تعدادی از متهمان اختلاس از بیمه ایران به حبس ابد محکوم شدند.خبرگزاری فارس: قاضی مدیر خراسانی از صدور حکم حبس ابد برای تعدادی از متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران خبر داد.  5 مهر-91
صدور این احکام  متهمان اختلاس گران بیمه ایران  که در این پرونده  انگشت اتهام به سوی محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور هم نشانه رفته است. اما  همزمانی صدور این احکام  با سفر احمدی نژاد وگله ی بیش از 100 نفری وی  به نیویورک رابطه دارد  برای حضور در سازمان ملل  رفتند. به خصوص اینکه رحیم مشایی هم در این سفر حضور دارد که  متهم  به همسو بودن با اسراییل و جریان انحرافی شده است. همچنین  آن سوی معادله سناریوی طراحی شده علیه ی رفسنجانی است که از طریق بازداشت فرزندان وی آقازاده  مهدی وفائزه دنبال شده است که بدون شک طراح اصلی پشت صحنه  پاسداران کودتا گر و  موافقت و پشتیبانی ولی فقیه   هستند که اهداف خود را از طریق دستگاه فاسد قضاییه آلوده  به فساد وتبعیض آمیز پیگیری می کنند .زیرا که باند رفسنجانی ومدعیان اصلاح طلبان  و احمدی نژاد جزو رقبای باندها مافیایی پاسداران کودتا گر و ولی فقیه  در بر پایی نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم  در خرداد سال 92 هستند . برای همین  از هم اکنون مبارزه گاز انبری فشار تهدید وتبلیغ علیه شان آغاز شده است وهر چه زمان به سوی بر گزاری نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری دوره یازهم پیش می رود باید بیشتر شاهد چنین سناریو سازی هایی علیه ی رقبای ذکر شده باشیم.
سیامک مدیرخراسانی قاضی پرونده اختلاس از بیمه ایران در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس اظهار داشت: حکم متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران امروز صادر شد.رئیس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران ادامه داد: تعدادی از متهمان این پرونده تبرئه و تعداد دیگری نیز به حبس ابد محکوم شدند.دادگاه بیمه ایران در خرداد و تیر امسال طی 13 جلسه برگزار و در این مدت به اتهامات بیش از 80 نفر از متهمان پرونده رسیدگی شد.