در گفت‌و‌گو با فارس:اسامی شهدا و مجروحان انفجار کاروان زائران ایرانی در عراق اعلام شد.خبرگزاری فارس: معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اسامی شهدا و مجروحان انفجار کاروان زائران ایرانی در عراق را اعلام کرد.10 مهر-90
این زوار ایرانی که همچون مردم عادی عراق که روزانه در  اثر انفجارات واقدامات تروریستی کشته می شوند قربانی چه سیاستی هستند؟ نقش پاسدار دیپلمات تروریست حسن دانایی فر در بغداد وسپاه قدس وسایر نفوذی های حاکمان ایران درون دولت عراقی در این مورد چیست؟ همچنین مگر جز دستآورد سیاست صدور تروریسم وبحران وارتجاع به برون مرز رژیم فاشیستی مذهبی ایران است . زیرا که هدف این سیاست مداخله گری در امور داخلی کشورهای منطقه وهمسایه ها از جمله درعراق وا امن وبی ثبات کردن است تا فضا برای عبور از بحران هسته ای فراهم شود .زیرا که مزدور دست نشانده نوری مالکی نخست وزیر عراق این کشور را تبدیل به حیاط خلوت حاکمان ایران کرده است. بنابراین ناراضیان عراقی که مخالف مداخله گری حاکمان ایران به خصوص سپاه قدس در امور داخلی عراق واقدامات تروریستی و انفجاری وانتحاری در عراق می باشند در مقابل  اقدامات عوامل حاکمان  ایران واکنش نشان می دهند . بهرحال حاصل دیپلماسی تروریستی وبحران ساز وصدور ارتجاع رژیم بانکدار تروریست جهانی کشته منجر به قربانی شدن مردم عادی عراق وزوار ایرانی شده است.
علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، با اشاره به انفجار در مسیر کاروان زائران ایرانی در مدائن در جنوب غربی بغداد اظهار داشت: متأسفانه بر اثر این انفجار در مسیر کاروان زائران خمینی‌ شهر اصفهان تاکنون اسامی 2 نفر شهید و 12 نفر نیز مجروح گزارش شده است.وی افزود: اسامی شهدا عبارتند از خانم طوبی نجفیان و حیدر‌علی نیکزاد و مجروحان نیز عبارتند از مدیر کاروان محمدرضا فتحی، حسین علی ملک، علی قوچانی، علیرضا کاظمی، حسین زاده، علی علیرضایی، محمد‌علی خوانساری، رمضان عظیمی، سید‌محسن هاشمیان، یاسر ابوطالبی، علی عظیمی و خانم نصرت گرامی است.