وکیل مهدی هاشمی:بازجویی از مهدی هاشمی ادامه دارد/ احضاریه کاریکاتوریست شرق به دستش نرسیده است.خبرگزاری فارس: علیزاده طباطبایی گفت: هنوز احضاریه کاریکاتوریست روزنامه شرق برای حضور در دادسرا به دستش نرسیده است. 8 مهر - 91
به احتمال زیاد  اعتراف وکیل مهدی رفسنجانی  بیانگر این واقعیت است که بازجویان مهدی رفسنجانی  تا تمام اطلاعات پس از کودتای 22 خرداد 88 که وی همچون پدرش متهم به فتنه شد نگیرند وتخلیه اطلاعاتی اش نکنند اجازه دیدار با اعضای خانواده به وی نمی دهند . زیرا هم  اطلاعات مر بوط به دانشگاه آزاد وحرکت های اعتراضی دانشجویان دانشگاه آزاد وشعبات آن را مطالبه می کنند . هم اطلاعات کامل  سایت جمهوری و اسامی همکاران مرتبط با آن پس از کودتای 22 خرداد را کسب می کنند .سپس این اطلاعات را مکمل اطلاعات کسب شده  بیش از 3 سال اقامت وی در لندن می کنند که با چه  کسانی در رابطه بوده وچه اقداماتی انجام  شد تا تبدیل به یک سند تهدید و اهرم فشار علیه رفسنجانی شود که نه مجبور به لبیک گویی بی چون وچرا به رهبر و پاسداران کودتا گر شود ، بلکه دست از  هر گونه انتقاد از دولت بر دارد وهیچگونه حرکت و فعالیت تبلیغاتی محور بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابات – تقلبات  ریاست جمهوری دوره ی یازدهم به نفع رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب یا حامیان خود نداشته باشد . حتی وادارش خواهند کرد که از رأس مجمع مصلحت نظام کنار بکشد. جز اینکه بی قید وشر همانگونه که اشاره شد تابع رهبر ونامزد ریاست جمهوری دوره ی یازدهم مورد نظر وی  شود . برای اینکه اینگونه اقدامات ناشی از اختلاف و رقابت وجنگ قدرت وثروت می باشد.
سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار قضایی فارس با اعلام این مطلب افزود: براساس پیگیری های من هنوز احضاریه هادی حیدری از سوی دادستانی به دست وی نرسیده است.وی گفت: به محض آنکه احضاریه به دست کاریکاتوریست روزنامه شرق برسد او باید خودش را به دادسرا معرفی کند.این وکیل دادگستری تصریح کرد: براساس پرسش من از همکاران حیدری هنوز احضاریه به ساحتمان روزنامه شرق هم نرسیده است.علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی درباره روند بازجویی از مهدی هاشمی نیز گفت : بازجویی ها از مهدی هاشمی هنوز ادامه دارد.وی گفت: هنوز از سوی مقام قضایی درباره زمان پایان تحقیقات به ما مطلبی ارائه نشده است.