كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 18 اردیبهشت  -95
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و دروغین  اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری  
     خداوندا به حرمت خون شهيد محمد بوجاري که پس از 31 سال پيکر مطهرش را از زمين آن کشاورز عراقي در منطقه الاميه عراق به پدر و مادرش رساندي به مسئولين ما بينشي عطا کن تا به دشمن باج ندهند!

       وقتي آمريکايي ها در برجام از خارج شدن تمام ذخاير هسته اي کشور مطمئن شدند بايد هم گشت دريايي خودشان در خليج فارس را به رخ بکشند و امر و نهي بکنند. نتيجه اعتماد دولت به دشمنان اگر غير از اين باشد جاي تعجب دارد.

       عقب نشيني دولت آقاي روحاني از آمريکا تا کجا که تهديد شده ايم در خليج فارس هم نبايد بدون اجازه تردد داشته باشيم! عجب فتح الفتوحي بود اين برجام!

     دشمن تا آن حد احمق نيست که پاس طلايي داده شده از سوي دولت آقاي روحاني را به آبشار محکم عليه ايران تبديل نکند و اسب زين کرده پيشکش شده را سوار نشود. ديديم که بعد از برجام دارند ما را مجدداً در خانه خود يعني خليج فارس تهديد مي کنند!

     اين همه رفت و آمد هيئت هاي غربي تا به حال چه سودي داشته که دولت از آن به عنوان بازگشت رونق اقتصادي و از نشانه هاي پسابرجام ياد مي کند؟ اين رفت و آمدها بيشتر شبيه باجگيري و تشريفاتي است تا خرابي هاي توافق هم در اين هياهو پوشانده شود و چشمان مردم فقط به رفت و آمد غربي ها سرگرم باشد و خاطره ادعاهاي اوليه مربوط به نتايج برجام در زندگي مردم ايران کمرنگ تر شود.

      جناب آقاي نوبخت! قطعاً مردم نجيب و ولايتمدار ايران اکنون توقعي فراتر از اين از برجام ندارند ليکن شما و دوستانتان که در دوران قبل از برجام در مصاحبه ها و مناظره ها آسمان و ريسمان مي کرديد و ابر و باد و مه و خورشيد و فلک را به برجام گره مي زديد امروز بايد از پيشگاه ملت به خاطر اين همه آدرس غلط دادن عذرخواهي کنيد.

       آقاياني که به هر مناسبت بي ربطي از کرامات و برکات برجام سخن مي گويند و گويا هيچ سخن ديگري بلد نيستند، اگر زحمتشان نيست لطفي کنند و از داده ها و ستانده هاي برجام به طور شفاف سخن بگويند!

        چرا دولتي ها هنوز تظاهر مي کنند دستاوردهاي توافق براي کشور مفيد بوده است در صورتي که مردم هنوز هيچ شکوفايي از آفتاب تابان توافق پسابرجام نديده اند و حتي گستاخي دشمنان بيشتر شده و ادعاهاي جديدي بر ضد ايران مطرح مي کنند. توصيه ام به دولت محترم اين است که نيروي جوان داخلي را مايه اميد ببينند نه دل بستن به بيگانگان را.    
صادقي
     به آقاي رئيس جمهور عرض مي کنم رکود و بي کاري سراسر کشور را فرا گرفته آيا سزاوار است که چشمان خود را روي تمام اين مشکلات جامعه بسته با دخالت در کار نهادهاي قانوني در خصوص تاييد صلاحيت فلان نامزد مجلس تعيين تکليف بکنند؟ کاري که اصلاً در حوزه اختيارات ايشان نيست.

        هر چه رهبر معظم انقلاب با مواضع محکم و مقتدرانه در مقابل دشمنان به اين کشور عزت و اقتدار مي بخشند، دولتمردان در مقابل زورگويي هاي آمريکا نرمش و انفعال نشان مي دهند. اين آقايان حق ندارند کشور و ملت ايران را مانند خودشان کوچک و ضعيف تصور و معرفي کنند.

      آقاي رئيس جمهور در همايش کارگران خام فروشي نفت به قيمت 35 دلار و پهلو گرفتن کشتي هاي واردات اجناس در بندرهاي ايران را از برکات برجام دانست. در کجاي دنيا توقف توليد و بي کار شدن کارگران در ازاي تقديم کردن بازار کشور به محصولات بيگانگان را افتخار قلمداد مي کنند؟!

