جنجال كنندگان به اين دو دليل دروغ گفتند (خبر ويژه)
سرباز جو پاسدار شریعتمداری  برای ماستمالی کردن سانسور وتحریف کردن سخنان محمد مرسی در اجلاس تهران به سراغ نماینده وهمکارش  علی یا داریوش سجادی در آمریکا رفته است .تا نشان این اقدام  سانسور وتحریف کردن چند بار جای سوریه وبحرین عوض کردن  نه عمدی که اشتباه لپی بوده است.
«آن قدر نفرت وجود شما را گرفته كه نمي توانيد واقعيت را ببينيد و الّا اگر قرار بود سخنان محمد مرسي در نشست تهران تحريف شود، توسط همه شبكه هاي تلويزيون ايران تغيير داده مي شد و نه يك شبكه».اين مطلب را داريوش سجادي مدير شبكه ماهواره اي تعطيل شده هما در پاسخ ادعاي مهمل ابوالفضل قدياني از سران سازمان مجاهدين (انقلاب) نوشت: قدياني خطاي مترجم يكي از شبكه ها را نشانه حقانيت ادعاي تقلب در انتخابات رياست جمهوري ايران دانسته بود!! سجادي در پاسخ اين ادعا نوشت: جناب آقاي قدياني! ظاهرا نفرت آن چنان وجودتان را فرا گرفته كه مانع مي شود تا واقعيت را ببينيد. اگر اين اظهارات را جواني نوباوه در سياست مي زد مي شد اغماض كرد اما از شما قابل قبول نيست.وي مي نويسد: يعني چه كه اشتباه در ترجمه سخنراني مرسي را با بحث تقلب در انتخابات رياست جمهوري پيوند زده ايد و اين دو را از جنس «خيانت در امانت» دانسته ايد!؟ يعني باور داريد در ترجمه همزمان سخنان مرسي در حالي كه جملگي نسبت به اظهارات ايشان خالي از ذهن بودند، نظام جمهوري اسلامي در يك طراحي موفق وقتي مواجه با نام «سوريه» شده در كسري از ثانيه از بالاترين مقامات كشور به مترجم دستور داده اند تا سوريه را بحرين ترجمه كنند!!!؟ و بر فرض محال كه اين چشم بندي محيرالعقول را نيز پذيرفتيم در آن صورت چه اتفاقي مي افتد؟سجادي تصريح كرد: آيا فهم اين مسئله تا اين اندازه دشوار است كه ترجمه مزبور به احتمال زياد ناشي از يك خودسري احمقانه از جانب مترجم بوده و الّا چرا در ديگر شبكه هاي صدا و سيما اين اشتباه اتفاق نيفتاد؟وي همچنين مي نويسد ادعاي تقلب در انتخابات سال 88 دروغ بزرگي براي برون ريختن نفرتي بود كه با هيچ سند و ادله و حجتي قابل تغيير نيست.
گذشت آن زمان که ولی فقیه وپاسداران از طریق سوریه و حزب الله لبنان  جنگ 33 روزه از طریق حزب الله لبنان با اسراییل برای عبور از بحران هسته راه  می انداختند .چونکه هم پیمان سوریه در حال سقوط می باشد ورئیس جمهور لبنان هم خواهان خلع سلاح حزب الله شده است . بنابراین اینگونه رجز خوانی کردن یاد آور آین یارو است که از ترس بلند آواز می خواند.
