شهادت نوجوان عربستانی/قطیف پانزدهمین شهید را تقدیم انقلاب کرد.خبرگزاری فارس: بر اساس گزارش‌ها حسن محمد الزاهری روز شنبه در اثر شدت جراحات حملات روزهای گذشته نیروهای امنیتی عربستان به شهادت رسید تا شمار شهدای انقلاب مردم شرق عربستان به 15 نفر برسد.  9 مهر-91
چگونه است که خبر گزاری دروغ پر داز پاسداران فارس که چنین اشک تمساح برای کشته شدگان ناآرامی ها در عربستان وبحرین وسورریه و حماس و... می ریزد، زیرا که مرتبط با سیاست صدور تروریسم وارتجاع و بحران به مرز ومنطقه و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه رژیم فاشیستی مذهبی نا متعارف ایران است . آنگونه که حتی یکبار نشده که  کوچکترین اشاره ای به جانبان باختگان تظاهر کنندگان پس از کودتای 22 خرداد 88 توی خیابان ها وبازداشتگاه کهریزک  شود ؟ بد تر اینکه حتی هیچگونه گزارش خبری کوتاه با زتاب داده نشد که چرا ا جساد جانباختگان پس از کودتای 22 خرداد 88  تحویل خانواده های داغدار وعزا دار نه اینکه داده نشد ، بلکه مجوز بر گزاری مراسم سواری هم به خانواده ها داده نشد؟ از سوی دیگر چرا اخبار تهدید وسرکوب زندانیان در بند ورفتار وحشیانه غیر انسانی که با منتقدان ومعترضان ودگر اندیشان در سیاه چال های سراسر کشور می شود هیچگونه خبر واطلاع رسانی نمی کند؟ بنابراین به وضوح مشخص است که هدف از پیگیری اینگونه خبر ها نسبت به عربستان وبحرین در راستای چه اهداف یا سیاست مداخله گرانه در امور داخلی این کشور ها می باشد از جمله بی ثبات وناامن کردن شان است تا روزنه ای برای عبور از بحران هسته ای وتحریم ها وانزوا به وجود آید.
به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری «راشا تودی»،«حسن محمد الزاهری» نوجوان 16 ساله عربستانی به دلیل جراحاتی که روز چهارشنبه و درپی حمله نیروهای امنیتی عربستان متحمل شده بود، به شهادت رسید.نیروهای امنیتی عربستان روز چهارشنبه گذشته در ادامه سرکوب اعتراضات مردم شرق عربستان، به شهر العوامیه حمله کردند.در این حمله، نیروهای امنیتی عربستان دو نفر را به شهادت رساندند.از سال 2011 تا کنون مناطق شرق عربستان صحنه تقابل مردم با نیروهای امنیتی بوده است.مردم شرق عربستان را اغلب شیعیان تشکیل می‌دهند که تعداد آنها حدود 2 میلیون نفر برآورد شده است.از ابتدای خیزش مردم شرق عربستان علیه رژیم آل سعود تا کنون، 600 نفر بازداشت شده‌اند.