خبرهای 25 شهریور -91 شهریور-91
پوتین کشتن سفیر آمریکا را محکوم کرد
.
این موضع گیری فرصت طلبانه پوتین رئیس جمهوری روسیه دهان کجی آشکار به رهبر ولی فقیه است که موج سوارانه برای کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی است که فتوای بسیج علیه آمریکا داده است.
ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه ساعاتی پیش کشتن سفیر آمریکا و دیگر اعضای سفارت این کشور در شهر بنغازی لیبی را محکوم کرد و در عین حال خواستار احترام به اعتقادات ادیان مختلف شدبه گزارش خبرگزاری ریانووستی، پوتین گفت: هر چند هرگونه قتلی محکوم است ولی اینجا مرگ دیپلمات‌ها صورت گرفته یعنی افرادی که جانشان و زندگیشان بر اساس منشور بین‌المللی و حقوق بشر جهانی حراست شده است وی افزود: روسیه طی سال‌های اخیر با رویکردهای ایالات متحده آمریکا در خصوص نحوه برخورد این کشور در حل مشکلاتش در نقاط حساس جهان اختلاف‌نظرهای زیادی داشته استرییس جمهور روسیه در عین حال بر لزوم رعایت و توجه بسیار دقیق و زیاد به مذاهب و ادیان تاکید کرد.
هجوم سارقان به باغ‌های پسته رفسنجان"
لابد این باغات پسته رفسنجان متعلق به رفسنجانی یا آشنایان وی می باشد که مورد هجوم سارقان واقع شده است.
دادستان رفسنجان از تعيين قاضی ویژه جهت رسیدگی به جرم سرقت پسته در اين شهرستان خبر داد.به گزارش ايسنا، سید محمود علیزاده با اشاره به فصل برداشت پسته و هجوم سارقان به باغ‌های پسته تصريح كرد: با تعیین یکی از قضات دادسرا به صورت ویژه با سارقان پسته برخورد و با رسيدگي خارج از نوبت به پرونده‌هاي آنان، احکام قاطعی برايشان صادر می‌شود.وی افزود: اقدامات پیشگیرانه با هماهنگی بین نگهبانان باغ‌ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل صورت گرفته ‌و در صورت وقوع سرقت، مراتب توسط نگهبانان به پلیس اطلاع داده مي‌شود.
توقف برخی از خطوط تولید خودرو به دلیل نبود قطعه
هر روز که سپری می شود و کارخانه و واحدهای های بیشتری تولیدی تعطیلی وکار گران اخراج و بیکار می شود .بیشتر ادعای  وارونه رهبر ولی فقیه که تحریم ها اثر ندارد و ربطی به گرانی ندارد بیشتر فاش می شود که چه اندازه این ادعا مضحک و کمدی  ودهان کجی آشکار به فهم وشعور و تجربه مردم ایران می باشد؟
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از توقف برخی از خطوط تولید خودرو در کارخانجات، به دلیل نبودن قطعه خبر داد و افزود: آنچه که امروز شاهدیم، توقف در برخی از خطوط یا کندی تولید به دلیل نرسیدن قطعه است.به گزارش ایسنا، جواد تقوی با اشاره به توقف برخی از خطوط تولید خودرو در کارخانجات، گفت:خودرو براساس اسناد واقعی مثبته که از سوی خودروسازان به کمیته خودرو ارایه می‌شود، تغییر قیمت خواهد داشت که تاکنون جمع‌بندی نهایی در خصوص افزایش قیمت خودروها صورت نگرفته و تصمیم‌گیری در چارچوب ضوابط خواهد بود.تقوی گفت: آنچه که امروز شاهدیم، توقف در برخی از خطوط یا کندی تولید به دلیل نرسیدن قطعه است که موجب می‌شود خودروسازان به تعهدات خود در قبال خودرویی که فروخته می‌شود، به موقع عمل کنند تا بازار دچار افزایش قیمت نشود.
در پاساژ میلاد نور از هر 100 نفر دو نفر چادری و 10 نفر با حجاب متوسط هستند
"اینهم نتیجه وعده ی حکومت از آن مستضعفان وپا برهنگان واقتصاد مال خر است ومبارزه 33 ساله با بی حجابی می باشد که اکنون 90% جزو بد یا بی حجان اند و 80% جمعیت کشور بر زیر خظ فقر اقتصادی بسر می برند .
به گزارش نیمروز، سرهنگ بهرام بیات، جانشین سابق معاون اجتماعی نیروی انتظامی در نخستین همایش آموزش انتظامی كاركنان دولت اظهار داشت: بررسی های مختلفی را در مورد چرایی وقوع جرم انجام دادیم، اما 110 علت را تنها برای نزاع و درگیری كه یك كنش بین دو نفر است، شناسایی كردیم وقتی به صورت عمیق تر وارد مسائل شدیم، تنها 13 متغیر برای وقوع نزاع بدست آمد. البته بخشی از این علل به عملكرد نیروی انتظامی، شهرداری و كج‌كاری آنها برمی گردد.سرهنگ بیات ادامه داد: در حوزه تولید امنیت بیشترین نقش را دستگاه هایی ایفا می كنند كه به مقوله امنیت ربطی ندارد. بخشی از دستگیرشدگان از سوی پلیس یا بیكار هستند یا مشغول به كار نیستند. این افراد در هر سنی كه باشند اگر دستگاه های اجرایی برای آنها مشغولیت ایجاد نكنند آنها برای دستگاه های اجرایی دردسر ایجاد می كنند.به گفته جانشین سابق معاون اجتماعی نیروی انتظامی در برخی از ساعات شبانه روز افرادی را در سطح شهر و جامعه مشاهده می كنیم كه خیابان گردی و پاساژگردی كار آنها است، اینها هیچ دل مشغولی ندارند و اگر تظاهر و نمود بدحجابی را می بینیم نباید بگوییم كه بدحجاب داریم. در كشور این میزان بدحجاب را نداریم، میزان تعداد افراد بدپوشش بسیار اندك است.وی افزود: اگر اكنون به حراجی پاساژ میلاد نور در شهرك غرب برویم از هر 100 نفر تنها دو نفر چادری و 10 نفر با حجاب متوسط را می بینیم، این امر معلول وضعیتی است كه در گذشته برای آن سرمایه گذاری نكردیم و اكنون آسیب های آن را می بینیم.