انفجار مواد محترقه ۳ کشته و مجروح به جا گذاشت.خبرگزاری فارس: انفجار شب گذشته حین ساخت مواد محترقه که در ایوانکی گرمسار در استان سمنان رخ داد ، یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.  23 اسفند 90
همزمان با شروع  مراسم جشن 4 شنبه سور ی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس تلاش کرده است تا که  این خبررا بازتاب دهدتا که موجب ارعاب و وحشت مر دم به خصوص جوانان پر شور وناراضی شود . و  منجر شود که اینان در خیابان ها برای ترقه بازی وجشن پایکونی مراسم 4 شنبه سوری حضور نداشته باشند . زیرا که کودتا گران وارگان های سرکوب گر وحشت دارند که با حضور جوانان معترض  شعار های ضد حکومتی سر دهند نه که موجب شکسته شدن و ترک بر داشتن  دیوار اختناق بیش از  ونیم ساله می شود که پس از کودتای 22 خرداد 88 تخمیل شده است که حضور پررنگ جوانان معترض  همه تلاش های سرکوبگرانه را بر باد می دهند رود . به خصوص اینکه هنوز گرد وخاک های تبلیغاتی  تقلباتی 12 اسفند ادامه دارد و ادامه ی نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند که به اوایل اردیبهشت 91 موکول شده است .هر گونه تظاهرات امشب می تواند بر باد دهنده ی خیلی از تلاش گذشته و  خنثی کردن توطئه های طراحی شده آینده ی بازار مکاره ی دوره ی نهم شود.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام این خبر گفت : ساعت 21:55 شب گذشته انفجار مواد محترقه در ایوانکی شهرستان گرمسار منجر به مرگ یک نفر شد و دو نفر را نیز راهی بیمارستان کرد.سرهنگ پاسدار محمد رضا میرزایی افزود: این انفجار هنگام ساخت مواد محترقه در زیرزمین یک منزل مسکونی رخ داد و بر اثر آن یک نفر کشته و یک نفر نیز به شدت مجروح شد.وی وضعیت مجروح این حادثه را وخیم عنوان کرد و گفت: این فرد برای مداوا به بیمارستانی در تهران منتقل شده است.سرهنگ میرزایی با بیان این که شدت انفجار به حدی بود که موج آن در بیرون منزل موجب مجروح شدن فرد دیگری شد، افزود: خوشبختانه این فرد در بیمارستان به صورت سرپایی مداوا و مرخصی شد.فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان از عموم مردم خواست تا برای لحظه‌ای شادی کاذب و زودگذر عمری افسوس و حسرت را برای خود نخرید و هشدارهای مسئولان به خصوص پلیس را در این خصوص جدی بگیرید.