از ترس بلند بلند آوازخوانده می شود
سردار فدوی اعلام کرد:شلیک همزمان ۴ فروند موشک دریایی سپاه در خلیج فارس.خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی سپاه از شلیک ۴ فروند موشک دریایی در خلیج فارس طی روز گذشته خبر داد.4 مهر- 91
اینگونه نمایشات قدرت نمایی کاذب همچون یارو یی است که از  ترس بلند بلند آواز می خواند . البته دنباله سیاست  هزینه کردن پول بیت المال برای سیاست نخ نما شده موشک بازی پاسداران کودتا گر است . زیرا که هر زمان احساس خطر می شود وبحران ها رو به رشد وغیر قابل مهار بوده است .برای برون رفت از بحران ها ودفع  خطر وکنترل شرایط ومنحرف کردن اذهان عمومی  که وحشت از فضای انفجاری جامعه  است  و هدف  کنترل بر اوضاع می باشد بلافاصله پاسداران کودتا گر وارد صحنه می شونذ تا دست به نمایش وهمایش ورزمایش مانور نظامی بزنند یا اینکه موشک یا فیل هوا کنند تا از موضع ضعف قدرت نمایی نمایند . اگر نه کشوری که ادعا دارد ام القرای جهان اسلام و قدرت بر تر منطقه و آزاد وامن ترین  کشور جهان است چه نیازی دارد به جای پاسخ گویی به مطالبات مردم اقدام به موشک بازی کند که نشان دهد  ادامه ی سیاست موش وگربه بازی کردن با دشمن فرضی واحتمال خطر است . البته که خیلی سال است که تمام امکانات کشور با گروگان گرفته شدن مردم ایران  در خدمت دفاع از پروژه ی هسته ای ودست یابی به سلاح هسته ای بوده است .

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آخرین تمرین رزمایشی این نیرو که روز گذشته در منطقه یکم دریایی سپاه بندرعباس برگزار شد گفت: در این تمرین 4 فروند موشک دریایی به صورت همزمان به سمت یک هدف بزرگ دریایی که به اندازه یک ناو جنگی بود شلیک و ظرف 50ثانیه این شناور را غرق کرد.فدوی با بیان اینکه امروز ما با سامانه‌های موشکی تمام سواحل خلیج فارس و آن سوی آن یعنی پایگاه‌های آمریکایی را زیر برد داریم گفت: در سال 91 رزمایش بزرگ دریایی سپاه در تنگه هرمز برگزار خواهد شد..