پیدا کنید گوسفند واقعی را !
نقل قول از دوستان  که در یافت شده است . 5 مهر- 91
پیش گفتار: خمینی شیاد گفته بود حکومت آینده از آن مستضعفان وپا برهنگان است واقتصاد مال خر است . معلوم نیست که چرا ترکش  ترکیب این دو جمله قصار خمینی شیاد به گوسفند فروش که تابع اقتصاد خریست و به خریدار گوسفند ما تحت دوخته شده اصابت کرده است؟. زیرا که در سال جهاد اقتصادی وحمایت از سرمایه ملی آنگونه وضعیت اقتصادی کشور واوضاع معیشتی مردم خراب شده است که ما تحت گوسفند دوخته می شود تا پشگل دفع نکند و اضافه وزن داشته باشد که موقع وزن کشی و فروختن پول بیشتری از مشتری خریدار دریافت شود . البته اینگونه ابتکارات ناشی از 33 ساله ابزاری شدن دین از سوی حاکمان عوامفریب ودین فروش می باشد که چنین فرا گیر شده وموجب ابتکارات ونوع آوری های  اقتصادی شده که بر گرفته از پیام اقتصادی نوروزی رهبر ولی فقیه می باشد. نا گفته نماند که جزو بخشی از تجربیات شکنجه گران زندان  نیز می باشد که مسیر اجرای ادرار متهمان مرد را می بستند وآب وهندوانه به متهم داده می شد تا مجبور به اعتراف شود . همچنین با آمپول آب تزریق کردن به مرغ ها ست تا که اضافه وزن داشته باشند که این تکنیک اقتصادی مکتبی اصول گرایی به گوسفند سرایت کرده است تا چنین اقتصاد نوآوری وشکوفایی و خود کفایی به معرض نمایش گذاشته شد ونشان داده شود بقول رهبر ولی فقیه تحریم ها اثر ندارد . اینگونه اقدامات یاد  این نوشته  پشت کامیون ها افتادم .  آنچه شیر را می کند روبه مزاج ،  احتیاج است احتیاج است احتیاج
واقعیتی دردآور برای ورود زائری که چند روز دیگر می رسید گوسفندی خریداری کردم که چند روزی در خانه نگه دارم تا وقت قربانی کردن او برسد. آن را داخل حیاط گذاشتیم ولی آنقدر صدا داد ، صدایی که شباهتی به بع بع گوسفند نداشت و بیشتر به ناله شبیه بود تا اینکه همسایه هم شاکی شد وما آن را درون دستشویی گذاشتیم و در را بستیم تاصدای او کمتر شنیده شود ولی ناله های او تمامی نداشت. رفتم سری به او بزنم ببینم آیا می توانم بفهمم چه چیزی او را آزار میده که متوجه شدم او در این مدت هیچ دفعی نداشته. خیلی تعجب کردم وقتی دقت کردم دیدم که محل دفع ادرارو مدفوغ این حیوان را دوختند که با نگه داشتن مواد دفعی چند کیلویی وزن آن اضافه شود و پول بیشتری عاید آنها شود. می توانید باور کنید انسان امروز جامعه ما به کجا رسیده من که هنوز از شوک این واقعه بیرون نیامده ام.