روزی نامه ی حکومتی 3 شنبه 23 اسفند ماه سال 1390
نقدو بررسی :  سرمقاله ی روزی نامه ی حکومتی جمهوری " موج دوم بيداري اسلامي "
"وضعیت مطبوعات یا رکن چهارم دمکراسی که ا یران مفتخر به قصاب مطبوعات  در جهان شده است . برگزاری نمایش های خیمه شب بازی ها هم  فرمایشی و انتصاباتی  وهم تقلباتی می باشد. چون ریش وقیچی درد ست شورای نگهبان آلت دست و وزارت کشور با کنترل ونظارت کامل پشت صحنه ی پاسداران کودتاگر می باشد . آنچنانکه هر نامزدی را می خواهند رد صلاحیت یا قلع وقمع وحتی زندان می کنند .معلوم نیست که رژیم ضد بشری وقرون وسطایی کودتایی با این کارنامه ی ننگین وسنگینی که دارد . برای چه از موضه فرار به جلو سرمقاله نویس مداخله گری در امور داخلی بحرین وعربستان و اردن کرده است و نسخه ی دوم انقلاب بیداری عربی برای شان تجویز وصادرکرده است؟"
 برای اینکه ادعای مضحک و وارونه ویک جانبه ی سرمقاله نویس زده شود . که مختصص وحرفه ای در کشیدن تصویر مار ومار جا زدن وصورت مسأله پاک کردن و آدرس غلط دادن می باشد . اکنون که وی نماینده ی ملت های عرب وسخنگو وتحلیل گر و کارشناس مسایل کشور های همسایه ومنطقه وعربی واسلامی  و حتی جنبش بیداری  شناسی می باشد . سئوال است که  چگونه است که عراق و سوریه جزو کشور های  عربی نیستند تا که موج اول که تمام شد  و جنبش  دوم بیدار عربی که در راه است به ا ین کشور ها برسد؟ در صورتی که این دو کشور هم پیمان حاکمان ایران هستند  که  یکی از دیگر جنایتکار وضد بشرتر هستند؟  عجیب است که با فراموشی کامل دیکتاتور های کشورهای  عربی سقوط کرده را ردیف کرده تا که بحرین رسیده است . البته بدون آنکه هیچ اشاره ای به نقش مداخله ی گرایانه ی حاکمان ایران در امور داخلی بحرین  نماید. یا اینکه از اعزام سپاه قدس وحزب الله لبنان به این کشور سخنی بگوید .ولی از موضع وکیل مدافع شان آنگونه که خواسته علیه ی حاکمان بحرین رجز و لغز خوانی کرده است . سپس در ادامه  از بحرین عبور نموده و  اوضاع بحرین را پیوند به عربستان  و اردن داده است . البته ابتدا حاکمان کشور عربستان را زیر تیغ انتقاد واتهام وتوهین گرفته است ونوید انقلاب در این کشور داده است . آنگاه انگاری همین یکی دو روز گذشته نبود که گزارش نقض مستمر حقوق بشر  از سوی گزارشگر  ویژه ی حقوق بشر سازمان ملل در ایران احمد شهید  بازتاب داده شد. ولی از اعتراضات مردم عربستان گزارش داده است که چگونه مردم این کشور  به نقض حقوق بشر در اين كشور و ناديده گرفتن حقوق اوليه مردم این کشور همچنان به اعتراضات شان  ادامه می دهند . بعلاوه  بدون توجه به وقایع وفجایع پس از کودتای 22 خرداد 88  که در ایران  اتفاق افتا که همراه با تهاجم وحشیانه ی ضرب وشتم ضدانسانی بود اما از سركوب‌هاي شديد و ايجاد رعب و وحشت  در عربستان گفته  است . زیرا که هدف  ایجاد موانع  از گسترش موج بيداري  در این کشور  می باشد. برای اینکه مردم عربستان اين روزها همانند ملت‌هاي ديگر عرب خواستار آزادي، اصلاحات اساسي، وپايان دادن به سلطه پادشاهي در این کشور هستند .چونکه خواهان حضور همگاني  قدرت همچون ایران  است که که این چنین در روند مشاركت سياسي و قطع سلطه خارجي سهیم شوندبرای اینکه  جزو  حقوقي است كه تاكنون از اين مردم  عربستان سلب شده است: 
