كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 28 دی - 94
كيهان و خوانندگان
همچنان سربازجو شریعت نداری در پیام  های دروغین و قلابی اش  درا وین نامه        کیهانش مخالفت با برجام می کند .چون پیام داده است   دولت  روحاني اگر به جاي اين همه خوش بيني به دشمنان يک بار هم به نيروهاي داخل و ظرفيت هاي موجود کشور خوشبين شود و اعتماد کند بسياري از مشکلات از سر راه برداشته مي شود و نياز به اين همه ذوق زدگي براي وعده پس دادن پول هاي دزدي به ما توسط آن آقاي دزد مودب نبود
     سقوط قيمت نفت باعث شده شرکتهاي نفتي خارجي مانند کفتار به صنعت نفت کشورمان رو بياورند دليل آن اين است که در مديريت فعلي حاکم در وزارت نفت که معتقد به قراردادهاي شبه کرسنتي است سود سرشار به جيب خارجي ها خواهد رفت و از قبال فروش هر چه بيشتر مواد خام اين ايران است که ضرر جبران ناپذير مي کند.
      به فرض که تحريم هاي هسته اي برچيده شود، آمريکاي پليد مجددا همان تحريم ها را به بهانه حقوق بشر، دفاع از تروريسم، آزمايش موشکي و... برقرار خواهد کرد. بدين ترتيب حاصل مذاکرات 2/5 ساله چيزي جز نابودي هسته اي کشورمان نخواهد بود.

       مسئولان دولتي مي گويند پول بلوکه شده پيش خورشده، تحريم هاي جديد هم که توسط شيطان بزرگ تصويب شد، قيمت نفت هم که به پايين ترين حد رسيده، معيشت مردم هم که بدتر از 2 سال قبل شده، بيکاري و تورم و گراني، مشکلات مسکن، رکود هم همچنان رکورد مي شکند! پس با اين اوصاف، چرا رئيس جمهور اينقدر بي تابي براي اجراي برجام از خود نشان مي دهد؟!

         دولت آقاي روحاني اگر به جاي اين همه خوش بيني به دشمنان يک بار هم به نيروهاي داخل و ظرفيت هاي موجود کشور خوشبين شود و اعتماد کند بسياري از مشکلات از سر راه برداشته مي شود و نياز به اين همه ذوق زدگي براي وعده پس دادن پول هاي دزدي به ما توسط آن آقاي دزد مودب نبود.

     در کشورمان حقيقتا به اصلاحات نياز داريم اما نه از نوع آمريکايي آن که ما را از چاله به چاه بيندازند بلکه اصلاحاتي که در آن افراد خائن، فرصت طلب، تشنه قدرت، منحرف، ناکارآمد، غيرانقلابي، فاسد، ضعيف النفس، غرب زده، اشرافي و خلاصه افرادي که با تفکر امام خميني(ره) بيگانه هستند. از تمام ارکان نظام بيرون ريخته شوند.    
معيني
     با شنيدن خبر ريختن سيمان در قلب راکتور هسته اي کشور در اراک احساس شرمندگي در مقابل شهداي هسته اي به من دست داد. واقعا چگونه راضي به اين کار شديم.؟!

      ميان حقوقدان هائي که با پر کردن قلب راکتور اراک با سيمان به تحقير تن مي دهند و سرهنگ هايي که با اسارت تفنگداران آمريکائي خبيث، دشمن را تحقير مي کنند تفاوت از زمين تا آسمان است.

       مگر قرار نبود آقاي ظريف وزير خارجه کشورمان فقط در موضوع هسته اي با همتاي آمريکايي خود صحبت کند؟ چرا شاهد تخلف از سوي ايشان هستيم؟

        مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند اورانيوم يکجا به خارج انتقال داده نشود؟ پس چرا همه را يکجا به روسيه فروختند؟ مگر قرار نبود همزمان با لغو تحريم ها اقدام به باز کردن قلب راکتور اراک شود پس چرا تعجيل شد؟ گويا برخي براي انهدام داشته هاي خود چنان گام برمي دارند که از دشمن سبقت گرفته اند!

       قلب راکتور اراک را بتن ريزي کردند و با اين کار قلب ملت ايران به درد آمد. به مسئولين عرض مي کنم فريب حيله و مکر شيطان بزرگ را نخورند که انرژي هسته اي بهانه است و آنها اصل نظام را نشانه رفته اند چرا که مبناي نظام اسلامي با نظام شيطاني آمريکائي براي هميشه در تعارض بوده و هست و خواهد بود.

