ساعت (گفت و شنود)
گفتم : چرا سربازجوی رذل  بهانه گیر؟برای مزروعی و ارجمند شده پاچه گیر
گفت : یارویی مثل سربازجوی مشنگ ،  نیمه شب به دوستش زد زنگ
بیدارش نمود پرسید سال چنده؟گفت مگر خودت ساعت نداری بی ترمز ودنده؟
یارو جواب داد به کپی سربازجوی پاسدار ، ساعتم خوابیده ، دلم نیومد کنمش بیدار
گفت: يكي از ضد انقلابيون فراري در صفحه فيس بوك خود خطاب به اردشير اميرارجمند و مزروعي نوشته است؛ شما تا كي مي خواهيد به نام ما رياست كنيد؟!
گفتم: ولي اين دو نفر به عنوان نمايندگان خاتمي و كروبي و موسوي از انگليس و فرانسه پناهندگي گرفته اند.
گفت: اتفاقا همين يارو نوشته، اگر گروه هاي اپوزيسيون نبودند شما با چه بهانه اي مي توانستيد از آمريكا و اروپا كمك مالي بگيريد؟!
گفتم: چه عرض كنم؟!
گفت: نوشته؛ پول و امكانات را شما مي گيريد و دربه دري و بدبختي را به ما حواله مي دهيد.
گفتم: راست ميگه! يارو نصف شب به يكي زنگ زد و پرسيد ساعت چنده؟ و طرف كه حسابي عصباني شده بود، گفت؛ مگه خودت ساعت نداري؟ و يارو گفت؛ ساعتم خوابيده، دلم نيومد بيدارش كنم!
گفت سربازجو در ادامه گلاب زدن وگند ،گیر به مزروعی داده و امیر ارجمند
گفتم : این موجی روانی دلقک ، چراهی عرعرمیکنه میزنه جفتک؟
گفتم : سربازجوی زنجیری کله پوک ، نقل قول کرده از یکی در فیس بوک
که مزروعی وارجمند کرده خطاب ،تا کی می خواهید خود زنید به خواب؟
بعنوان نماینده ی رهبران رقیب ، پناهندگی گرفتید از دول حبیب
شما می گیرید امکانات و پول ، ما بد بخت شدیم وخوردیم گول
گفتم : چرا سربازجوی رذل  بهانه گیر؟برای مزروعی و ارجمند شده پاچه گیر
گفت : یارویی مثل سربازجوی مشنگ ،  نیمه شب به دوستش زد زنگ
بیدارش نمود پرسید سال چنده؟گفت مگر خودت ساعت نداری بی ترمز ودنده
یارو جواب داد به کپی  سربازجوی پاسدار ، ساعتم خوابیده ،دلم نیومد کنمش بیدار