آقاي بي بي سي!  ماست مالي نكن شكر اصلي را خودت خوردي! (خبر ويژه)
چنین موضع گیری سربازجو پاسدار شریعتمداری علیه ی آیت الله بی بی سی مجبورش کرد تا برای جبران کردن از آن طرف بام بی افتد چونکه بشکل سوزن روی صحفه گیر کرده خبر مجاهدین حمله وتوهین به مترسک وزارتت رور و جاسوسیامور خارجه رامین مهمان پر ست در نیویورک پخش کند وجوسازی با تبلیغات منفی علیه مجاهدین کند.
توجيه تراشي شبكه بي بي سي براي جوسازي عليه رئيس جمهور كشورمان باعث انزجار و اعتراض حتي در ميان محافل ضد انقلاب شد.خبرنگار بي بي سي با انتشار ويديوئي مبهم از دكتر احمدي نژاد در حاشيه سفر نيويورك چنين القا كرده بود كه وي گفته است نمايندگان[...] خورده اند! همين شيطنت خبرنگار بي بي سي بلافاصله با ذوق زدگي انبوه رسانه هاي ضد انقلاب و حاشيه سازي گسترده شد كه حتي عواقب آن در تذكر نسنجيده نماينده اي- كه برادر وي هم اكنون با صداي آمريكا همكاري مي كند- بازتاب پيدا كرد.بي بي سي يك روز پس از آن كه شيطنت خبرنگارش لو رفت و معلوم شد احمدي نژاد درپاسخ وي مي گويد «جدي؟ اوه اوه!» اقدام به توجيه شيطنت رسانه اي خود پرداخت خبرنگار اين شبكه در وبسايت بي بي سي مي نويسد: وقتي من از احمدي نژاد درباره هزينه سفرش پرسيدم، او لحظه اي مكث كرد، براي خبرنگاران دست تكان داد و در جواب من حرفي زد كه به خاطر فاصله چند متري خيلي مفهوم نبود.وي بي آن كه توضيح دهد چرا مقدمه ايهام افكني را فراهم كرده مي نويسد: صبح كه بيدار شدم ماجرا به يك سونامي تمام عيار تبديل شده بود. همكارانم در لندن ويديو شبكه ديگري كه با زاويه متفاوت از آقاي احمدي نژاد فيلم گرفته را پيدا كرده اند كه شك و ترديدها را برطرف مي كند. آقاي احمدي نژاد در پاسخ به من مي گويد: «جدي مي گي؟ اوه اوه». اين ماجرا بار ديگر نشان مي دهد كه قضاوت زود هنگام آن هم در عصر توييتر و فيس بوك مي تواند اشتباه در برداشت را به خبر يا جنجالي تبديل كند كه به صورت گسترده پخش مي شود. (!)در همين حال شبكه بالاترين كه با طناب بي بي سي به چاه رفته و براساس شيطنت بي بي سي مانور داده بود، در واكنشي قابل تأمل به نقل از يكي از كاربران خود نوشت: [...] اصلي را بي بي سي خورد به خاطر خبررساني معيوبش و متهم كردن كاربران شبكه هاي اجتماعي به سوءبرداشت از سخن احمدي نژاد به جاي عذرخواهي. اين كاربر مي افزايد اين ديگر چه نوع خبررساني است؟ آقاي بي بي سي شما كه نفهميدي آقاي احمدي نژاد دقيقاً چه گفته غلط مي كني خبررساني نصفه نيمي انجام ميدهي. كجاي اصول خبرنگاري نوشته وقتي نفهميدي طرف چه گفته آن را بازتاب دهي؟ دوم: وقتي روز بعد كه فيلم را از زاويه اي ديگر پيدا كردي و پخش كردي، به جاي اين كه از مخاطبان خود به خاطر خبررساني ضعيف و غيرحرفه اي روز گذشته عذرخواهي كني؛ تقصير را گردن مخاطبان شبكه هاي اجتماعي مي اندازي؟ الحق كه كثيفي و در حال تبديل شدن به يك رسانه زرد. از همه مهم تر وقتي طرف با تو مصاحبه نمي كند مگر مجبوري مثل گداها از او طلب يك كلمه پاسخ كني؟ به نظرم اين وسط[...] اصلي را بي بي سي خورد به خاطر خبررساني اشتباه و معيوبش و همين طور متهم كردن كاربران شبكه هاي اجتماعي به سوءبرداشت از سخن احمدي نژاد.
خبرنگار پرس تي وي در دمشق به دست شورشيان مسلح كشته شد
به نظر می رسد چون سمبه محکم بوده است سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده ساز تحریف گر وارونه گویکه همکار تروریست خبرنگار را از دست داده است مجبور به تغییر لهجه شود واتهام ساختگی  تروریست القاعده ای را به شورشیان معارض سوری تبدیل نماید.
