چرا اراذل اوباشان دین فروش و عوامفریب غارتگر حاکم فراموش کرده اند که گفته می شود حکومت با کفر می ماند ولی با ظلم نه. همچنین گفته می شود که حکومت با ید توی قلب مردم باشد نه روی شانه های شان سنگینی کند تا که فرو ریزد؟
 
چرا گفته نمی شود این تصاویر حاصل چه شرایطی می باشند وکجایی هستند؟ مگر اینان انسان و مسلمان و یا غیر مسلمان نیستند؟ مگر در کشوری متولد نشده اند که ایران نامیده می شود؟ مگر منابع وذخایر ملی  این کشور متعلق به همه مردم ایران نمی باشد؟ چگونه است که از ثروت وسرمایه های ملی کشور فقط فقر وناداری و فلاکت و محرومیت نصیب اینان شده است؟ فرق اینان با دیگرانی که در کاخ سکونت دارند چیست؟ به خصوص کودکان اینان مرتکب چه خلافی شده اند که باید چنین بهای سنگینی را به پردازند؟ چگونه است که در حکومت مدعی امام زمانی با جانشین ولایت وقیح و دولت مدعی عاشق خدمت گزاری و ساده زیست وعدالت محور بسادگی یک اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی انجام می شود که فقط نمونه مشتی از خروار می باشد.در صورتی که میلیون ها نفر در کشور می باشند که زندگی یا گذران عمرشان آنگونه است که در تصویر آمده است؟ چرا باید اینگونه فاصله ی عمیق طبقاتی وجود داشته باشد؟ چرا گفته نمی شود که ریشه وعلت این اختلاف فاحش ناشی از چیست؟ مهمتر اینکه چرا برای اینکه نمک برروی زخم محرومان پاشیده شود ادعای مضحک ووارونه ی مبارزه با مفسدان اقتصادی می شود؟ بد تر اینکه چرا  از موضع فرار به جلو دست به فرافکنی زده می شود و شعار رهبری ام القرای جهان اسلام وجنبش بیداری اسلامی منطقه  سر داده می شود ودلیل مضحک چاشنی شود چونکه حکومت ایران برای شان الگو شده است. بالاخره اینکه چرا اراذل اوباشان دین فروش و عوامفریب غارتگر حاکم فراموش کرده اند که گفته می شود حکومت با کفر می ماند ولی با ظلم نه. همچنین گفته می شود که حکومت با ید توی قلب مردم باشد نه روی شانه های شان سنگینی کند تا که فرو ریزد؟
تصاویر کمک های خیرین به چند خانواده حاشیه نشین اسلام شهر : وجود چند میلیونی این فقرا جهت کسب امتیاز لازم برای پاک کردن گناهان و رفتن به بهشت برای خیرین نعمتی است. 26 اسفند 90