كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 خرداد -95
كيهان و خوانندگان

   همچنان سربازجو شریعت نداری در پیام های قلابی و دروغین اوین تامه اش با بی خیال شدن نقش غارتگرانه قرارگاه خاتم پاسداران ولی محور حقوق ماهیانه 80 میلیون تومانی برخی مدیران دولتی این چنین مانورتبلیغاتی داده است: با 30 سال خدمت، 65 درصد جانبازي، 4 سال سابقه جبهه، رتبه 21 جايگاه حکومتي 18 با حقوق 3 ميليون تومان بازنشسته شده ام واقعاً ناراحت مي شوم که مي شنوم بعضي از مديران از حقوق هاي ده ها ميليون توماني بهره مند هستند.
    
حقوق هاي 70 تا 80 ميليون توماني مديران و مسئولين در اين دولت را خود اين افراد به خودشان نداده اند بلکه مقام هاي بالاي دولت دستور اين کار را سه سال بدون هيچ گونه تجديدنظر داده اند. ولي متاسفانه با مقصر دانستن دولت قبل مي خواهند خود را تبرئه نمايند.     
    
انتخاب آيت الله جنتي به رياست مجلس خبرگان ادعاي پيروزي و وزن بالاتر داشتن اصلاح طلبان را باطل کرد. نتايج انتخابات هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي نيز بار ديگر بي صداقتي هاي قبلي مدعيان اصلاحات درباره پيروزي در انتخابات را به افکار عمومي اثبات کرد.
    86550919
و 81810933
    
از وزير اقتصادي که 3 سال از عمر خود را به رويه غلط پرداخت هاي چند ده ميليوني به ادعاي خودش منتسب به دولت قبل اقدام کرده چه انتظاري مي توان داشت که در طول يک سال باقيمانده عمر دولت شق القمر و اعجاز کند؟ و گره اي از مشکلات عديده بيکاري، اشتغال، خروج از رکود، ازدواج جوانان و ده ها مشکل عمده پيش پاي دولت باز کند؟
    26960912
    
ناراحتي بنده و امثال من اين است که حقوق هاي ده ها ميليون توماني مديران در اين مدت به کساني تعلق گرفته که شايد هيچ تعلق خاطري به نظام و انقلاب ندارند، در مقابل جانبازي را مي شناسم که با داشتن فرزند معلول يک ميليون تومان بيشتر درآمد ندارد و به دليل عقب افتادن اقساط وام مشکل پيدا کرده است.
    39910938
    
وزير اقتصاد و دارايي بعد از افشا شدن حقوق هاي ده ها ميليون توماني مديران فعلي مقصر را دولت قبل دانسته است. بر فرض که اين ادعا درست باشد چرا در اين سه سال از پرداخت چنين حقوق هايي جلوگيري نکرده اند؟
    52060913
    
وقتي پشت شعارهاي قشنگ آقاي رئيس جمهور موضوع حقوق هاي ده ها ميليون توماني مسئولان وجود دارد صداقت دولتمردان کاملاً زير سوال مي رود.
    27700912
    
از عملکرد و مديريت جديد کميته امداد امام خميني جناب آقاي فتاح تقدير و تشکر مي کنم که برعکس برخي مديران ساختمان بزرگ شمال شهر کميته امداد را فروخت و به مرکز شهر نقل مکان کرد. اي کاش اين روحيه به مديران ديگر بخش ها نيز سرايت کند. در ضمن بنده کارمند کميته امداد نيستم.
    
اسدالله عشقي
    
با 30 سال خدمت، 65 درصد جانبازي، 4 سال سابقه جبهه، رتبه 21 جايگاه حکومتي 18 با حقوق 3 ميليون تومان بازنشسته شده ام واقعاً ناراحت مي شوم که مي شنوم بعضي از مديران از حقوق هاي ده ها ميليون توماني بهره مند هستند.
    28260913
    
حقوق هاي 70 تا 80 ميليون توماني مديران و مسئولين در اين دولت را خود اين افراد به خودشان نداده اند بلکه مقام هاي بالاي دولت دستور اين کار را سه سال بدون هيچ گونه تجديدنظر داده اند. ولي متاسفانه با مقصر دانستن دولت قبل مي خواهند خود را تبرئه نمايند.
    89380913
    
آمريکايي ها اعلام کرده اند آب سنگين اراک را نمي خرند. لابد مرحله بعد اين است که آقاي ظريف را به خارج بفرستند تا با خواهش و التماس از دشمنان بخواهد اين متاع را به هر قيمتي که مي خواهند بخرند! واقعاً آخر و عاقبت برجام به کجا رسيد؟
    05850919
    
آيا کاسبان برجام بالاخره تن به واقعيت ها خواهند داد يا اين بار هم حقايق را وارونه توجيه مي کنند! در هر صورت بايد بدانند نمايندگان که مظهر آراء ملتند انفعال و وادادگي را نمي پسندند بلکه مثل امام خود دولتي مقتدر، ظلم ستيز و عزتمند را طالب است.
    
