اسامی پیشنهادی اصولگرایان به «کمیته بررسی اسامی» ارجاع شد

تقوی در گفت‌وگو با فارس:
اسامی پیشنهادی اصولگرایان به «کمیته بررسی اسامی» ارجاع شد28 دی – 94
خبرگزاری فارس: اسامی پیشنهادی اصولگرایان به «کمیته بررسی اسامی» ارجاع شد
تلاش آخوند تقوی  که موازی  کوشش  آخوند موحدی کرمانی و غلامعلی حداد عادل است . بطور مثلثی  جزو مهره هایی اند که بطور مستمر تلاش کرده اند تابا برگزاری نشست وهمایش های باندهای مافیایی دلواپسان نگران ندعی اصول گرا مانع از گسستگی  باندها و شکسته شدن آرای شان در نمایش انتخابات اسفند شود .
قائم‌مقام جامعه روحانیت با اشاره به برگزاری جلسه دبیران تشکل‌های اصولگرا گفت:‌ در این نشست ما از تمام تشکل‌های اصولگرا نظرخواهی کردیم و اسامی پیشنهادی به «کمیته بررسی اسامی» ارجاع شد.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم‌مقام جامعه روحانیت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری جلسه دبیران تشکل‌های اصولگرا اظهار داشت: در این نشست ما از تمام تشکل‌های اصولگرا نظرخواهی کردیم و نتایج این نظرخواهی به «کمیته بررسی اسامی» ارجاع شد.تقوی ادامه داد: سیاست شورای ائتلاف این است که از همه تشکل‌های اصولگرا برای نظرخواهی دعوت کند تا نظراتشان را درباره لیست‌ها ارائه کنند.عضو شورای ائتلاف اصولگرایان یادآور شد: بنابر این روند، پیشنهادات اولاً درباره ترکیب لیست و سپس اسامی پیشنهادی جمع‌آوری می‌شود لذا این کار فعلا در جهت تهیه مقدمات است که باید جمع‌بندی شده و به ستاد برود.