شانس که بر گردد فالوده دندان می شکند. یاا ز قضا سرانگنین صفرا فزود.
در جمع خبرنگاران در فرودگاه مهرآباد مطرح شد.واکنش احمدی نژاد به بازداشت جوانفکر/موضوع را پیگیری خواهم کرد. خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد از پیگیری مسئله بازداشت علی اکبر جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و مشاور مطبوعاتی خود خبر داد.8 مهر-91
شک نیست که دو برادران لاریجانی که در رأس دو قوه مجریه و قضاییه قرار  دارند نه اینان استقلال عمل دارند ونه این دو قوه مستقل است .زیرا در رژیم ولایت فقیه که همکاره رهبر ولی فقیه همکاره است دم از  استقلال نهاد ها زدن طنز تلخی بیش نیست .به ویژه اینکه رئیس دستگاه آلوده به  فاسد و تبعیض از سوی رهبر بطور انتصابی بر گزیده می شود .از سوی دیگر محمد جواد لاریجانی برادر بزرگ لاریجانی ها پرونده رانت زمین خواری دارد که دو برادر دیگر وامدار رهبر وپاسداران کودتا گر شدند تا این پرونده گشوده وپیگیری نشود .ولی از طرف دیگر این پرونده برگ برنده واهرم فشار رئیس جمهور علیه ی دو برادران لاریجانی رؤسای دو نهاد است که مقابل پرونده اختلاس محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور بکار گرفته می شود . اما تا خبر رسید که احمدی نژاد در مصاحبه رسانه ای وسخنرانی در جمع وزرای خارجه  کشورهای عضو در سازمان ملل چراغ سبز پیشنهاد مذاکره به آمریکا داده است .  بلافاصله از سوی رقبا ومنتقدان رئیس جمهور ودولت واکنش نشان داده شد . آنگونه که در بازار مکاره  موضع گیری تند اتخاذ شد .سپس از سوی دستگاه آلوده به فساد وتبعیض اقدام به بازداشت و زندانی شدن علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی و رئیس خبر گزاری رسمی دولتی ایرنا شد . بهمین  دلیل بر خلاف گذشته که در بدو ورود رئیس جمهور حرکت خودجوش از سوی استقبال کنندگان برای ر ئیس جمهور  در فرودگا  تجمع می کردند اما اکنون گزارش شده است  که  محمود احمدی نژاد در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از دستگیری جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری (ایرنا) گفت: بسیار متاسفم که در شرایطی که بسیاری از کشورها منتظر شنیدن نقطه نظرات ملت ایران بودند، چنین اخباری به گوش من می‌رسید. زیرا  در چنین شرایطی خبر دستگیری رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی و مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور می‌رسد و در صدر اخبار جهان قرار می‌گیرد که من از این بابت متاسفم.وی افزوده  تاسف دیگر من به خاطر اتهام توهین به رهبری است که به طور حتم هیچ ایرانی‌این چنین مسئله‌ای را نمی‌پذیرد و من این مسئله را پیگیری خواهم کرد. ناگفته نماند  این تنش ومناقشات مرتبط به اختلاف ورقابت وجنگ قدرت و ثروت است که موضوع نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری دوره یازدهم خرداد92 موجب حاد شدن تنش میان رقبا شده است که باید شاهد حادترش شد. بهرحال این سفر تبدیل به این ضرب المثل شده است که گفته می شود شانس که بر گردد فالوده دندان می شکند. یاا ز قضا سرانگنین صفرا بود.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از دستگیری جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) گفت: بسیار متاسفم که در شرایطی که بسیاری از کشورها منتظر شنیدن نقطه نظرات ملت ایران بودند، چنین اخباری به گوش من می‌رسید.وی افزود: می‌دانید که در سازمان ملل سخنرانی‌های خوب بسیاری انجام می‌شود اما بسیاری منتظر بودند تا نقطه نظرات ملت ایران را بشنوند و بسیاری از شبکه‌ها در این خصوص در حال ارائه تحلیل بودند.رئیس جمهور ادامه داد: در آنجا دو طرف سخن خود را مطرح می‌کردند، یکی کشورهای مستقل که ایران به نمایندگی از آنها صحبت می‌کرد و از یک طرف هم نظام سرمایه‌داری که آمریکا نمایندگی آنها را بر عهده داشت.احمدی نژاد گفت: در چنین شرایطی خبر دستگیری رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی و مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور می‌رسد و در صدر اخبار جهان قرار می‌گیرد که من از این بابت متاسفم.وی افزود: تاسف دیگر من به خاطر اتهام توهین به رهبری است که به طور حتم هیچ ایرانی‌ای چنین مسئله‌ای را نمی‌پذیرد و من این مسئله را پیگیری خواهم کرد.