آمريكا تهديدهاي دبير كل حزب الله لبنان را جدي مي گيرد و اسرائيل از اين تهديدها وحشت زده است! او حتي يك دروغ هم نگفته است.در پي اظهارات اخير سيدحسن نصرالله مبني بر اينكه «ايران حمله اسرائيل را با حمله به تمام پايگاه هاي نظامي آمريكا در خليج فارس پاسخ مي دهد» و ما آماده حمله به اسرائيل هستيم، روزنامه القدس العربي با تمجيد از شجاعت دبير كل حزب الله نوشت: آقاي نصرالله از جمله افرادي است كه تاكنون از وي حتي يك دروغ هم نشيده ايم. او گفت كه مي داند و يقين دارد رهبران ايران تصميم گرفته اند در صورتي كه تأسيسات هسته اي كشورشان از سوي اسرائيل مورد حمله قرار بگيرد به تمامي پايگاه هاي نظامي آمريكا در منطقه خليج فارس حمله كنند و مسئوليت اين حركت خصمانه به عهده آمريكا است چرا كه اسرائيل نمي تواند بدون موافقت آمريكا چنين اقدامي را انجام دهد. به اين گفته سيدحسن نصرالله نيز توجه كنيم كه «در صورتي كه اسرائيل بخواهد عليه لبنان حمله خصمانه اي انجام دهد، موشك هاي حزب الله مي توانند تمامي نقاط اسرائيل را هدف قرار دهند». وي همچنين ورود نيروهاي نظامي اش به منطقه جليل در شمال اين رژيم را نيز بعيد ندانست. اين اظهارات بي سابقه است و تاكنون از زبان هيچ كدام از مسئولان عربي شنيده نشده است.عبدالباري عطوان سردبير القدس العربي با بيان اينكه «آمريكا اين تهديدها را جدي مي گيرد» نوشت: اوباما نمي خواهد خود را درگير جنگ تازه اي كند. وي اكنون خود را به دليل درگير شدن كشورش در جنگ عراق و افغانستان در وضعيت سختي مي بيند. همين مسأله است كه باعث شده تا به تقاضاها و فشارهاي هم پيمانانش مبني بر دخالت نظامي در سوريه پاسخ منفي دهد، يا اين كه جنگنده هاي آمريكايي را از مشاركت با جنگنده هاي ناتو در جنگ ليبي براي سرنگوني معمر قذافي كه نقش به سزايي در سقوط وي داشتند، خارج كند. اگر كسي اظهارات رهبر حزب الله را در گفت وگو با شبكه ماهواره اي الميادين ديده باشد در مي يابد كه دلايل ترديد آمريكا و وحشت اسرائيل چيست.به گزارش «ديپلماسي ايراني»، وي آنگاه با سرزنش سران سازشكار عرب تأكيد كرد: جاي تأسف است كه كشورهاي عربي دست بسته كناري نشسته اند و به سرنوشت تاريك خود چشم دوخته اند. چه زيبا است، اسرائيل نگران است و واشنگتن دستپاچه، چرا كه ديگر هيمنه و تسلطي بر منطقه ندارند و ديگر نمي توانند با صعود ستاره هاي قدرتمند استراتژيك منطقه همانند گذشته مانور سياسي دهند. ديگر دوران غلبه آنها بر سازمان ملل و شوراي امنيت به پايان رسيده و ديگر روند پناه بردن به سازمان ملل حركت ذلت باري شده است. دقيقاً مثل همان رفتاري كه اعراب و روس ها در جريان جنگ سرد براي فرار از وتوي آمريكايي- اروپايي كه همواره به طرفداري از اسرائيل و حمايت از آن صادر مي شد، انجام مي دادند. ديگر از پذيرفتن ذلت شمشير تسلط هم پيماني اسرائيلي-آمريكايي كه 60 سال است بر گردنمان گرفته اند، خسته شده ايم، شايد اين وضعيت بتواند علاج آخر ما باشد.
80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و رشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی وفقر وبیکاری تسمه از گرده ی مردم ایران به ویژه محرومان کشیده است .ولی حاکمان  ایران با اختصاص هزینه های نجومی اجلاس های تشریفاتی همچون جنبش عدم تعهد ها وخبرگان و بین المللی اسلامی برپا می دارند و موازی آنا همایش ورزمایش های پلیسی و بسیجی پاسداری با آزمایش موشکی برگزار می کنند.