"موج دوم بيداري اسلامي و بهار كشورهاي عربي در راه است و رژيم‌هاي خودكامه‌اي همچون رژيم پادشاهي عربستان و اردن كه به شدت در معرض تهديد و فروپاشي هستند، بيش از پيش احساس خطر كرده و براي جلوگيري از سقوط، به هر ريسمان پوسيده‌اي چنگ مي‌زنندمردم بحرين كه سالها تحت فشار ظلم و تبعيض قرار داشتند، و براي استيفاي حقوق سياسي واجتماعي خود به گونه‌اي مسالمت‌آميز به خيابانها آمده و خواسته‌هاي قانوني‌شان را بيان كردند ولي نه تنها با صفير گلوله‌هاي آتشين مواجه شدند بلكه سران رژيم آل سعود كه از آنسوي مرزها صداي پاي بيداري را در پشت دروازه‌هاي رياض به گوش خود مي‌شنيدند، نظاميان خود را براي سركوب مردم بحرين به كمك نيروهاي آل خليفه فرستادند. اين اقدام هر چند سبعانه بود ولي تاكنون نتوانسته قيام آزاديخواهانه ملت بحرين را سركوب كند و آنها هر روز شاداب‌تر و مصمم‌تر از گذشته روانه خيابانها شده و با مشت‌هاي گره كرده به مقابله با نظاميان مسلح آل خليفه و آل سعود پرداختندتداوم چنين قيامي باعث وحشت آل سعود شد بويژه آنكه چند صباحي است كه امواج اين بيداري و شعله‌هاي آزاديخواهي به شهرهاي مختلف عربستان نيز كشيده شده است. امروز اين قيام، عربستان را به شدت متحول كرده و ديوارهاي بلند ترس و وحشت از رژيم امنيتي را فرو ريخته است. اعتراضات مردم عربستان به نقض حقوق بشر در اين كشور و ناديده گرفتن حقوق اوليه مردم، همچنان ادامه دارد و سركوب‌هاي شديدو ايجاد رعب و وحشت نيز نتوانسته مانع گسترش موج بيداري شود. مردم عربستان اين روزها همانند ملت‌هاي ديگر عرب خواستار آزادي، اصلاحات اساسي، پايان دادن به سلطه پادشاهي، حضور همگاني در روند مشاركت سياسي و قطع سلطه خارجي هستند و اينها از جمله حقوقي است كه تاكنون از اين مردم سلب شده استعدم برگزاري انتخابات، نداشتن مجلس و دولت منتخب مردمي، نقض حقوق اوليه شهروندان از جمله زنان، فقدان آزادي مذهب و تهديد غير وهابي‌ها به مرگ، نبود آزادي بيان و رسانه، فساد در خاندان پادشاهي، چپاول اموال و ثروت‌هاي عمومي، وابستگي‌هاي خارجي، حمايت از تروريسم، پشتيباني از ديكتاتورهاي منطقه و... فهرست بلندبالايي است كه مطالبات مردم عربستان را تشكيل مي‌دهند. موج اين بيداري برخلاف گذشته، آنچنان عميق و مشهود است كه شبكه خبري آمريكايي "سي.ان.ان" در گزارشي از خاورميانه اعتراف مي‌كند عربستان كه يكي از كشورهاي فاقد دمكراسي است، در حال دگرگوني و پوست‌اندازي است. در اين گزارش تصريح شده "جوانان عربستاني مخالفت خود را با نظام سنتي پادشاهي در اين كشور اعلام كرده و خواستار تغييرات جدي هستند. بنابراين چهره عربستان در حال دگرگوني است و مردم اين كشور، عامل اين تحول به شمار مي‌روند." هرچند غربي‌ها سعي دارند حركتي را كه در عربستان و برخي ديگر از كشورهاي عرب از قبيل اردن به راه افتاده، در حد پوست‌اندازي و دگرديسي و يا به عبارت ديگر در مقياس انجام اصلاحات ظاهري، معرفي و محصور كنند ولي آنچه به عنوان يك واقعيت كتمان‌ناپذير در اين كشور هاجريان دارد، خودجوشي و خودآگاهي است كه مي‌تواند به افق‌هايي فراتر از تعابيراتي همچون اصلاحات بيانجامد. اكنون مردم عربستان و اردن در اعتراض به فساد، سركوب، نقض حقوق اوليه و لگدمال شدن كرامت‌هاي ديني و انساني به خيابانها آمده و خواسته‌هاي خود را در سطح قيام عليه وضعيت موجود به نمايش گذاشته‌اند "