«مايا ناصر»، خبرنگار پرس تي وي به ضرب گلوله تك تيرانداز شورشيان معارض دولت سوريه در دمشق پايتخت اين كشور كشته شد.مايا ناصر روز چهارشنبه در حال اجراي برنامه بود كه به ضرب گلوله يك تك تيرانداز كشته شد.«حسين مرتضي»، مدير دفتر شبكه تلويزيوني العالم و پرس تي وي در دمشق نيز هدف حمله شورشيان قرار گرفت و زخمي شد.مايا ناصر و حسين مرتضي، سرگرم پوشش خبري دو انفجار در دمشق و درگيري ها در اين شهر بودند كه هدف حمله قرار گرفتند.حميدرضا عمادي، مدير اتاق خبر پرس تي وي در واكنش به كشته شدن مايا ناصر، گفت: «ما تركيه، عربستان سعودي و قطر را مسئول قتل مايا مي دانيم كه تسليحات در اختيار شورشيان قرار مي دهند تا غيرنظاميان، كاركنان نظامي و خبرنگاران را بكشند.»عمادي تاكيد كرد: «پرس تي وي مسئله قتل مايا را پيگيري مي كند و اجازه نخواهد داد تا آن دسته از افرادي كه اين خبرنگار را كشتند، احساس كنند كه آنها مي توانند اصحاب رسانه را بكشند و از مجازات خلاصي يابند.»
وزارت خارجه اقدامات تروريستي را محكوم كرد.
رامین مهمانپرست مترسک سخنگو شده وزارت ترور وجاسوسی امور خارجه به جای اینکه پاسخگو باشد که چرا  روزنامه شرق بدلیل درج کاریکاتور تویف ومدیر مسئولش زندانی شده است .یا اینکه چرا تروریست زیر  پوشش خبر نگار به برون مرز به خصوص به سوریه اعزام می شود .ولی با سیاست با دست پس  زدن وبا پا پیش کشیدن کشته شدنش  یک تروریست خبرنگار شده در سوریه را محکوم کرده است.
دستيار ويژه وزير خارجه ايران انفجارهاي تروريستي روز چهارشنبه در شهر دمشق كه منجر به شهادت خبرنگار شبكه پرس تي وي و مجروح شدن مدير دفتر شبكه العالم شد را به شدت محكوم كرد.رامين مهمانپرست، سخنگوي وزارت امور خارجه تاكيد كرد: رسانه هاي گروهي در سخت ترين شرايط در تلاش براي عمل به وظيفه سنگين و خطير خود در انعكاس واقعيت ها و حقايق به افكار عمومي هستند و توسل به خشونت و اقدامات تروريستي هرگز نمي تواند مانعي در مقابل آشكار شدن حقايق اوضاع سوريه براي مردم باشد.وي مسئوليت اين گونه اقدامات تروريستي را متوجه كشورها و طرف هايي دانست كه درصدد ناكامي تلاش هاي داخلي و منطقه اي براي حل و فصل مسائل اين كشور از طريق روند سياسي و مذاكره و بدون مداخله خارجي هستند و خاطرنشان كرد: تشديد اوضاع امنيتي و اقدامات تروريستي و مسلحانه همراه با مداخلات بيگانه هيچ كمكي به حل مسائل سوريه نمي كند.
شایان ذکر است که قبل از بهانه ی کاریکاتور جدید که منجر به توقیف روزنامه شرف وبازداشت رحمانیان مدیر مسئول آن شده است . سربازجو پاسدار شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان سناریوی پیش مقدمه تعطیل شدنش همچون بار دوم را فراهم کرده بود. 
يك منبع آگاه گفت: با تصميم هيات نظارت بر مطبوعات روزنامه شرق توقيف و مديرمسئول آن با صدور قرار بازداشت به زندان اوين منتقل شد.يك منبع آگاه به فارس درباره رسيدگي به پرونده روزنامه شرق در دادسراي فرهنگ و رسانه اظهار داشت: با احضار مديرمسئول روزنامه شرق به دادسراي فرهنگ و رسانه، اين پرونده در شعبه 9 بازپرسي رسيدگي شد.وي ادامه داد: در نهايت با صدور قرار بازداشت، مهدي رحمانيان به زندان اوين منتقل شد.سيدمحمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز در اين مورد گفت: كاريكاتور روزنامه شرق در خارج از كشور و سايت هاي ضدانقلاب مورد استقبال قرار گرفته است.وزير ارشاد گفت: اين كاريكاتور موهن درست در هفته دفاع مقدس، ارزش هاي حضرت امام و انقلاب را مورد توهين قرار داده است.وي افزود: اين اولين بار نيست كه روزنامه شرق چنين كاري مي كند و در گذشته نيز بارها چنين مسائلي را مرتكب شده است و ما هم نظر خود را به هيئت نظارت اعلام كرده ايم.وي ادامه داد: اميدواريم اين بار هيئت نظارت همراهي كند تا تكليف اين روزنامه كه مروج فرهنگ غرب است يكسره شود. حسيني خاطرنشان كرد: در چارچوب وظايفم پيگير مسئله توهيني كه توسط اين روزنامه شده است، هستم و در جلسه هيئت دولت با وزير دادگستري هم در اين رابطه مذاكره كردم.وي در پايان گفت: در حال حاضر منتظر تصميم هيئت نظارت هستيم.