سرپل خر بگیری:
 روزی نامه جمهوری افسار سربازجو پاسدار شریعتمداری را کشیده وگوشزد کرده که  فرزندان آخوند دژخیم محمدی گیلانی در درگیری مسلحانه و با سیانور کشته شدندنه  از طریق  تیرباران .7 مهر-91
جالب است که اختلاف میان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که نماینده ویژه ی رهبر در دروغ نامه کیهان است و مخالف ومنتقد رفسنجانی است با آخوند مسیح مهاجر مدیر مسئول روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی که مشاور رفسنجانی می باشد پیرامون بازداشت مهدی و فائزه رفسنجانی  بالا گرفته است. زیراکه  اکنون مسیح مهاجر با شیوه ی سر پل خر بگیری افسار سربازجو پاسدار شریعتمداری شکنجه گر کشیده است و فاش ساخته که فرزندان آخوند دژخیم که هوادار مجاهدین بودند .. یکی از اینان  در در گیری خیابانی شهید  و دو تای دیگر هنگام عبور از مرز ترکیه  چون خود روی شان چپ می کند برای اینکه زنده دستگیر وشکنجه نشوند با خوردن قرص  سیانور جان باختند نه اینکه تیرباران شدند که پاسدار شریعتمداری سر بازجو با مخاطب قراردادن رفسنجانی ومنتقدان بازداشت فائزه ومهدی رفسنجانی  در یادداشت روز خود به این موضوع اشاره کرد و آن را چماق کرد تا  رفسنجانی یا حامیان وی انتقلاد به بازداشا مهدی وفائزه نکند. البته حکم محکوم به اعدام شان از سوی پدر دژخیم وقاتل شان آخوند محمد گیلانی صادر شده بود. ناگفته نماند که این مچ گیری  از سر بازجو پاسدار شریعتمداری برای وی  نقطه ضعف بزرگی است . زیرا که وی متخصص بازجویی وخبره در تحریف گری وبا تجربه در تهیه وتنظیم کیفرخواست صادر کردن و در کلیدخانه ها بر پشت بام انداختن است که  از سوی حریف چنین رسوا شده است .
روزنامه جمهوری اسلامی (طرفدار رفسنجانی) در واکنش به مقاله حسین شریعتمداری در کیهان : با برگشت مهدی هاشمی و خلع سلاح شدن کسانی که نمی‌خواستند او برگردد تا بتوانند مدت‌ها سوژه در خارج از کشور بودن او را وسیله‌ای برای تبلیغات علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قرار دهند، این افراد و جریانات داستان سرائی‌های عجیب و غریبی را شروع کرده‌اند که نشان می‌دهند حتی با تحریف تاریخ و قلب واقعیت‌ها می‌خواهند هر طور شده به حملات کینه توزانه خود علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه دهند.یک نمونه از این اقدامات، به رخ کشیدن دادن دستور بازداشت و صدور حکم اعدام فرزندان آیت‌الله محمدی گیلانی توسط ایشان است که در سرمقاله یک روزنامه و گزارش یک هفته نامه با آب و تاب به چاپ رسیده تا از آن چنین بهره‌برداری شود که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم باید در مورد فرزندان خود مثل ایشان عمل کندجالب اینست که یکی از سه پسر آیت‌الله محمدی گیلانی در درگیری با مأموران کشته شد و دو پسر دیگر ایشان درحال فرار به سوی مرز ترکیه در اطراف ارومیه با واژگون شدن خودرویشان و از ترس اینکه مبادا توسط مأموران دستگیر شوند با خوردن سیانور خودکشی کردند. بنابر این اصولاً پسران آیت‌الله محمدی گیلانی دستگیر و اعدام نشدند و این داستان سرائی‌ها از قبیل "خسن و خسین هر سه دختران مغاویه بودند" می‌باشد.