در خاتمه اینکه خیلی پررویی ودر یدگی می خواهد  یا اینکه باید ا ز جنس وقماش آخوندی بود که بتوان  ولی وقیح گونه نظر دهی کرد و با بستن چشمان خود برروی واقعیات مملوس در ایران که بندرت می توان کشوری را یافت که شرایط مشابه  ایران در آن حاکم شده باشد . به خصوص اینکه 33 سال دین ابزار عوامفریبی و دین فروشی و جنگ افروزی وغارتگری وجنایت وجنات وقدرت وثروت و توجیه گر همه جنایات و خیانات حاکمان شده است . از سوی دیگر ر کور دار اول جهانی محکومیت نقض حقوق بشر می باشد . همچنین با تهدید توطئه وادعای صدور انقلاب دست به جنگ افروزی  زده است  وباا صرار آن راا دامه داد . سپس مدعی شد که این جنگ خانمان بر انداز موهبت الهی می باشد . در صورتیکه این جنگ 1000میلیارد خسارات مالی واقتصادی جنگی ومیلیون ها نفر کشته ومجروح و آواره وبی  خانمان جنگی بر جای گذاشت . بعلاوه با بهانه های واهی مبارزه با بی حجابی 33 سال است که طرح های سریالی زنجیره ای علیه ی زنان اجرا شده است .موازی آن طرح گورستانی وپادگانی وحوزوی با تفکیک جنسیتی جدا سازی دختران و پسران دانشجویان دانشگاه ها به پیش برده شده است . همینطور زیر پوشش مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین هم تعداد معتادین آنگونه رشده کرده است که سنین معتادین به 13 سال دختر وپسر کاهش داده شده است . هم اینکه ایران دومین آمار معتادین ومصرف کنند گان مواد مخدر در جهان را دارد .حال با این ترفند  چه تعداد از قربانیان  اعدام شده آمارش کارنامه وتاریخچه 33 ساله دارد . وضعیت کار گران که دستمزد شان زیر یک ششم  نرخ زیر خط فقر اقتصادی است. طوریست که هرروز آمار بیشتری از کارگران اخراج شدن وتعویق دستمزدشان باتجمع اعتراضی شان مخابره می شود . مهمتر اینکه جنگ قدرت و ثروت واختلاف ورقابت به آنجا رسیده است که مشاوران رئیس جمهور متهم به جریان انحرافی ونفوذی دشمن  می شوند . رقیب مدعی اصلاح طلب حذف ومتهم به فتنه وجاسوس ووطن فروش شده اند و دو تا از رهبرشان موسوی وکروبی بیش از یک سال است که در حصر خانگی بسر می برند. با خاتمی و رفسنجانی هم بهتر از این رفتار نمی شود. وضعیت مطبوعات یا رکن چهارم دمکراسی که ا یران مفتخر به قصاب مطبوعات  در جهان شده است . برگزاری نمایش های خیمه شب بازی ها هم  فرمایشی و انتصاباتی  وهم تقلباتی می باشد. چون ریش وقیچی درد ست شورای نگهبان آلت دست و وزارت کشور با کنترل ونظارت کامل پشت صحنه ی پاسداران کودتاگر می باشد . آنچنانکه هر نامزدی را می خواهند رد صلاحیت یا قلع وقمع وحتی زندان می کنند .معلوم نیست که رژیم ضد بشری وقرون وسطایی کودتایی با این کارنامه ی ننگین وسنگینی که دارد . برای چه از موضه فرار به جلو سرمقاله نویس مداخله گری در امور داخلی بحرین وعربستان و اردن کرده است و نسخه ی دوم انقلاب بیداری عربی برای شان تجویز وصادرکرده است؟
هوشنگ بهداد
روزی نامه ی حکومتی 3 شنبه 23 اسفند ماه سال 1390
موج دوم بيداري اسلامي