طباطبائي - قم
    
چرا بايد آمار قاچاق کشور به اين حد سرسام آور برسد. مشکل کجاست؟ پيچيده تر شدن عمليات قاچاق يا ضعف نظارت بر گلوگاه ها؟
    22450937
    
در بيشتر فروشگاه هاي پوشاک شهر تهران فروشندگان مانتوهاي بدون دگمه عرضه مي کنند تا با شلوار ساپورت ست شود! مسئولان کشور کي مي خواهند از خواب بيدار بشوند.
    39440912
    
دولت به حذف يارانه پردرآمدها هيچ علاقه اي نشان نمي دهد در ابتداي شروع دولت تقاضاي انصراف از ثبت نام براي دريافت يارانه مي کرد ولي دوباره يارانه قشر ضعيف جامعه که به علل مختلفي قطع شده است مايل به برقراري مجدد آن نيست؟!
    95900914
    
با گسترش قهوه خانه ها و قليان در کشور جوانان و خانواده ها به جاي توجه به رشد و تعالي به افرادي سست عنصر، بيکار، تن پرور، داراي گرايش به اعتياد، پوچ گرا و... تبديل مي شوند. متوليان فرهنگي چه برنامه جامعي براي مقابله با چنين پديده اي تدوين و تدبير نموده اند؟! نقش وعاظ و خطباي جمعه و جماعات نيز نقش پررنگي مي تواند باشد.
    44270912
، 72500919
     26
نفر از نيروهاي قراردادي اداره کل محيط زيست کرمانشاه از اسفند ماه 94 به دليل عدم تامين اعتبار از کار منفک شدند خانواده اين افراد با مشکلات معيشتي شديد مواجه شده اند و علي رغم پي گيري هاي متعدد از استانداري و برنامه بودجه استان هيچ پاسخي در جهت حل مشکل آنها داده نشده است.
    
ساعدي، سليماني، ناصري، باباشاهي و...
    
گنبدکاووس دومين شهر استان گلستان است که متاسفانه بي توجهي و سهل انگاري برخي مديران به ويژه شهرداري آن را به يک روستاي بزرگ تبديل کرده است. آسفالت معابر و خيابان هاي اصلي و فرعي آن بسيار خراب است و چاله هاي فراواني دارد که به وسائط نقليه آسيب جدي وارد مي کند. در چنين معابري مغازه داران هم به جاي شستن جلوي مغازه خود معابر را آب پاشي مي کنند که اين هم باعث کثيفي خودروهاي مردم مي شود. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.
    
ابراهيم مهرباني
    
در وردآباد خيابان امام حسين(ع) يک مرکز پزشکي بيشتر وجود ندارد که در داروخانه پزشک داروساز وجود ندارد فقط 3 بار تا به حال نسخه بنده را اشتباه پيچيده اند. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.
    
م. حاجي زاده
    
يک پزشک مجرد هستم دو برادر بيکار و مادر بازنشسته دارم از ترس اينکه يارانه آنها قطع نشود به دفتر دولت الکترونيک رفتم تا يارانه خود را قطع کنم اما اعلام داشتند بايد يارانه کل خانواده قطع شود؟! اين چه تدبيري است؟ انتظار مي رود دولت تدابيري اتخاذ کند که اعضاي خانواده ها به ويژه افراد مجرد و بيکار بتوانند يارانه خود را از خانواده خود جدا کنند.
    42390921
    
ضمن سپاس از سازمان بازرسي به خاطر استقرار هيئت بازرسي در شهرداري مبارکه اصفهان از مقامات قوه قضائيه تقاضا داريم مشابه چنين کاري را براي دادسراهاي عمومي اين شهرستان انجام بدهند. قطعا اين کار در تغيير نحوه برخورد قضات و دادياران با ارباب رجوع موثر خواهد بود.
    66180913
    
جاده ارتباطي روستاي کرکرق از توابع بخش مرکزي اردبيل به روستاهاي اطراف و شهر اردبيل غيراستاندارد بوده علاوه بر از بين رفتن آسفالت آن کم عرض مي باشد. مرتب شاهد تصادف هاي پرخسارت در اين جاده هستيم. حداقل به خاطر اينکه استاديوم آقاي علي دايي و تصفيه خانه اردبيل در اين محور واقع شده و تردد زيادي در اين جاده صورت مي گيرد ترميم و تعريض جاده مذکور را جدي تر بگيرند.
    
علي محمدي
    
قبض خانگي 2 ماه گذشته با 40 روز کارکرد 485 مترمکعب مصرف به مبلغ 379/000 ريال آمده و اين دوره 95/1/11 تا 95/2/14 به مدت 33 روز با کارکرد 264 (221 مترمکعب کمتر از دوره قبل) به مبلغ 452/000 ريال مصرف کمتر مبلغ بيشتر!) با چند درصد افزايش؟! اين گونه اقدامات دولت جز دلسرد کردن مردم نتيجه اي دارد؟ آيا اين بيانگر تک رقمي شدن تورم است؟ شما را به خدا با مردم صادق باشيد.
    
عبدالحسين شاهين