سومين اجلاس بين المللي مقاومت اسلامي با حضور 11 كشور خارجي به مدت دو روز در اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، در سومين اجلاس بين المللي مقاومت اسلامي كه طي ديروز و امروز در مهمانسراي عباسي اصفهان برگزار مي شود كشورهايي از جمله سوريه، لبنان، فلسطين، مصر، تونس، ليبي، بحرين و عربستان سعودي در آن حضور دارند. اجلاس بين المللي مقاومت اسلامي با تاكيد بر محورهاي «بيداري كشورهاي اسلامي و استكبارستيزي»، «روند نابودي اسرائيل پيش از فروپاشي ديكتاتوري در مصر و تونس»، «وحدت فلسطين و حق بازگشت آوارگان»، «ملت هاي انقلابي در كنار مقاومت» و «نقش و جايگاه اصفهان در حمايت از مقاومت»، «بررسي چشم انداز آينده مقاومت اسلامي» و «راهبردهاي بيداري اسلامي» وحدت اسلامي و خيزشي اصولي منطبق با آموزه هاي اسلامي را در دستور كار خود قرار داده است. سازمان هاي بين المللي اقدامي براي فلسطين نكرده اند.دبيركل حزب الله لبنان گفت: هيچ يك از مجامع بين المللي براي فلسطين كاري نكردند اما موضع تاريخي امام خميني در آن زمان دعوت به تشكيل مقاومت اسلامي براي انجام وظيفه شرعي و اخلاقي بود.به گزارش خبرنگار مهر از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن نصرالله در پيام خود به كنفرانس «مقاومت اسلامي» در اصفهان آورده است: لبنان و فلسطين هيچ وسيله اي جز عشق به خداوند در دست ندارد اما با توكل به خداوند و پايداري در راه آرمان هاي خود توانست سرزمين خود را از دشمنان پس بگيرد.وي در اين پيام با بيان اينكه مقاومت اسلامي متواضعانه هر روزه در حال يادگيري و آموزش است و با توكل بر خدا نسبت به آرمان ها و اهداف خود پايدار است، ادامه داد: مقاومت اسلامي لبنان براي آزادي سرزمين هاي اسلامي و پس گيري مقدسات ايستادگي مي كنند.سيدحسن نصرالله در بخش ديگري از پيام خود آورده است: مقاومت اسلامي لبنان توانست اعتبار فرهنگ مقاومت را در مقابل رژيم صهيونيستي، آمريكا و غرب شكل بدهد كه پس از آن انتفاضه جهاني فلسطين و آزادسازي بيشتر سرزمين هاي لبنان در سال 2000 و همچنين پيروزي غزه در سال 2008 باعث شد احساس عزت و خودباوري و اعتماد بيشتر در جهان عربي ايجاد شود.دبيركل حزب الله لبنان در پيام خود آورده است: فرهنگ مقاومت يعني ايستادن حق عليه باطل، فرهنگ مقاومت در مقابل تبليغات دولت آمريكا است اما در خصوص لبنان مقاومت توانست به وسيله ارتش و ملت ايستادگي كند كه اين نشان دهنده قدرت در لبنان است.سيدحسن نصرالله در بخش ديگر اين پيام تأكيد كرده است: همه مي دانند كه سازمان هاي بين المللي هيچ اقدام مناسبي براي لبنان انجام ندادند تا رژيم صهيونيستي به قوانين جهاني و بين المللي پايبند شود.در بخش ديگر اين پيام آمده است: مقاومت اسلامي در راه خدا استوار و پيش قدم است و شجاعت و صلابت و شهامت آن باعث رعب و وحشت در دل دشمنان مي شود.
بالاخره روس های حرفه ای  با همه باج گرفتن ها لز رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی  ولی در سیاست توبره و آخور خوری  دست به اقدامی زده است که همسویی با تحریم های آمریکا می باشد. تا ولی فقیه همچنان شیپور را ازگشادش بنوازد ومدعی شود تحریم ها اثر ندارد وربطی به افزایش قیمت ها وگرانی ها ندارد
.معاون وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد، مدرکی دال بر تسلیحاتی بودن اهداف هسته ای ایران در دست نیست. هرچند مقامات روسیه پیش از این نیز اظهارات مشابهی را مطرح کرده بودند اما تحلیلگران می گویند اظهارات اخیر ریباکف نشان دهنده نگرانی مسکو از احتمال اقدام نظامی یکجانبه اسرائیل علیه ایران است.مقامات در تل آویو در هفته های اخیر بر شدت لفاظی های خود علیه ایران و احتمال استفاده از گزینه نظامی افزوده اند . بنیامین نتانیاهو؛ نخست وزیر اسرائیل، موضع بین المللی علیه برنامه های هسته ای ایران را ناکارآمد توصیف کرده و ادعا می کند باید خطوط قرمزی برای ایران تعیین شود. از سوی دیگر برخی رسانه ها از احتمال وقوع درگیری نظامی بین ایران و اسرائیل ، پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر می دهند.