       آمريکايي ها در برجام نشان دادند همان دشمنان 37 ساله انقلاب اسلامي هستند و فرق نکرده اند. ما هم بايد نشان بدهيم که با اول انقلاب فرق نکرده ايم و روي مواضع برحق خود ايستاده ايم.

       مشکل اين است که مسئولين کشور سخنان رهبري را به جاي اينکه عمل کنند تفسير به راي مي کنند. مثلادولت خيلي راحت واردات به کشور بعد از برجام را در جهت اقتصاد مقاومتي مي داند! نتيجه اين شده که گامي در جهت پيشرفت کشور برداشته نمي شود.

      برجام زماني مي توانست فتح الفتوح باشد که تفاهم نامه هايي که کشورها بعد از برجام با ايران مي کنند مشکلات اقتصادي مردم را حل بکند در حالي که اين تفاهم نامه ها ايران را به بازار مصرف کالاهاي خارجي تبديل خواهد کرد.

         آقاي رئيس جمهور که در توهم برجام سير مي کنند لطف کنند بگويند با برجام کدام مشکل معيشتي و بيکاري جوانان کشور حل شده است. چرا ايشان مرتب خلاف واقع سخنراني مي کنند. اين سخنان نادرست يک روزي براي دولت و ايشان ورز و وبال خواهد شد. بدانند که چه مي کنند و مي گويند.

     من هر چه فکر مي کنم معنا و مفهوم اين برجام را که حاصلي جز ذلت و امتياز دادن به شيطان بزرگ است را نمي فهمم يا ما به قول رئيس جمهور بي سواديم که گشايشي نمي بينيم يا اينکه همان طوري که رئيس بانک مرکزي گفت تقريبا هيچ چيزي نصيب کشور و ملت نشده است.    
کامراني
     به نظرم دولت با اقداماتي مثل تعطيلي طب سنتي يا جنجال سازي درباره برخورد با مفاسد اجتماعي اخلاقي و نظاير آن مي خواهد آشکار شدن نتايج تلخ برجام را به حاشيه ببرد!

        به نظر مي رسد آمريکا همان شيوه رفتاري براي آزادي جاسوس وطن فروش جيسون رضائيان را مجددا به اجرا درآورد. يعني يک ميليارد و هفتصد ميليون دلار سرقت شده از خودمان را داد و جاسوس خود را آزاد کرد و تيم مذاکره کننده را قهرمان نشان داد. و حال نيز براي دو ميليارد سرقتي نيز از همين شيوه استفاده و مي خواهد 4 سال ديگر مجموعه خاصي را حاکم بر مردم نگه دارد.

      به نمايندگان فعلي مجلس شوراي اسلامي پيشنهاد مي کنم به عنوان يک يادگار درخشان تاريخي از اين دوره طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب ممنوعيت واردات کالاهايي که مشابه داخلي دارند را به صورت يک قانون درآورند تا با واردکنندگان اين گونه کالاها که به اقتصاد کشور ضربه مي زنند به صورت قانوني برخورد شود.    
عظيمي
     قطار 5 ستاره تهران- شيراز که با هزينه زيادي به بهره برداري رسيد اکنون بدون مسافر در ايستگاه شيراز در حال خاک خوردن است! چرا که بليط آن بسيار گران است و با سرعت پيش بيني شده قادر به حرکت نيست.

        جانباز 45 درصد شيميايي هستم و ناراحتي اعصاب و روان دارم. انتقاد بنده اين است که چرا ما جانبازان 45 درصد شيميايي از امتياز و تسهيلات مخصوص جانبازان 70 درصد برخوردار نيستيم. از نمايندگان محترم مجلس تقاضا داريم مشکل قانوني اين مسئله راحل کنند.

    احمد خزايي از مازندران

     بيشتر از 40 روز از شروع سال جديد سپري شده با اين حال عيدي بازنشسته هاي راه آهن را نداده اند. حق عائله مندي ما را هم از قلم انداخته اند. آقاي رئيس جمهور هم همچنان صحبت از گل و بلبل برجام مي کند.

       شرکت آب و فاضلاب روستايي شهرستان رباط کريم کم شدن آب چاه در منطقه را بهانه قرار داده آب روستاي پيغمبر را هر روز به مدت 2 ساعت قطع مي کند. محروميت هاي اين روستا خيلي کم بود اين مورد هم اضافه شد.