلسطيني توسط اسرائيل و صدها و هزاران جنايت ديگر از اين دست نقض حقوق بشر نيست كه سازمان ملل درباره آن سكوت كرده و مي كند؟
گفتم: چه عرض كنم؟!
گفت: ولي با وجود سكوت سازمان ملل در مقابل اينهمه جنايت، دبير كل سازمان ملل از زحمات نماينده آمريكا در اين سازمان تشكر كرده است!
گفتم: يارو سوار الاغ بود، يكي از رهگذران گفت؛ خسته نباشي! و يارو گفت؛ مي بيني كه من سوار الاغ هستم و خسته نمي شوم! و طرف گفت؛ منظور من هم الاغ بود!
گفت : سربازجو اشک ریخته با فغان ، چون شده  نماینده ی مردم افغان
سپس این منفور و رذل و  نسناس ، شده نماینده  جهاد اسلامی و حماس
گفتم : چرا این بی خاصیت تز از پشگل؟وانمودمیکنه خوش تیپه و هم خوشگل
چرا بر سر کچلش گیر زده وهم تل؟تا خودش را در آورد به این  شکل
گفت : این سربازجوی  منفور و پلید ،عجیب سوخته از گزارش احمد شهید
بدور خودش چرخیده چون اسب عصاری ،تا ازیادببرددر اشغال افغانستان شدهمکاری
تا تواند کنون کند  ادعاهای تکراری ، دشمن آمریکا شود با حیله و مکاری
همچنین  این سربازجوی خنگ دراز گوش ،ترغیب کردن جهاد اسلامی کرده فراموش
تا موشک پرتاب کند به خاک اسراییل ،تاوی علبه آمریکا و اسراییل دهد تحلیل
تا بعدبه سبک بازجویی زندان اوین ، دلسوزی کند برای ملت فلسطین
تا بالاخره این زیادی خل و مچل ،  پاچه گیری کند از سازمان ملل
تااز موضع نمایندگی حقوق بشر، علیه سازمان ملل رود سر منبر
روضه ی ضد آمریکایی خواند از بر ،تا از گزارش احمدشهید دهد خبر
گفتم : سرباز جوی حرفه ای زندان ،چرا اینقدر ابله و کودنست و نادان؟
نمی داند رژیم مقام اول داره در جهان ، نقض حقوق بشرش نمیشه کرد پنهان
گفت : روزی سوار بوده بر گرده یک الاغ ،سفر می کرده  بی ترمز ودنده و چراغ
گفته خسته نباشی از سوی یه همکار ،گفته خسته نیستم  چون هستم سوار
طرف گفته  منظورم الاغ بوده نه تو ،ذوق مکن فکر کردی که گرفتی تو آتو؟