تصاویر تصادف مرگبار در جاده قزوین- کرج و تصاویر آتش سوزی در پمپ بنزین  سعید آباد از توابع شهریار .19 شهریور -91
بازهم جاده های مرگ آفرین ایران  کشوری که مدعی قدرت بر تر منطقه است ومی خواهد جهان را تغییر دهد واصلاح نماید همچنین  پیشتاز و رتبه دار بی رقیب  اول جهانی تصادفات وتصادمات و مرگ ومیر ومجروح  می باشد، در جاده قزوین کرج – قزوین مرگ تولید کرد تا  جایگاه این رتبه اول جهانی مرگ ومیر حفظ وتقویت شود.
 
 
 
  
بی احتیاطی در رانندگی و عم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی باعث بروز تصادفات جبران ناپذیر شد.
در ادامه تصاویر قبلی که مربوط به تصادف مرگ آفرین جاده قزوین – کرج در بیرون شهر می باشد . این تصاویر آتش سوزی هم در یک پمپ بنزین در سعید آباد از توابع شهریار تهران رخ داده است  .  مورد دیگر مرگ یک کارگر ساختمانی  در منطقه ی سعادت آباد  گزارش شد که  سابقه فرو ریز ی ساختمان وجانباختن دانشجویان گارگر کوهدشتی استان لرستان دارد.تاثابت شود امنیت در کشور مدعی آزاد و امن ترین کشور جهان چگونه می باشد؟
 
  
در پی برخورد تانکر حمل سوخت با وانت در کنار پمپ بنزین سعید آباد از توابع شهریار سیستم خودروی وانت دچار آتش سوزی شد. گفتنی است سیستم گاز رسانی وانت از نوع استاندارد نبوده و به همین دلیل خودرو دچار حریق شد.با وجود اینکه آتش سوزی در کنار پمپ بنزین اتفاق افتاد و جایگاه دارای کپسول اطفای حریق بود تا رسیدن خودروی آتش نشانی ( حدود ۲۰ دقیقه ) از کپسول اطفای حریق جایگاه استفاده نشد. عکس های ایسنا از این حادثه را در زیر می بینید.