نامه‌هاوصدای شما

نامه‌هاوصدای شما  26 دی -94
پارکینگ در زیرخیابان‌ها
در اکثر کشورهای اروپایی، برای اینکه خودروها کمتر در داخل شهر برای پیدا کردن جای پارک تردد کنند، در زیر خیابان پارکینگ ایجاد کرده‌اند. ضمناً در کنار مترو هم پارکینگ چند طبقه وجود دارد.بنده پیشنهاد می‌کنم برای جلوگیری از آلودگی هوا، مسئولان در شهر تهران هم این امکانات را فراهم کنند. ضمناً تعداد وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس را هم زیاد کنند تا شهروندان تشویق به استفاده از وسایل نقلیه عمومی شوند.جواد معلم زاده – تهران
آلودگی هوا
شهردار تهران اخیراً اعلام کرد که 82 درصد آلایندگی هوا مربوط به خودروهاست. لطفاً پیام من را به گوش ایشان برسانید و بگویید بخش زیادی از این آلودگی اتفاقاً مربوط به خود شهرداری و پیمانکاران شهرداری است. چرا که در جاده ساوه – آزادگان، سکوهایی تعبیه شده که زباله‌ها را در آنجا می‌سوزانند و این در آلودگی هوا اثرات زیادی دارد. به اینها هم کامیون‌ها و اتوبوس‌های شهرداری را هم که اغلب دودزا هستند، اضافه کنید.یک شهروند تهرانی
* اسماعیل حسینی از تهران: متاسفانه بداخلاقی‌ها همچنان در فضای سیاسی کشور رواج دارد و برخی با استفاده از شیوه‌های ناپسند هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم دست به تخریب رقیبان خود می‌زنند. همه گروه‌های سیاسی باید به این نکته توجه داشته باشند که اساس رقابت در جامعه اسلامی، برپایه اخلاق استوار است.
*
خانم کریم زاده از تهران: در ابتدای پل مجیدیه، مسیل گلشن دوست، ساختمان متروکه‌ای وجود دارد که این مکان به تجمع و پاتوق افراد معتاد، ولگرد و موادفروش تبدیل شده است. ما بانوان هر وقت از این مکان عبور می‌کنیم با ترس و لرز تردد می‌کنیم. لطفاً به ماموران نیروی انتظامی بگویید تا رسیدگی کنند.
* رضا فراهانی از پاکدشت: کوچه ادیب واقع در پاکدشت میدان شیخ کلینی وضعیت آسفالت مناسبی ندارد. به شهرداری پاکدشت تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.