    شکيبا

    * واقعاً چه به اين راحتي مي گويند قلب راکتور اراک خارج شده، سانتريفيوژها جمع آوري شده، اورانيوم غني شده از کشور خارج شده است و...! با چشمان اشکبار و قلب شکسته مي گوييم گويا قلب ما از بدن خارج شده و جانمان از حرکت ايستاد بعد آن را ظفر و فتح الفتوح ناميدند؟! اين بود چرخش همزمان سانتريفيوژها و اقتصاد مردم!    
سوري
     اگر کسي درد پيشرفت کشور را داشته باشد خارج شدن قلب راکتور هسته اي اراک درنظر او به منزله از حرکت ايستادن قلب پيشرفت کشور خواهد بود. کسي هم که درد علم و دانش نداشته باشد از منظر او اتفاق خاصي نيفتاده است.

      برخي افرادي که مدل حجاب ترکيه و لبنان را براي نظام پيشنهاد مي دهند، چه طور خجالت نکشيدند از اينکه خود را به عنوان مجتهد و کانديداي مجلس خبرگان مطرح کنند؟!    
عشقي
     فتنه اي که با نقشه آمريکا و دلارهاي آل سعود در سال 88 اجرا شد به شکست انجاميد، داعش نيز نتوانست نقشه هاي طراحانش را عملي کند. اما پادوهاي سال88 آمريکا قصد نفوذ از طريق انتخابات مجلس و خبرگان رهبري با همان مقاصد شوم قبلي دارند، تا شکست تکفيري ها که همان شکست شيطان بزرگ است را جبران نمايند. تکيه بر طبل توخالي برجام يکي از پشتوانه هاي اين مفسده جويان است. لذا هوشياري مردم در پاي صندوق هاي راي و اعتماد به احزاب و افراد خوشنام و غيرهمسو با شيطان بزرگ مي تواند براي چندمين بار دسيسه هاي آمريکاي جنايتکار و همدستان داخلي اش را برهم زند.    
محمودي 
     در اين شرايط دشوار اقتصادي که بخش عمده آن به بي کفايتي و بي تدبيري مديران سياسي و اقتصادي برمي گردد افزايش جريمه هاي رانندگي کار صحيحي نبود. بهتر بود دولت موسوم به تدبير و اميد به جاي اين درآمدزايي به فرهنگ سازي، تعريض و بهسازي جاده ها و معابر و... مي پرداخت.    
پيش بهار
     برخي مسئولين کشور و به ويژه استان فارس که بايد کار فرهنگي اولويت اولشان باشد راه جبران بي تعهدي شان را در مخالفت با تشييع دردانه هاي بي بديل ملت ديدند!

       بعد از حادثه آتش زدن مشکوک و از داخل سفارت عربستان به جاي اينکه ديپلمات هاي عربستان فراخواني و تذکر داده شوند اقدام به جابه جايي معاون سياسي استانداري تهران و فرمانده يکي از بخش هاي نيروي انتظامي مي کنند. با اين نوع ديپلماسي منفعل به جايي نخواهيم رسيد.

       در تاريخ 94/10/25 رسانه ملي يک معدن ذغال سنگ را نشان مي داد که چند ماه است کارگران حقوق نگرفته اند. در صورتي که اگر پول ذغال سنگ هاي وارداتي را به کارگران مي دادند مشکلشان حل مي شد و نياز هم نبود اين قدر ارز از کشور خارج شود. چه دستگاهي بايد از واردات بي رويه چنين کالاهائي جلوگيري کند تا توليدکنندگان داخلي اين قدر ضرر نکنند؟

     نوع حرف زدن وزير راه در مورد سازمان حمايت از مصرف کننده و قيمت گذاري در کشور کاملاً نااميدکننده و دور از شان يک مدير جمهوري اسلامي است. انتظار نداشتيم از اين دولت مدعي دانش و تخصص حرف هاي کوچه بازاري بشنويم.

       شرکت گاز به جاي صدور قبض هر دو ماه يکبار آن را تقليل به کمتر از چهل روز داده و کلي عوارض ضميمه مي کند 9 هزار تومان مصرف گاز و 14400 تومان ماليات و...! مصرف کلي 23/400 تومان!    
دشتي
     وضعيت حجاب در جامعه اسلامي رها شده و هرکس هرطور تشخيص دهد وارد جامعه مي شود. در هر کشور قطعاً قانون و مقرراتي است که شهروندان علي رغم ميل باطني موظف به اجراي آن هستند. انتظار مي رود علاوه بر باز کردن دست نيروي انتظامي در برخورد با متخلفان دستورالعمل فرهنگي جامعي تهيه و به همه مراکز دولتي و غيردولتي ابلاغ و با متخلفان برخورد شود.    
کرمي- تهران