روسیه به عنوان عضو دائم شورای امنیت و یکی از طرف های مذاکرات هسته ای با ایران که روابط تجاری نزدیکی با جمهوری اسلامی دارد، مخالف حمله به تاسیسات هسته ای ایران است که خود در احداث آن نقش داشته است. با این حال باوجود اینکه کرملین به طور ظاهری مخالف تشدید تحریم ها علیه ایران است، همواره به قطعنامه های شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی رای مثبت داده است.خبرگزاری اینترفکس به نقل از ریباکف، مرد منتخب روسیه برای دیپلماسی در قبال برنامه های هسته ای ایران، گزارش داد: ما مانند قبل نشانه ای مبنی بر تسلیحاتی بودن برنامه های هسته ای ایران مشاهده نمی کنیم. این در حالی است که مواد هسته ای در ایران تحت نظارت بازرسان آژانس قرار دارند و این مواد به مواد مورد نیاز برای ساخت سلاح تغییر نکرده اند. موضوعی که آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز آن را تایید می کند.همسویی با تحریم ها.این در حالی است که یک شرکت روسی اخیرا صدور استاندارد های محیطی و امنیتی را برای گرو های کشتی رانی بزرگ ایران متوقف کرده است.خبرگزاری رویترز در این زمینه گزارش داد: شرکت دریایی ثبت کشتیرانی در سن پترزبورگ در بین 13 انجمن طبقه بندی بخش کشتیرانی در جهان قرار دارد اما با توجه به فشار های آمریکا برای اعمال تحریم ها علیه ایران، این شرکت نیز روابط خود را با ایران قطع کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که گروه اتحاد علیه ایران هسته ای در آمریکا که تعدادی از سفرای سابق ایالات متحده آن را تشکیل داده اند، برای قطع همکاری دیگر شرکت های خارجی با بخش کشتیرانی ایران فعالیت می کند.قطع روابط این شرکت روسی با ایران تحت تاثیر فشار آمریکا در صورتی انجام می شود که روسیه آخرین دور تحریم های اعمالی آمریکا علیه ایران را مورد انتقاد قرار داده و اعلام کرد در صورتی که این تحریم ها شرکت های روسی را نیز هدف قرار دهند، روی روابط مسکو با واشینگتن تاثیر می گذارد. اما در شرایطی که مقامات وزارت خارجه روسیه اعلام کرده اند برنامه های هسته ای ایران تسلیحاتی نیست، از تحریم هایی که آمریکا به بهانه تهدید آمیز بودن برنامه های هسته ای ایران علیه این کشور اعمال می کند، پیروی می کنند.کارشناسان امور کشتیرانی بر این باورند که تهران می تواند تحریم های اعمالی علیه بخش کشتیرانی را دور بزند اما با گسترش دامنه این تحریم ها ، دور زدن آنها نیز دشوار تر و پرهزینه تر خواهد شد.گفتنی است اخیرا انجمن های طبقه بندی کشتیرانی از کشور های آلمان، فرانسه و انگلیس نیز با توجه به تحریم ها بازار ایران را ترک کرده اند. البته یکی از این نوع انجمن ها در کره جنوبی که در فهرست 13 شرکت برتر جهانی قرار دارد همچنان به روابط خود با کشتیرانی ایران و صدور استاندارد ها ادامه می دهد
 بیچاره رسانه های خبری اینترنتی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی مجبورند که خبرها ی ساختگی زائده های وزارت بد نام اطلاعات  همچون هایلیان که مأموریتش جاسوسی در عراق می باشد علیه ی مخالفان مقیم عراق در کمپ اشرف ولیبرتی را بازتاب دهند
یک مسئول محلی در استان دیالی عراق از آمادگی دولت برای اخراج ۶۸۰ تن از عناصر گروهک تروریستی منافقین در مرحله هفتم خبر دادخبرگزاری فارس: دولت عراق اخراج ۶۸۰ عضو گروهک منافقین را کلید زد .به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، «عدی الخدران» فرماندار شهرستان خالص با اعلام آغاز مقدمات مرحله هفتم جابجایی عناصر گروهک نفاق از پادگان اشغالی اشرف گفت: 680 تن در این مرحله از پادگان اشرف خارج و به پایگاه الحریه[لیبرتی] در حومه بغداد منتقل می‌شوند.  وی افزود: 200 نفر باقیمانده نیر جهت تسویه حساب اموال موجود در پادگان اشرف باقی خواهند ماندششمین مرحله از اخراج عناصر گروهک نفاق، هفتم شهریور ماه جاری با اخراج 400 تن از منافقین به پایان رسید و در حال حاضر بیش از800 تن دیگر در پادگان اشرف به سر می‌برند.