دیدار مدیر عامل خبرگزاری فارس با استاد مجید انتظامی

عصر روز گذشته صورت گرفت
دیدار مدیر عامل خبرگزاری فارس با استاد مجید انتظامی28 دی – 94
خبرگزاری فارس: دیدار مدیر عامل خبرگزاری فارس با استاد مجید انتظامی
پاسدار سرشار که  از سوی خامنه ای مدیر عامل انتصابی خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  شده  تلاش  کرده است برای اینکه  برای خبرگزاری ارگان فاشیستی پاسداران کسب مشروعیت کاذب  دست و پاکند که گویا حامی هنرو موسیقی وهنرمندان هست . بنابراین  دیدار  تشریفاتی و تبلیغاتی  با  مجید انتظامی موسیقیدان و آهنگساز داشته باشد تا درباره مسائلی چون «بررسی وضعیت کلی موسیقی کشور»،‌ «اهمیت پرداخت به موسیقی انقلاب و جنگ خانمانسوز موهبت الهی » و «ضرورت مشارکت نهادهای فرهنگی و هنری در تولید آثار موسیقایی فاخر» بحث و تبادل نظر کند.
مدیر عامل خبرگزاری فارس عصر دیروز در دیدار با استاد مجید انتظامی، با این موسیقیدان و آهنگساز برجسته کشور درباره مسائلی چون «بررسی وضعیت کلی موسیقی کشور»،‌ «اهمیت پرداخت به موسیقی انقلاب و دفاع‌مقدس» و «ضرورت مشارکت نهادهای فرهنگی و هنری در تولید آثار موسیقایی فاخر» بحث و تبادل نظر کرد.

 گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------
به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل و تعدادی از خبرنگاران گروه موسیقی و تجسمی خبرگزاری فارس عصر روز شنبه 26 دی‌ماه ضمن حضور در محل کار مجید انتظامی با این آهنگساز برجسته دیدار و پیرامون موضوعات هنری و به ویژه موسیقایی گفت‌وگو کردند.
در این دیدار موضوعاتی مختلفی چون «بررسی وضعیت کلی موسیقی کشور»،‌ «اهمیت پرداخت به موسیقی انقلاب و دفاع‌مقدس»، «الزام مشارکت نهادهای فرهنگی و هنری در تولیدات آثار موسیقایی فاخر»، «بررسی وضعیت موسیقی فیلم و سریال»، «سیر تکوینی ارکستر سمفونیک تهران» و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین طی این دیدار استاد مجید انتظامی ضمن بیان خاطراتی از مراحل تولید آثار ماندگاری چون «از کرخه تا راین»، «بایسیکل‌‌ران»، «بوی پراهن یوسف»، از حال و هوای ساخت این آثار ماندگار و حضورش در دنیای سینما گفت.

گروه هنر خبرگزاری فارس به زودی مشروح مصاحبه با این آهنگساز و نوازنده برجسته را منتشر می‌کند.